Излезе ми грешка на CarScanner за сензорите на маслото. На 1.4 ТСИ 150 к
с. CZEA. Оказаха се два сензора син и зелен за ниско и високо налягане на маслото. Оригинални от Порше за по 43лв единия. Смених зеления, но грешката остана. Синият за да се смени майсторът каза, че трябва да се демонтира колекторът и ще е играчка. Чудя се дали не е маслената помпа също. Някой да има идеи?
Двигател TSI
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Двигател TSI
09491 e клапан за регулиране на налягането :) OE 06E115243G
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
Ивайло Димов написа:09491 e клапан за регулиране на налягането :) OE 06E115243G
Много благодаря! Купих го от Порше за 132лв, ревизия H. Иначе aftermarket го имаше на половин цена, но не ми се рискуваше и исках най-новата ревизия. Ще пиша като го монтирам, дали грешката ще изчезне.
п.с.Много котки се промъкват през зимата да се топлят на двигателя и винаги намират как да се пъхнат въпреки металната кора. Кошът на колата е голям а 1.4 тси двигателят е малък.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Двигател TSI
Преди две седмици имаше проблем с друг колега но с Т6 дизел ,пак подобен клапан и след смяната му се оправи .
Re: Двигател TSI
Здравейте!
Изчетох всичките 68 страници, но все пак имам нужда от съдействие. Предупреждавам, че съм жена и комуникацуята трябва да е на достъпен език.
Трябва да си сменям Фиата, тъй като знаем по автокъщите какви неща се продават, предпочитам да си купя автомобил от познат. Така се стигна до предложението Сеат Леон 1.4TSI, 140к.с., модел 2014г. Километрите са над 180 000. Човекът до момента е нямал ядове, но много вероятно е проблемите да се появят при мен. В близките дни ще ида да го видя, поне на снимки Сеатът много ми хареса, нищо, че е комби. Може ли да ме насочите къде в София могат да го закарам да го огледат добре и да се види има ли ги тези прословути отлагяния, които биха видяли сметката на двигателя? Всякакви напътствия ще са ми от полза.
Четох за суми от по 3-5 000 лв. за ремонти, които ще са непосилни за мен на този етап.
Колата ще я карам предимно градско, годишно минавам около 10 000 км.
Много благодаря предварително. За съжаление (или не) вкъщи аз съм шофьорът и аз трябва да се занимавам с всичко. :)
Изчетох всичките 68 страници, но все пак имам нужда от съдействие. Предупреждавам, че съм жена и комуникацуята трябва да е на достъпен език.
Трябва да си сменям Фиата, тъй като знаем по автокъщите какви неща се продават, предпочитам да си купя автомобил от познат. Така се стигна до предложението Сеат Леон 1.4TSI, 140к.с., модел 2014г. Километрите са над 180 000. Човекът до момента е нямал ядове, но много вероятно е проблемите да се появят при мен. В близките дни ще ида да го видя, поне на снимки Сеатът много ми хареса, нищо, че е комби. Може ли да ме насочите къде в София могат да го закарам да го огледат добре и да се види има ли ги тези прословути отлагяния, които биха видяли сметката на двигателя? Всякакви напътствия ще са ми от полза.
Четох за суми от по 3-5 000 лв. за ремонти, които ще са непосилни за мен на този етап.
Колата ще я карам предимно градско, годишно минавам около 10 000 км.
Много благодаря предварително. За съжаление (или не) вкъщи аз съм шофьорът и аз трябва да се занимавам с всичко. :)
- jordan17772
- Мнения: 672
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Двигател TSI
Ако двигателя е един от тези двата CHPA / CPTA е със зъбен ремък. Сменя се на 210 000 км или 5 години. Предполага се, че ще трябва да го смениш с водната помпа и антифриза след като го купиш. Ако колата е с DSG е със сухи съединители и издържа макс 150к км и почва да издъхва. Там смяната е цифра. Искрови свещи сменяш на 30к км за да ти е мирна главата, защото са топлинно претоварени. Масло сменяш на 6-7к км, щом ще я караш само градско с паления всеки ден на къси отсечки. Ако сложиш оригиналнте ремъци и ролки с твоя пробег 10к на година може да изкараш 8-9 години без да се притесняваш за ремъчното задвижване. Приготви си около 600лв за нотариус за прехвърлянето.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Двигател TSI
210 хил интервал има само при 2.0 TDI моторите EA288.Бензинките са на 120 хил
Re: Двигател TSI
jordan17772 написа:Ако двигателя е един от тези двата CHPA / CPTA е със зъбен ремък. Сменя се на 210 000 км или 5 години. Предполага се, че ще трябва да го смениш с водната помпа и антифриза след като го купиш. Ако колата е с DSG е със сухи съединители и издържа макс 150к км и почва да издъхва. Там смяната е цифра. Искрови свещи сменяш на 30к км за да ти е мирна главата, защото са топлинно претоварени. Масло сменяш на 6-7к км, щом ще я караш само градско с паления всеки ден на къси отсечки. Ако сложиш оригиналнте ремъци и ролки с твоя пробег 10к на година може да изкараш 8-9 години без да се притесняваш за ремъчното задвижване. Приготви си около 600лв за нотариус за прехвърлянето.
Благодаря много, а препоръка за сервиз в София, където могат да й направят един оглед и съответно всичко описано, ако склоня да я купя? Може ли да споделите и ориентировъчна цена за смяната на ремък, ролки, помпа, антифриз и свещи? Колата е с ръчни скорости.
- jordan17772
- Мнения: 672
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Двигател TSI
Виж в гугъл мапс търсачката фирма "Автокомплекс РС" Еоод.
Намират се на бул. „Европа“ 130, 1336 Складово-производствена зона - Модерно предградие, София. Собсъвеника е учтив и ще ви консултира за оглед и колко ще е смяна на ремъчното задвижване.Успех!
Намират се на бул. „Европа“ 130, 1336 Складово-производствена зона - Модерно предградие, София. Собсъвеника е учтив и ще ви консултира за оглед и колко ще е смяна на ремъчното задвижване.Успех!
Re: Двигател TSI
jordan17772 написа:Виж в гугъл мапс търсачката фирма "Автокомплекс РС" Еоод.
Намират се на бул. „Европа“ 130, 1336 Складово-производствена зона - Модерно предградие, София. Собсъвеника е учтив и ще ви консултира за оглед и колко ще е смяна на ремъчното задвижване.Успех!
Благодаря!
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
Ивайло Димов написа:Преди две седмици имаше проблем с друг колега но с Т6 дизел ,пак подобен клапан и след смяната му се оправи .
Благодаря, след смяната на този "соленоиден клапан" грешката се оправи. Майсторът каза, че клапанът се намирал много близо до тръбите на ауспуха и от високата температура е доста почернял откъм буксата.
Във вървежът на колата не усещам разлика и преди беше много добре и сега си е много добре.
Последна промяна от beboyan на Пон 12 юни 2023 21:11, променено общо 1 път.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Двигател TSI
Отзад на двигателя е ,вижда се на схемата .То във вървежа от този клапан няма как да усетиш разлика но е важен за маслената система .
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Проблем с 1,2 TSI
Колеги ,може ли да ми препоръчате читав майстор за диагностика на 1,2 ТСИ 105 CZCB .Автомобила забива,светва грешка за недобро запалване на 4-ти цилиндър ,като са сменени сегменти,клапани,верига,бензинова помпа с палеца,кабели,свещи,но проблема продължава!
- tdi fen
- Мнения: 4285
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1,2 TSI
измерена ли компресията ? дюзата проверена ли е
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Проблем с 1,2 TSI
Компресията е в рамките на нормалното,дюзите бяха свалени и почистени,като даже им сменихме местата,но пак дава същата грешка!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта