Двигател TSI
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Изгаря. Не е кой знае какво на фона на цялата сума и риска и преди малко след като покарах колата по-обстойно(доста приятно ме изненада) го оставих, пък да видим. Сменят цял комплект с обтегача и още някакви джунджурии.
Re: Двигател TSI
Ще помогнете ли с плюсове и минуси за Тигуан 1.4 TSI 4 motion Как се държи двигателя на тази тежест и има ли колеги взели го , какъв е разхода ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Има ли смисъл TSI да се кара с по-висок октан бензин? Би ли се отразило благотворно на впръскващия механизъм?
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Ако заредиш цял резервоар, комютъра ще го усети, ще увеличи предварението по картите и ще имаш малко повече мощност и от това и икономия.
Даже не е нужно цял резервоар, но не съм сигурен при какво количество компютъра прави нова настройка.
Даже не е нужно цял резервоар, но не съм сигурен при какво количество компютъра прави нова настройка.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
До колкото знам трябва да се рестартира ръчно колата или да се карат доста километри с по-висок октан за да се нагоди. Въпроса ми е по-скоро дали 98 и 100 октана е по-чист продукт.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
До колкото знам, и двата идват 98 от Бургас, слагат добавки за да стигнат до 100.
Също трябва да се вземе под внимание, колко се купува 100, да не е стар.
1.4 TSI и аз зареждаме от Shell V-Power, и сме много доволни.
Преди това зареждахме от OMV MaxxMotion, но V-Power е по-добър.
Друго по темата:
1.4 TSI от смяна до смяна longlife на масло долива 1л масло, някой друг с подобен разход?
Също трябва да се вземе под внимание, колко се купува 100, да не е стар.
1.4 TSI и аз зареждаме от Shell V-Power, и сме много доволни.
Преди това зареждахме от OMV MaxxMotion, но V-Power е по-добър.
Друго по темата:
1.4 TSI от смяна до смяна longlife на масло долива 1л масло, някой друг с подобен разход?
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Лонглайфа на колко е сменян - години и километри, защото VW го дават на 2г. или 30 000 км. т.е. 2 зими при което при нашите горива според мен задължително който и да е мотор ще почне да гори масло след първата зима и/или 20 000 км. Най-малкото заради кондензираната вода при многобройни студени зимни стартове.
Относно бензина и аз имам колебания между споменатите два - но кой V-Power Nitro+ - 95 или високооктановия?
Относно бензина и аз имам колебания между споменатите два - но кой V-Power Nitro+ - 95 или високооктановия?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Сипах си 25л от рейсинг 100 октана на Шел при почти празен резервоар. За сега разлика от обикновен 95 не намирам. Ще изгоря 40-50л така пък да видим.
Иначе се спекулира доста, че long life маслата са фактор при скапването на обтегача и ангренажната верига при TSI. Моята обаче беше раздрънкана, а маслото е сменяно стриктно на всеки 15 000км, без пропуск. Но дори и да няма отношение, не бих карал с едно масло 25 000км и/или 2г.
Иначе се спекулира доста, че long life маслата са фактор при скапването на обтегача и ангренажната верига при TSI. Моята обаче беше раздрънкана, а маслото е сменяно стриктно на всеки 15 000км, без пропуск. Но дори и да няма отношение, не бих карал с едно масло 25 000км и/или 2г.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Човека така е преценил, а и колата му не е ежеднвка. Предимно на разходки ходи с нея. Не стига 30к за 2г.
Относно бензина - сипва и той 100.
Относно бензина - сипва и той 100.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Поправка - долива 1л на 5000км.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Двигател TSI
На стария ми Леон (ТСИ 125кс) сменях на 15000 и не се налагаше да доливам изобщо (не мърдаше нивото на маслото изобщо).
На Пасата до сега съм на 10000км и нивото е както когато го купих.
На Пасата до сега съм на 10000км и нивото е както когато го купих.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
От по-високооктаново гориво от това, за което е настроен двигателя няма абсолютно никаква полза! Нито ще върви повече, нито харчи по-малко - единствено скъпо плацебо! Това е доказано многократно. Максималната мощност за двигателя се достига с посоченото гориво. Повече не носи повече.
За да може да се възползва от по-високооктаново гориви е нужна съответна настройка, т.е. нов софтуер, т.е. чип тунинг и т.н.
Друг е въпросът ако високооктановото в БГ е просто по-качествено или обратното - ако 95 е нискокачествено и за това коалта харчи повече и върви по-малко. Но дали и в кои случаи е така...
За да може да се възползва от по-високооктаново гориви е нужна съответна настройка, т.е. нов софтуер, т.е. чип тунинг и т.н.
Друг е въпросът ако високооктановото в БГ е просто по-качествено или обратното - ако 95 е нискокачествено и за това коалта харчи повече и върви по-малко. Но дали и в кои случаи е така...
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Някой с идея каква е разликата между Двигател 1 и Двигател 2 (моя) освен мръсотията???
Видимите разлика са странната сива кутия пред акумулатора и липсата на тръба за картерната вентилация от ляво на капака на двигателя за разлика с моя двигател...
Видимите разлика са странната сива кутия пред акумулатора и липсата на тръба за картерната вентилация от ляво на капака на двигателя за разлика с моя двигател...
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Това не е "тръба за картерната вентилация", а линията за разтоварващия клапан на турбото или единия двигател е с К03, а другия с К04 :)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта