Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 08 апр 2014 18:25


Изгаря. Не е кой знае какво на фона на цялата сума и риска и преди малко след като покарах колата по-обстойно(доста приятно ме изненада) го оставих, пък да видим. Сменят цял комплект с обтегача и още някакви джунджурии.




Потребителски аватар
gstg
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 07 ное 2012 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот gstg » Нед 13 апр 2014 9:27


Ще помогнете ли с плюсове и минуси за Тигуан 1.4 TSI 4 motion Как се държи двигателя на тази тежест и има ли колеги взели го , какъв е разхода ?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Съб 19 апр 2014 22:43


Има ли смисъл TSI да се кара с по-висок октан бензин? Би ли се отразило благотворно на впръскващия механизъм?


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Съб 19 апр 2014 22:56


Ако заредиш цял резервоар, комютъра ще го усети, ще увеличи предварението по картите и ще имаш малко повече мощност и от това и икономия.

Даже не е нужно цял резервоар, но не съм сигурен при какво количество компютъра прави нова настройка.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Нед 20 апр 2014 16:23


До колкото знам трябва да се рестартира ръчно колата или да се карат доста километри с по-висок октан за да се нагоди. Въпроса ми е по-скоро дали 98 и 100 октана е по-чист продукт.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Пон 21 апр 2014 14:17


До колкото знам, и двата идват 98 от Бургас, слагат добавки за да стигнат до 100.
Също трябва да се вземе под внимание, колко се купува 100, да не е стар.

1.4 TSI и аз зареждаме от Shell V-Power, и сме много доволни.
Преди това зареждахме от OMV MaxxMotion, но V-Power е по-добър.

Друго по темата:

1.4 TSI от смяна до смяна longlife на масло долива 1л масло, някой друг с подобен разход?


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот mukot » Пон 21 апр 2014 19:45


Лонглайфа на колко е сменян - години и километри, защото VW го дават на 2г. или 30 000 км. т.е. 2 зими при което при нашите горива според мен задължително който и да е мотор ще почне да гори масло след първата зима и/или 20 000 км. Най-малкото заради кондензираната вода при многобройни студени зимни стартове.

Относно бензина и аз имам колебания между споменатите два - но кой V-Power Nitro+ - 95 или високооктановия?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 22 апр 2014 17:55


Сипах си 25л от рейсинг 100 октана на Шел при почти празен резервоар. За сега разлика от обикновен 95 не намирам. Ще изгоря 40-50л така пък да видим.

Иначе се спекулира доста, че long life маслата са фактор при скапването на обтегача и ангренажната верига при TSI. Моята обаче беше раздрънкана, а маслото е сменяно стриктно на всеки 15 000км, без пропуск. Но дори и да няма отношение, не бих карал с едно масло 25 000км и/или 2г. :th_up


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Вто 22 апр 2014 18:36


Човека така е преценил, а и колата му не е ежеднвка. Предимно на разходки ходи с нея. Не стига 30к за 2г.

Относно бензина - сипва и той 100.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Вто 20 май 2014 18:47


Поправка - долива 1л на 5000км.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nii » Сря 21 май 2014 10:17


На стария ми Леон (ТСИ 125кс) сменях на 15000 и не се налагаше да доливам изобщо (не мърдаше нивото на маслото изобщо).
На Пасата до сега съм на 10000км и нивото е както когато го купих.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот StrEagle » Сря 21 май 2014 16:30


Изображение


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот Haralampi » Пет 11 юли 2014 12:31


От по-високооктаново гориво от това, за което е настроен двигателя няма абсолютно никаква полза! Нито ще върви повече, нито харчи по-малко - единствено скъпо плацебо! Това е доказано многократно. Максималната мощност за двигателя се достига с посоченото гориво. Повече не носи повече.
За да може да се възползва от по-високооктаново гориви е нужна съответна настройка, т.е. нов софтуер, т.е. чип тунинг и т.н.

Друг е въпросът ако високооктановото в БГ е просто по-качествено или обратното - ако 95 е нискокачествено и за това коалта харчи повече и върви по-малко. Но дали и в кои случаи е така...


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот Kuncavia » Пет 11 юли 2014 23:00


Някой с идея каква е разликата между Двигател 1 и Двигател 2 (моя) освен мръсотията???

Изображение

Изображение

Видимите разлика са странната сива кутия пред акумулатора и липсата на тръба за картерната вентилация от ляво на капака на двигателя за разлика с моя двигател...


dido_99
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот dido_99 » Пон 14 юли 2014 16:38


Това не е "тръба за картерната вентилация", а линията за разтоварващия клапан на турбото или единия двигател е с К03, а другия с К04 :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта