3 цилиндровите двигатели на VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Pirogov » Пон 08 сеп 2014 17:46


PaTr1o7a написа:Могат да надхвърлят скоростта дръжки :biggrin Колата си има ограничител и това е. Единствения вариант за 200 е свободното падане :mhihi

Какъв ограничител бе брато. Когато спре нафтата от помпата. И ДА могат да надхвърлят зададената скорост по книга.Примери има много!!!




Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Пон 08 сеп 2014 19:38


Pirogov написа:Stoev на теб пък какъв ти е проблема? 200 било 170 реално. Ти комик ли си или какво? Аз не съм дошъл тук да лъжа колко вдига колата или на колко километра е.Колата е изрядна и да ценя животите на хората по пътищата, затова когато ги правих бях сам на магистралата. И това, че производителя дава определена максимална скорост не означава, че колата не може да направи повече.


Ми има два варианта - или лъжеш или си заблуден ...
Докато не подплатиш приказките си със факти а именно видео през светлата част на деня на РАВЕН път и скоростта замерена с GPS (>=200км/ч) приемам че производителя дава вярната максимална скорост от 170км а ти си комика дето само си лала по форумите . Но понеже знам че такова видео от теб няма да видиме приемаме че си смешник който говори глупости и се опитва да заблуждава колегите във форума. Не е зле да се проявява мако респект към скоростта - тука по форумите тия 200км/ч за нищо ги нямате ...

Последна промяна от yoan4o на Сря 10 сеп 2014 13:01, променено общо 1 път.
Причина: Обида към друг потребител! Наложено предупреждение.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Pirogov » Пон 08 сеп 2014 20:05


Ей смотан аз ли съм заблуден? Това тука да не е съд за да прилагам доказателства? И да няма да направя клип заради нелепото ти изказване, че 200 отговаряли на 170. Също така не виждам за какъв клип с GPS на >=200 ми говориш, като аз съм ги правил по километраж и не споря за това, че има разлика с GPS, но ако тя в никакъв случай не е 30км, защото лаладжията в случая си ти. :mad

Последна промяна от yoan4o на Пон 08 сеп 2014 21:20, променено общо 3 пъти.
Причина: Подобни обръщения не се толерират във форума. Получаваш предупреждение!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот vasstop » Пон 08 сеп 2014 23:22


Темата за 3-цилиндрови двигатели ли е или колко е максималната скорост на определен модел?


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Вто 09 сеп 2014 19:22


Pirogov написа:Ей смотан аз ли съм заблуден? Това тука да не е съд за да прилагам доказателства? И да няма да направя клип заради нелепото ти изказване, че 200 отговаряли на 170. Също така не виждам за какъв клип с GPS на >=200 ми говориш, като аз съм ги правил по километраж и не споря за това, че има разлика с GPS, но ако тя в никакъв случай не е 30км, защото лаладжията в случая си ти. :mad



Нелепо , нелепо - колко да е нелепо като от VW дават на този модел автомобил с този 3 цилиндров двигател максимална скорост от реални 170км/ч. Тук не е съд прав си. Но ти си тоя който оспорва данните на производителя като твърдиш че скоростта била 30км/ч по-висока или че VW сгрешили с 18%. Утре ще дойде някой друг като тебе и ще напише че това поло вдига 250. Така че ако искаш да не ставаш за смях в този форум и колегите да те вземат на сериозно подкрепи твърденията си със факти. Този форум е да се споделят вярни неща които да са проверени и да са от полза на колегите.
Иначе само си лалаш празни приказки от типа - "Една жена казала ..." и трупаш безмислени спам-постове...


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Чет 11 сеп 2014 17:49


Следва кратък урок по "физика" за начинаещи :)

"Урок 1" - за масите , мощностите и въздушното съпротивление !

http://www.apexgarage.com/tech/horsepower_calc.shtml

За да не му пълня главата с "излишни" дълги формули Пирогов може да си въведе данните в този калкулатор. Понеже дълго ще се чуди - може да погледне тук:

http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List

имаме:

Код: Избери всички

Drag Coefficient (Cd): 0.33
Frontal area (sq. ft.): 20.45
Weight (lbs): 2300
Speed (mph): 124


Horsepower Needed: 95,2

Какво научихме от урока - че за да вдигне полото на Пирогов 200км/ч СПОРЕД ФИЗИКАТА са му необходими минимум 95.2 конски сили а тои разполага само със 75 ... Но така казва науката - Пирогов твърди друго . Дали не е открил "нова" Физика ... ?! Или пък аз съм "смотан" както той ме определя и му говоря някакви пълни глупости ...


p.s Ако "учението" му се струва интересно мога да му "преподам" втори урок - за скоростните кутии , оборотите и предавателните числа. Там ще разбере че дори и да разполага със 95к.с ще му трябват и минимум 4600 (при положение че пика му е на 4000) оборота за да постигне 200км/ч на пета предавка ... Науката е интереснo нещо ;)
http://www.apexgarage.com/tech/gear_ratios.shtml


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот hooligan_sk » Чет 11 сеп 2014 18:41


Колегата каза, че малко преди 200км/ч(190-195?) по километраж е лимита където му свършва нафтата, нищо друго. От там нататък ти си четеш избирателно, така че да се възмутиш и да изпиташ остра нужда да покажеш колко си умен. Браво. :th_up


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Чет 11 сеп 2014 19:57


hooligan_sk написа:Колегата каза, че малко преди 200км/ч(190-195?) по километраж е лимита където му свършва нафтата, нищо друго. От там нататък ти си четеш избирателно, така че да се възмутиш и да изпиташ остра нужда да покажеш колко си умен. Браво. :th_up


Pirogov написа:Аз правих 200 с моята и спря нафтата. На 190 влиза в червените. Може причината е в софтуера?


Колега Хулиган СК до тука разбрахме че аз съм смотан комик който чете избирателно (най вече техническа литература между другото :biggrin ) и иска да покаже колко е умен ...Като си позволява да спори със форумните "авторитети" и да се усъмни как 70 коня поло можело да вдигне 200. Ужас - как не ме е срам - да ви разваля идилията... Посипвам си главата с пепел ! Но както се казва - мани ме мене - аз не съм интересен ! И въпроса съвсем не е личен ами е технически ...

Но хайде ти виждам че четеш "внимателно" - дай някакви факти практически (видео с GPS) или теоритични за скорост от 190-195км/ч. Виждам че тука се редите на опашка за Нобелова награда за иновации във физиката което е наистина прекрасно . Интересна закономерност е че "лауреатите" сте все с "игриви" никове :) Ако не са ви интересни фактите и физичните закони може пък да си полаламе още няколко страници с "полезна" информация от рода - "Щом ти казвам че толкова пише на километража значи е така - вервай ми - 200 са Брат" ! Поне никой няма да ни обвини че се правиме на умни като се слеем с "общата маса" и влезем в "тон" - нали ? :banghead

п.с Между другото случвало ли му се е на някой от "спорещите" да си застане зад думите и да се обоснове с факти ? Или викаш - с глупости не се занимавате... Просто ей така интересно ми стана ;)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот dobrin » Пет 12 сеп 2014 0:10


Колега Стоев, харесва ми аргументирането на тезата ти, но не и ироничните и хапливи забележки, които са в разрез с правилата на този форум. Бъди така добър да се въздържаш от тях! Благодаря.


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Пет 12 сеп 2014 10:51


Приемам забележката на колегата Добрин - градивната критика е добре дошла !

Искам само да кажа че колегата Пирогов токущо ми сподели на лично съобщение че колата му не е сток 75к.с ами е "тунингована" над 95к.с . Това обяснява до голяма степен тази "загадка" и разминаване между реалността и физичните закони за които спорим от няколко страници.
Остава само загадката защо още при първият коментар колегата не ни сподели за тази "дребна подробност" която можеше да ни спести доста загубено време и излишни спорове ... И все пак науката е хубаво нещо - защото стигнахме по индиректен начин до заключението че поло със 75кс е невъзможно да постигне скорост от 200км/ч :)

За мен лично остава съмнение че дори и при 95к.с тази кола може да развие реални 200км/ч по равен път поради "късата" 5та предавка.
Ако вземем данните от тук:

http://www.cars-data.com/en/volkswagen-polo-1.4-tdi-highline-specs/53089

и ги въведем в този калкулатор:

http://www.apexgarage.com/tech/gear_ratios.shtml

имаме:

Код: Избери всички

Tire diameter (in.) 25 (приемаме че колата е с 15ки)
Final Drive Ratio: 3.67
5th Gear Ratio: 0.75
RPM: 4000


получаваме:

5th Gear (kmh): 173

което е много близко до тези 170км/ч дадени от производителя. Тоест дори колата да е 200к.с в случаят бива ограничавана от оборотите и късата предавка до 173км/ч.Откриваме че зада постигне 200км/ч на 5та предавка ще са необходими минимум 4600 оборота. 4600 оборота изглеждат на границата на възможното за този двигател. Но да приемем че са реално постижими. Остава големият проблем със рязкият спад в кривата на мощността след пика който е на 4000 оборота. Тоест на 4600 оборота ще се наблюдава спад от около 20% или пак се връщаме на тези ~75к.с за които вече изчислихме че са крайно недостатъчни за скорост от 200км/ч ...

Сега вече ако колегата сподели че е сменял и скоростната кутия с такава с по-дълги предавателни числа мисля че всичко ще си дойде на мястото :th_up


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот hooligan_sk » Пет 12 сеп 2014 11:35


Колега Стоев... Кривата на въртящия момент и мощността при ремап се променя значително, 4600 оборота са напълно достижими и дори не са горната граница, но там наистина няма 95+ кс. Тук идва забележката ми че четеш избирателно или поне не включваш всички фактори в сметките си. Казах ви, че разликата между уредите от това поколение на ВАГ и GPS е 7%. Засичал съм го при различни условия многократно. Следователно няма нужда да работиш с 200км/ч скорост а със 186км/ч. Това е условието от самото начало.


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Пет 12 сеп 2014 15:00


Колега от самото начало "условието" е поло 1.4тди сток 75к.с което вдига 200 реални . Бъди така добър и чети внимателно вместо да ме упрекваш че чета избирателно . Сега го обърнахме на ремапвано поло което напълно променя "условието" - хубаво - така да е ! Казваш че на 5та предавка 4600 оборота били напълно достижими !? Можеш ли да приложиш някакви факти ? Някакви криви от дино стенд след ремап ? Рмапа сам по себе си няма как да увеличи максималната скорост защото тя пак остава лимитирана от предавателните числа които са заложени от инженерите за НЕ-РЕМАПВАН двигател .

Казваш че не включвам всички фактори в "уравнението" . Ми ето още един фактор - в калкулатора който показа минимални 95к.с за достигане на 200км/ч се има пред вид мощност на колелата или WHP . Сега има ли смисъл да напомням че конете на колелата са ~10% по-малко от тези на коляновия вал поради загуби от вътрешно триене и така нататък ... Тоест на 4600 оборота отиваме на под 70 коня на колелата дори и след ремап . Аз наистина не знам защо ги мислите инженерите от VW за такива балъци да напишат 170км/ч максимална скорост ако реалната е 200 ?! Да може да има +-5% но толкова ! А тука във форума си мислим че знаем повече от тях ...


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот hooligan_sk » Пет 12 сеп 2014 19:32


Да, имам графики за най-различни мотори.
Да, максималната скорост се променя при ремап.
Да, явно не си тествал ТДИ на динамометричен стенд със стандартни и модифицирани карти, за да говориш такива глупости.
НЕ, няма да ти покажа каквото и да е, защото:
1. си дървен философ
2. не се чувствам длъжен да ти доказвам каквото и да било
3. се държиш язвително и не спазваш добрия тон
4. си ми неприятен

Успех. :th_up


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот muns61 » Пет 12 сеп 2014 20:29


На частни случаи го избихте. Да не се окаже, че и мотора е друг...


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот stoev87 » Съб 13 сеп 2014 15:46


hooligan_sk написа:Да, имам графики за най-различни мотори.
Да, максималната скорост се променя при ремап.
Да, явно не си тествал ТДИ на динамометричен стенд със стандартни и модифицирани карти, за да говориш такива глупости.
НЕ, няма да ти покажа каквото и да е, защото:
1. си дървен философ
2. не се чувствам длъжен да ти доказвам каквото и да било
3. се държиш язвително и не спазваш добрия тон
4. си ми неприятен

Успех. :th_up


1.) Не нямаш такива графики иначе първата ти работа щеше да бъде да ги постнеш и да ме "сложиш на място"!
2.) Максималната скорост неможе да се промени с ремап при къса последна предавка (елементарна физика която обаче е невероятно сложна за твойте възможности )
3.) Тествал съм със сигурност повече от тебе. Покажи с факти че не е така.
4.) Ти тука го обърна на "Искрено и лично" . На мене няма какво да ми доказваш - опазил ме Господ да чакам на форумни лаладжии да ми доказват нещо ... Докажи го на останалите колеги които четат форума и искат да научат нещо вярно. Докажи че говоря глупости и а ти говориш проверени факти. Проблема ти е че дойде един "новобранец" като мене който те направи за смях и пред обоснованите тези на който твойте празни приказки олекват още повече ! Мисля че всеки може да прецени на кой от двамата да вярва. С целият си пост не каза нищо но то иначе как се трупат 5000 поста ...

Успех и на тебе :th_up

п.с И между другото можеш да си смениш аватара вече - от 3 дена си в "пенсия" ... :icon_lol



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта