Разлика м-у RP и ABS двигатели

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 окт 2006 21:53


Tyan написа:де бе на бош на сайта го пише...... сумати коли с карбуратори са със същата система като джетроника .... те нямат еку...... КР например си има отделен компир дето се грижи да дърпа центровката... и още един за ламбдата ...... виж писна ми да споря ...достатъчно информационни статии праснах....


KR-ро нема ламбда това е сигурно, а колегата Венто продава чип за RP - мотор, ако това има нещо общо щото не съм изчел кво сте писали щото ме мързи




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 12 окт 2006 22:03


НА ДЖЕТРОНИКА ЕКУТО НЕ СЕ ЗАНИМАВА С ДЪРПАНЕ НА ЦЕНТРОВКАТА и управление на запалването... некаква друга глупост дето е същата при машините с 2е2,3 карбуратор (а там еку грънци) се занимава........ еле пък с тоя вакум регулатор...... просто не е в екуто ...... дали е някаква елементарна логика не ме интересува .....

преди 15 поста казах, че са системите са им почти същите с изключение на това, че при мотроника за запалването се грижи еку-то.... то е ясно, че екуто е съставено от драйвери дето се занимават за глупостите по мотора има си драйвер за стъпковия мотор, за горивна помпа .....

питаха ме ...казах ..........

мда КР няма ламбда ... замотах се, има отделен компир за центровката


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 13 окт 2006 7:49


Еее пак отървахте коня в ряхата
Човека иска да познае на външен вид какъв му е двигателя.Здравко да не би двигателя ти да сменен от предния собственик? По рама си 94година пасат Б4-с решетката от пред.Щом и на двигателя ти пише RP значи си с такъв.


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Пет 13 окт 2006 8:02


по назат в темата съм качил и снимки


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 13 окт 2006 8:03


от снимките които си дал ТОВА Е RP 100%


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 13 окт 2006 8:04


E как реши хахахахахахахахах..... в смисъл ако знаете някакви разлики във вида да ги споделите :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 13 окт 2006 8:31


Изображение
Ето това е ABS-снимал съм делкото щото там била разликата.Познавайте.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 13 окт 2006 8:35


на рп там отстрани има вакуум регулатор ..... малко кръгло с маркучле ...обаче ако както някой горе каза сложат на рп не моно джетроник а моно мотроник този регулатор няма да го има и тогава са неразпознаваеми .... има и разлика от една тръба за картерните газове .... на снимките ама това не означава нищо ....


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 13 окт 2006 8:53


Tyan написа:на рп там отстрани има вакуум регулатор ..... малко кръгло с маркучле ...обаче ако както някой горе каза сложат на рп не моно джетроник а моно мотроник този регулатор няма да го има и тогава са неразпознаваеми .... има и разлика от една тръба за картерните газове .... на снимките ама това не означава нищо ....


Само остава да приемеш, че може да се слага мономотроник фабрично на РП ( щото такъв в моя случай ) и сме 6 :)
Според мен по една снимка не може да се съди дали двигателя е АБС или РП.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 13 окт 2006 8:56


:BBQ :drunk :drunk :beer :beer хахахахаха на към приемане вървят нещата :)


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 13 окт 2006 9:31


Хайде :beer :beer
днеска е петък - ден на майстора... :)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 13 окт 2006 12:30


Голям спор му дръпнахте в тая тема :)
Ама някой замисля ли се защо компютъра на РП е 25 пина а на АБС са 35 и 45
много просто - при РП компа въобще не регулира запалването - настройва се ъгъла на запалване и посредством вакум се дава предварение според засмукването под дроселната клапа

А при 35 и 45 пина - Мономотроник запалването се управлява чрез компютъра - според изчисленията си от датчиците компютъра регулира предварение/закъснение (и пак си има базов ъгъл 6 градуса при обороти на празен ход)

А 45 пиновия мономотроник има детонационнен датичик и имобилайзер контрол модул


Потребителски аватар
zdravko_1
предупреждение за БАН
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 07 сеп 2006 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1 » Пет 13 окт 2006 13:37


:patriot БРАВО :dummy: ,за някой специалист може и да го разбере,ама аз как да го разбера това пиновете :bishop :bishop :bishop


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 13 окт 2006 14:09


ми това пиновете е колко крачета излиза от компютъра - буксата му
а иначе като разлики по двигателя - единствената видима такава е, че делкото на моножетроника има вакум регулатор, закрепен за него и около моното има една допълнителна джаджа - наречена баластен резистор, който в по-новите мономотроници няма


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 13 окт 2006 14:17


ivo123 написа:Голям спор му дръпнахте в тая тема :)
Ама някой замисля ли се защо компютъра на РП е 25 пина а на АБС са 35 и 45
много просто - при РП компа въобще не регулира запалването - настройва се ъгъла на запалване и посредством вакум се дава предварение според засмукването под дроселната клапа

А при 35 и 45 пина - Мономотроник запалването се управлява чрез компютъра - според изчисленията си от датчиците компютъра регулира предварение/закъснение (и пак си има базов ъгъл 6 градуса при обороти на празен ход)

А 45 пиновия мономотроник има детонационнен датичик и имобилайзер контрол модул


Абе иво ти прочете ли за кво спорихме ?
Нали досега това се разправяхме :
!! НЕ МОЖЕ ДА ОПРЕДЕЛИШ ДАЛИ Е АБС и РП ПО ЕЛЕКТРОННОТО РЕГУЛИРАНЕ НА ЗАПАЛВАНЕТО. !!!
Просто защото има РП двигатели с мономотроник след 03.91 година!
Баси - някой там мод да ни изхвърли всички в кошчето!!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта