Двигател TSI
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Бахти далаверата, даже не знаех, че има GTI с K04
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Двигател TSI
офф пуснах тема за "Бензиновый двигатель 1,4 л / 132 кВт TSI с двойным наддувом (rus.) Устройство и принцип действия".Ако някой прояви желание .
Засега е в "ОФФ-Топик" , но сигурно ще я преместят в "Полезни връзки и статии ".
Засега е в "ОФФ-Топик" , но сигурно ще я преместят в "Полезни връзки и статии ".
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Оказа се че моята кучка изпи литър масло за около 7 000 км
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
В едно от последните издания на аутобилд, в една от кратките бележки в първите страници, че според ДЕКРА, за последните 5 години, броя дефекти на двигатели в гаранционни автомобили се е повишил с 8%, а на скоростни кутии с 25%
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Kuncavia написа:Оказа се че моята кучка изпи литър масло за около 7 000 км
Напълно нормален или по-точно средностатистически разход на масло за T(F)SI.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Двигател TSI
И аз така чух, но първоначално не го очаквах и си изкарах акъла
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Haralampi написа:Kuncavia написа:Оказа се че моята кучка изпи литър масло за около 7 000 км
Напълно нормален или по-точно средностатистически разход на масло за T(F)SI.
За двулитровия ли? При мен 1,4 за 5000км няма видим разход на масло.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Както казах на предишната страница - 1л на 5000км за моя 1.4
Отделно четох в английски форум - ако минеш на ръчно сменяне на DSG скоростите и държиш по-видоки обороти, разхода на масло драстично пада.
Отделно четох в английски форум - ако минеш на ръчно сменяне на DSG скоростите и държиш по-видоки обороти, разхода на масло драстично пада.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 25 юли 2014 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Колата е Touran 2008
Общите ми впечатления са логични - пъргав двигател, добър разход за способностите му, но определено се губи магията леко дори когато е малко по-натоварена от моята персона, стояща на изключен климатик - определено това не е кола за нещо повече от 3-ма с багаж според мен ;) . Забавно да си я шофирам сам, кара ме да изключвам вариант за бъдещ автомобил без турбина поне Проблемът с ангренажната верига си го знаем мисля, аз си го изпитах на гърба, но това е минало. Това ми е мнението, а ето ми го въпроса:
Не съумях да намеря най-оптималните обороти за смяна на скоростите, тъй като смятам, че има нещо по-добро, на което да се доверя от усета ми и една-две червени чертички на скоростомера :) или пък ако някой може да сподели своите рекорди как ги е постигнал
Общите ми впечатления са логични - пъргав двигател, добър разход за способностите му, но определено се губи магията леко дори когато е малко по-натоварена от моята персона, стояща на изключен климатик - определено това не е кола за нещо повече от 3-ма с багаж според мен ;) . Забавно да си я шофирам сам, кара ме да изключвам вариант за бъдещ автомобил без турбина поне Проблемът с ангренажната верига си го знаем мисля, аз си го изпитах на гърба, но това е минало. Това ми е мнението, а ето ми го въпроса:
Не съумях да намеря най-оптималните обороти за смяна на скоростите, тъй като смятам, че има нещо по-добро, на което да се доверя от усета ми и една-две червени чертички на скоростомера :) или пък ако някой може да сподели своите рекорди как ги е постигнал
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа:За двулитровия ли? При мен 1,4 за 5000км няма видим разход на масло.
За всички T(F)SI!
Твоето също не е ненормално - всичко между липса на видим разход на масло и около литър на 1000 км (колкото и фрапиращо да звучи) е нормален разход. Разбира се второто е рядкост. Но 1л. на 3000 до 10 000 км е съвсем обичайно и не говори само по себе си за проблем.
Аз също се изправих на нокти като установих липсата на масло преди да прочета, че при T(F)SI-тата това е нормално и има дори предимства. ;)
@bumbastico - А за кой двигател става дума си оставил на нас да гадаем ли да разбирам или има някакъв замисъл в цялото...
Re: Двигател TSI
" че при T(F)SI-тата това е нормално и има дори предимства. ;) "
Колега би ли споделил какви са предимствата, че аз за себе си логично обяснение не намирам, освен от това, че ако видиш че има нужда да доливаш - наливаш ново масло?
Колега би ли споделил какви са предимствата, че аз за себе си логично обяснение не намирам, освен от това, че ако видиш че има нужда да доливаш - наливаш ново масло?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Това за предимствата и мен втрещи
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Именно. Винаги караш с що годе прясно масло! Ако доливаш по литър на около 5000км, до 15000 си налял 3 литра и почти си сменил маслото :)
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Със всичките боклуци вътре, нищо не се променя. Доста хора батисват така ново масло при смяна, защото не източват цялото количество заради липсата на техника
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
1.4 TSI
на 45к км
при силно ускоряване почва да тресе
пише че има проблем със свещите
в Порше казаха, че керамичната обвивка (или нещо такова) на две от свещите е заминала, и ги смениха и 4-те
сега няма проблем, но свещите по принцип се сменят на 60к
общо към 250лв
на 45к км
при силно ускоряване почва да тресе
пише че има проблем със свещите
в Порше казаха, че керамичната обвивка (или нещо такова) на две от свещите е заминала, и ги смениха и 4-те
сега няма проблем, но свещите по принцип се сменят на 60к
общо към 250лв
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта