Volkswagen Club Fest 2018
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Хейт винаги има, и аз имам доста негативни мнения за колата, но обаче ги приемам. Не всеки гледа на нея, като резтавриран автомобил а като тунингован, и съдят точно по това... Има разлика от тунинг и резтаврация.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Освен джантите кое по точно е тунинг по пасата? Оригинално си е всичко по него без изгъзици.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 07 юни 2013 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Всички коли бяха страхотни ,уважавам всички участници и техния труд . Извинете ме ако греша но работата по а 6цата не мисля че е повече отколкото по двойките и троиките . Просто искам по обективно да се гледа на нещата . Не искам да обидя никой пак казвам уважавам всеки един.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Tова казвам, оем си е без джантите.
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Няма как да сравняваме коли като голф 2 и Ауди А6 2012 година. Имам и двете, знам кое колко време, нерви и средства отнема. Нямам идея какво е да се реставрира кола от 60-та година или по-стара. Не съм се занимавал, но в крайна сметка всеки един от нас е фен на автомобилите и не трябва да се подценява труда на никой.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 21:51
- Автомобил: Skoda Octavia MK3 vRS - 485hp
- Двигател: EA888
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Johnsword написа:Tова казвам, оем си е без джантите.
E, как ще е ОЕМ?
Ако малко се бяхте поинтересували и говорили с Роската, можеше и 40 минути да Ви занимава.
Не искам да вземам страна, но (лично мнение) не е хубаво да се говори наизуст.
Всички сме фенове, всеки по различен начин вижда нещата и разбиранията си.
Нямам проблем (пак лично мнение) с мнения на колеги , не всеки може да хареса дадена кола, но без да се знае всичко за колата и собственика, да се говори наизуст е леко пресилено.
Не всяка кола трябва да "орязана" отпред, да и се виждат тръбите и колената, за да каже "публиката" : Ей, виде ли му кулера... батко.
Просто е безумно, да сравняваш А6цата с който и да е стоков автомобил. А6цата е "почти"(няма интериор пипан, а и не и трябва) цялостен проект.
- Petrolhead
- Мнения: 2126
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
NIGHT^WALKER написа:Е как да намериш, виждал ли си стокова такава 6-ца, че да я сравниш. Не съм участвал за място, ама с такива изказвания, ще гледате само голф 3-ки и 4-ки. Както я виждаш тая стокова 6-ца която има само джанти и окачване, тунинга и струва колкото на всички румънци голф 3-ките.
опа, викаш твоя тунинг по-голям от на другите тунинга щото струва повече пари? по тая логика, дайте да си докарам баничарката, тя струва почти колкото аудито, значи трябва да съм минимум 3ти
ами не си прав. според мен А6, особенно новите години, е грозна кола, съответно и 5 лева за тунинг да си дал си се набутал. това е си е моето лично мнение, знам че много хора не мислят така, не искам да убеждавам никого.
не знам колко от вас забелязаха заварките по тръбите на зелената единичка. заради този тунинг отидох на феста и не останах разочарован
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 21:51
- Автомобил: Skoda Octavia MK3 vRS - 485hp
- Двигател: EA888
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Колега,
Тук не говорим за пари въобще.
Мисля, че на всеки е ясно, че базата е различна. (тунинг бокс на МТМ за 2,0ТСИ е 3к Евра, а за РС6 е 13К- една платформа, различна база)
Следователно финикийците са различни, просто е. Никой не е казал,че дай като е с нова тунинг кола и да е 1ви. Това е много отблъскващо, да се мери тунинг и парите хвърлени по колата и да се иска все едно всички да се кланят.
Цялата страница с коментари е породена от търдения на колеги, които НЕ познават добре колата или не са се запознали, а твърдят нещо (всеки има право на мнение-положително/отрицателно, за това е форум. Не може всички да са на едно мнение) без да са добре информирани.
Ще намеся себе си, извинете ме предварително.
Аз карам Шкода, шо годе нова 2015г.
Знам, че за масовия посетител и потребител тук, Шкода не е марка, не и се обръща голямо внимание, нямам и проблем с това.
Пиша това изречение, защото и писанията тук го доказват. Имаше предложения, които ние бяхме реализирани, а никой не ги забеляза, но се предлагат.
Колегата с Пасата. Аз , въпреки, че на всеки Фест отговарям за повечето Шкоди, намерих време да мина през всички коли, да огледам детайлите. През Пасата минах 3-4 пъти. Единият път обясняваше, кое е оригинално, не е пипано и боядисвано...капак на клапаните и прочие. За мен няма значение, Пасат ли е, Р-ка ли е(макар, че с тях Рки/ГТИ-та мога да си говоря с часове за тунинг на двигателя и подобрения като цяло).
Тези, които говорите, за стоковост на Аудито? Искам да питам: Огледахте ли добре колите?
Веднага давам пример с моята кола:
Наглед стокова...какво да взема...., ще взема спирачките.
Предни апарати (340мм) на Шкодата са без "капак". (това го писах и миналата година след ФЕСТ17) Добре, ама на Голф 7 ГТИ имат капачки (144лв струват при дилър, апаратите предните 2та са 900лв, цената няма значение, казвам го информативно).
Сваля се, ходи се на стругар, правят се схеми, прави се, дупчи се. Капаците се вземат, трие се надписа ГТИ, слага се vRS, боя / лак и се слага.
Едно на вид елементарно нещо, кой го забеляза? Но, все пак, не може да се очаква от масов посетител и хора незапознати да го оценят, а и аз го правя за себе си, а не за хората. Аз държа да ми е "естетически" издържано. Да, за 1-2к мога да си взема 345ци с Порше апарати (като Кадито),дори мога и на 362 от РС3 да боцна, но защо са ми. 5мм, 2 пъти по тежки и диск и апарат(много важно, че бил с повече бутала). И тези за сега си спират добре. Като омалеят, ще се избоцат други.
Задни спирачки: Оригиналните са някакви си 286. Вземат се от КУПРА 2015+ , апарати, супорти и хоп на 310мм. диск сме вече. Апаратите обаче идват с 12ка, а оригиналните преди това са с 10ка и друга резба. Хайде и преходник на стругар, готово.
Давам просто един пример, как никой не забелязва нещо, по което доста е работено.
Според мен , от там тръгна цялата работа.
Тук не говорим за пари въобще.
Мисля, че на всеки е ясно, че базата е различна. (тунинг бокс на МТМ за 2,0ТСИ е 3к Евра, а за РС6 е 13К- една платформа, различна база)
Следователно финикийците са различни, просто е. Никой не е казал,че дай като е с нова тунинг кола и да е 1ви. Това е много отблъскващо, да се мери тунинг и парите хвърлени по колата и да се иска все едно всички да се кланят.
Цялата страница с коментари е породена от търдения на колеги, които НЕ познават добре колата или не са се запознали, а твърдят нещо (всеки има право на мнение-положително/отрицателно, за това е форум. Не може всички да са на едно мнение) без да са добре информирани.
Ще намеся себе си, извинете ме предварително.
Аз карам Шкода, шо годе нова 2015г.
Знам, че за масовия посетител и потребител тук, Шкода не е марка, не и се обръща голямо внимание, нямам и проблем с това.
Пиша това изречение, защото и писанията тук го доказват. Имаше предложения, които ние бяхме реализирани, а никой не ги забеляза, но се предлагат.
Колегата с Пасата. Аз , въпреки, че на всеки Фест отговарям за повечето Шкоди, намерих време да мина през всички коли, да огледам детайлите. През Пасата минах 3-4 пъти. Единият път обясняваше, кое е оригинално, не е пипано и боядисвано...капак на клапаните и прочие. За мен няма значение, Пасат ли е, Р-ка ли е(макар, че с тях Рки/ГТИ-та мога да си говоря с часове за тунинг на двигателя и подобрения като цяло).
Тези, които говорите, за стоковост на Аудито? Искам да питам: Огледахте ли добре колите?
Веднага давам пример с моята кола:
Наглед стокова...какво да взема...., ще взема спирачките.
Предни апарати (340мм) на Шкодата са без "капак". (това го писах и миналата година след ФЕСТ17) Добре, ама на Голф 7 ГТИ имат капачки (144лв струват при дилър, апаратите предните 2та са 900лв, цената няма значение, казвам го информативно).
Сваля се, ходи се на стругар, правят се схеми, прави се, дупчи се. Капаците се вземат, трие се надписа ГТИ, слага се vRS, боя / лак и се слага.
Едно на вид елементарно нещо, кой го забеляза? Но, все пак, не може да се очаква от масов посетител и хора незапознати да го оценят, а и аз го правя за себе си, а не за хората. Аз държа да ми е "естетически" издържано. Да, за 1-2к мога да си взема 345ци с Порше апарати (като Кадито),дори мога и на 362 от РС3 да боцна, но защо са ми. 5мм, 2 пъти по тежки и диск и апарат(много важно, че бил с повече бутала). И тези за сега си спират добре. Като омалеят, ще се избоцат други.
Задни спирачки: Оригиналните са някакви си 286. Вземат се от КУПРА 2015+ , апарати, супорти и хоп на 310мм. диск сме вече. Апаратите обаче идват с 12ка, а оригиналните преди това са с 10ка и друга резба. Хайде и преходник на стругар, готово.
Давам просто един пример, как никой не забелязва нещо, по което доста е работено.
Според мен , от там тръгна цялата работа.
Последна промяна от Blackpearl___ на Пет 23 мар 2018 17:51, променено общо 1 път.
- Petrolhead
- Мнения: 2126
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
не аз отворих темата за парите.
шкодата я видях, особенно на фона на надрания сюпърб, изглеждаше много добре.
шкодата я видях, особенно на фона на надрания сюпърб, изглеждаше много добре.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 21:51
- Автомобил: Skoda Octavia MK3 vRS - 485hp
- Двигател: EA888
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Щом казваш.
Аз пак казвам, не се обиждам и приемам всякакви мнения. Но , приемете и моето лично мнение, че някак си не е много ОК, хора които не отдават внимание на детайлите и не "ебават" много повечето коли, да правят крайни изказвания.
Изглеждала много добре? Явно не си гледал достатъчно.
Поздрави!
Аз пак казвам, не се обиждам и приемам всякакви мнения. Но , приемете и моето лично мнение, че някак си не е много ОК, хора които не отдават внимание на детайлите и не "ебават" много повечето коли, да правят крайни изказвания.
Изглеждала много добре? Явно не си гледал достатъчно.
Поздрави!
Последна промяна от Blackpearl___ на Пет 23 мар 2018 18:02, променено общо 1 път.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Колега, говорех за моя пасат.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 21:51
- Автомобил: Skoda Octavia MK3 vRS - 485hp
- Двигател: EA888
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Колега, извинявам се!
Но така написано, не се разбира, защото Зайцев е писал.
Трябваше да направиш цитат на мнението преди него, защото така излиза, че отговаряш на :
А, всъщност си отговорил на:
Но така написано, не се разбира, защото Зайцев е писал.
Трябваше да направиш цитат на мнението преди него, защото така излиза, че отговаряш на :
vasilii_zaicev3 написа:Извинете ме ако греша но работата по а 6цата не мисля че е повече отколкото по двойките и троиките . Просто искам по обективно да се гледа на нещата . Не искам да обидя никой пак казвам уважавам всеки един.
А, всъщност си отговорил на:
Voluminer написа:Освен джантите кое по точно е тунинг по пасата? Оригинално си е всичко по него без изгъзици.
- Petrolhead
- Мнения: 2126
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Blackpearl___ написа:Щом казваш.
Аз пак казвам, не се обиждам и приемам всякакви мнения. Но , приемете и моето лично мнение, че някак си не е много ОК, хора които не отдават внимание на детайлите и не "ебават" много повечето коли, да правят крайни изказвания.
Изглеждала много добре? Явно не си гледал достатъчно.
Поздрави!
взимам си думите обратно, шкодата не изглеждаше добре :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Volkswagen Club Fest 2018
NIGHT^WALKER написа:Е как да намериш, виждал ли си стокова такава 6-ца, че да я сравниш. Не съм участвал за място, ама с такива изказвания, ще гледате само голф 3-ки и 4-ки. Както я виждаш тая стокова 6-ца която има само джанти и окачване, тунинга и струва колкото на всички румънци голф 3-ките.
Ми бате,твойто ауди дори не го забелязах.Просто не ме грабва какво да ти кажа...
Виж на румънците 3-ките които бяха супер различни и индивидуани и имаха тълпи пред тях.
"Не всичко е пари приятелю" както пееше Лили Иванова
Ако искам да гледам натокани А-8ци S-класи и т.н. коли дето само гумите им струват повече от моя голф,ще ида в Overdrive
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Club Fest 2018
Каквото и да се говори, Аудито е брутално! Грозно, хубаво - това е въпрос на личен вкус и предпочитания. Някои харесват руси, други черни...
Petrolhead, ако си видял само джанти и лепенки, значи доста неща не си ги видял просто - вероятно защото не си я гледал от близо. Самият факт, че колата е на 3-то място в клас дизел в ДРАГ шампионата говори достатъчно за това какво е правено по нея, освен външен вид.
Хубаво е преди да се дават мнения за която и да е кола да отидеш, да разгледаш и най-вече да попиташ собственика, пък тогава да се дава коментар. Все пак повечето хора бяха до колите си, а фестът е прекрасна възможност за обмяна на опит. За който иска естествено.
Petrolhead, ако си видял само джанти и лепенки, значи доста неща не си ги видял просто - вероятно защото не си я гледал от близо. Самият факт, че колата е на 3-то място в клас дизел в ДРАГ шампионата говори достатъчно за това какво е правено по нея, освен външен вид.
Хубаво е преди да се дават мнения за която и да е кола да отидеш, да разгледаш и най-вече да попиташ собственика, пък тогава да се дава коментар. Все пак повечето хора бяха до колите си, а фестът е прекрасна възможност за обмяна на опит. За който иска естествено.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта