Как да разбера дали е антифриз или вода
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
цитирам колегата dpassat-
Всички органични и неорганични антифризи на основа етилен гликоли или производни - моно ди.... са смесими по между си. G 11 е неорганичен антифриз и има вредни инхибитори за корозия относно алуминиевите двигатели и части на охладителната система. Не се препоръчва за автомобили с алум. детаили навлизащи през 1996,97 година.
G12 и G12+ са органични съвременни антифризи със удължен експлоатационен пробег или известни като лонг лайф продукти. Приложими са ЗА ВСИЧКИ автомобили с течностно охлаждане. Разликата е че този с + има пробег не до 5 години а до 10 в определени модификациии автомобили- например новото МОндео.
G11 е препоръчително да се сменя на 3 години или 30 хил. км.
Карането с вода през лятото е толкова опасно колкото само с концентрат през зимата. Във втория случай инхибиторите за корозия разказват играта на охладителната система когато са в концентрирано състояние. Производителя дава пропорция за експлоатация, отбелязва се в сервизната книжка и или на опаковката на продукта.......В общи линиии това е основното.
Всички органични и неорганични антифризи на основа етилен гликоли или производни - моно ди.... са смесими по между си. G 11 е неорганичен антифриз и има вредни инхибитори за корозия относно алуминиевите двигатели и части на охладителната система. Не се препоръчва за автомобили с алум. детаили навлизащи през 1996,97 година.
G12 и G12+ са органични съвременни антифризи със удължен експлоатационен пробег или известни като лонг лайф продукти. Приложими са ЗА ВСИЧКИ автомобили с течностно охлаждане. Разликата е че този с + има пробег не до 5 години а до 10 в определени модификациии автомобили- например новото МОндео.
G11 е препоръчително да се сменя на 3 години или 30 хил. км.
Карането с вода през лятото е толкова опасно колкото само с концентрат през зимата. Във втория случай инхибиторите за корозия разказват играта на охладителната система когато са в концентрирано състояние. Производителя дава пропорция за експлоатация, отбелязва се в сервизната книжка и или на опаковката на продукта.......В общи линиии това е основното.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5449
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Купих си някакъв антифриз на АртеХим мисля се казваше фирмата, тъй като имаме 3 автомобила да седи да се долив когато е необходими. Сега забелязах с ужас,ч въпросната течност има миризма на някаквъв парфюм и съм притеснен да не би да е смеен с течност з чистачки.Иначе, не се пени.Някакви предположения?Някой попаал ли е на ароматизиран антифриз?????
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
titi28 написа:колеги тези цветове където ги пишете според мен едва ли имат някакво значение просто сте чули че единият бил такъв другия бил инакъв някой виждал ли е истински антифриз или наливате бълвочите който продават в БГ!аз лично съм виждал защото съм работил в рафинерия и там компромиси няма!това което се предлага в БГ 90% си е пълен боклук!
Ако може колега, дай малко инфо как изглежда инстинския антифриз и най вече как да сме сигурни, че е такъв?
Да си призная, моя в колата е зелен на цвят (така си дойде от Германия). Тук се говори за син и червен, но не и за зелен антифриз. Чел съм че на две години се сменява, но аз вече за осма година доливам не повече от 0.3литра дестилирана вода в системата за година. Честно казано, не се решавам да го сменя, поради факта че не знам, какво ще налея.... и много се замислям, дали въобще и да го сменявам.
П.П. Всяка есен му правя замерване с уред и във фризера и преминава тестовете...
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И как го измислихте това че G11 скапвал алуминия?
Ами то дори и на колите с G11, радиаторите често са алуминиеви, и тоя отпред и тоя на парното.
На моя пасат като са алуминиеви радиаторите, защо пише G11 на казанчето?
Да не говорим че има стари коли с двигатели изцяло от алуминиеви сплави (например москвич 412/2140 ). Не са и чували за G12.
А по въпроса - когато се купува нова кола, е разумно да се сменят всички течности с нови, а именно масло в ДВГ, масло в скоростна кутия, антифриз, спирачна течност, масло в хидравликата.
Ами то дори и на колите с G11, радиаторите често са алуминиеви, и тоя отпред и тоя на парното.
На моя пасат като са алуминиеви радиаторите, защо пише G11 на казанчето?
Да не говорим че има стари коли с двигатели изцяло от алуминиеви сплави (например москвич 412/2140 ). Не са и чували за G12.
А по въпроса - когато се купува нова кола, е разумно да се сменят всички течности с нови, а именно масло в ДВГ, масло в скоростна кутия, антифриз, спирачна течност, масло в хидравликата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта