FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
- plamen.todorov1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 19 мар 2016 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
След дълго ровене и четене из нета попаднах на този форум пост. Човекът е имал същия проблем http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/160021-Power-Loss-amp-P2293-Fuel-Pressure-Regulator-Valve-(N276)-Mechanical-Malfunction/page3. В общи линиии сменил е всичко възможно и проблема е останал. Получавал е грешка в Camshaft Position Sensor (G40). Решава да го свали и да го погледне и след като го почиства всичко се оправя. Преди да започна да сменям и аз каквото и да е било реших да погледна този датчик. Свалих го и наистина върхът му беше покрит с нещо като плака. Почистих го сложих го и тествах с кратък пробег. Имаше осезателна разлика, само един път на рязко ускоряване ми направи проблем. На другия ден свалих датчика пак и имаше още малко насъбрано. Почистих го, изтрих грешките и тествах на по-дълъг пробег. Вдигнах 160 км/ч и никакви грешки не бяха прочетени. Изглежда си реших проблема.
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здравейте на всички! Имам въпрос свързан с cam follower. Има ли някакви симптоми за пробит cam follower? Колата ми е на 144000 и не е сменяван.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 24 авг 2016 21:37
- Автомобил: VW Passat Variant 2015
- Двигател: CNHA
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здравейте,
предстои ми смяна на автомобила съвсем скоро. От петък оставам без кола. Това което съм си харесал по принцип и това което ще търся е Пасат 2.0 TSI. Това което ме притеснява и искам да попитам за мнения и съвети е следното: Защо в България няма 2.0 TSI? 80% са 2.0 TDI, и тук там някоя 1.8 TSI или 3.6. Не коментирам 1.4 или други, фокусът ми е върху 1.8 - 2.0. Защо това е така? защо 2.0 TSI го няма в България? Мисля да си внеса някоя, но малко ме притеснява факта, че ще избягам от масовката. какво им е на тези двигатели че ги няма?
Ще се радвам да прочета различни мнения.
Поздрави,
Росен
предстои ми смяна на автомобила съвсем скоро. От петък оставам без кола. Това което съм си харесал по принцип и това което ще търся е Пасат 2.0 TSI. Това което ме притеснява и искам да попитам за мнения и съвети е следното: Защо в България няма 2.0 TSI? 80% са 2.0 TDI, и тук там някоя 1.8 TSI или 3.6. Не коментирам 1.4 или други, фокусът ми е върху 1.8 - 2.0. Защо това е така? защо 2.0 TSI го няма в България? Мисля да си внеса някоя, но малко ме притеснява факта, че ще избягам от масовката. какво им е на тези двигатели че ги няма?
Ще се радвам да прочета различни мнения.
Поздрави,
Росен
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Няма ги по същата причина поради която са по-редки навсякъде. 80% от произведените Пасати през този век, са дизелови комбита. В България от друга страна има още по-голям превес в търсенето на дизелови мотори, скоро излезе статистика че 90+ % от новия внос на употребявани автомобили тук е на нафта. Иначе по-старите генерации на 2.0TSI харчат много и като всеки FSI/TSI се газифицират трудно, скъпо и не оптимално.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 24 авг 2016 21:37
- Автомобил: VW Passat Variant 2015
- Двигател: CNHA
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здравей hooligan_sk,
Благодаря за коментара. Какво ще рече по-стари генерации? Аз съм с впечатлението че TSI моторите са с високи показатели и в същото време икономични. Това което аз ще търся е Пасат В7, от 2011 насам. Дори ще се опитам да е 2012+ защото мисля че през 2012 решават проблема с нагар по клапаните!?
Поздрави
Благодаря за коментара. Какво ще рече по-стари генерации? Аз съм с впечатлението че TSI моторите са с високи показатели и в същото време икономични. Това което аз ще търся е Пасат В7, от 2011 насам. Дори ще се опитам да е 2012+ защото мисля че през 2012 решават проблема с нагар по клапаните!?
Поздрави
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
ЕА888 Gen 1, Gen 2 си хапват доста гориво. При тях heat management-а не е оптимален, start/stop не е задължителна. Ако очакваш да харчи в рамките на 10л/100км при градски цикъл - ще останеш разочерован. Нагара не е особен казус при 2,0TSI. На теория има всички предпоставки да се трупа, но за разлика от FSI моторите, тук рядко е проблем.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 24 авг 2016 21:37
- Автомобил: VW Passat Variant 2015
- Двигател: CNHA
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Благодаря отново!
Това за клапаните звучи добре. Относно разхода, настроил съм се за около 12 градско (поне ми се иска да не е повече).
А какви са очакваните проблеми и обслужвания за подобен автомобил с автоматична 6 AT DSG, на около 150 К. км.? Вериги, обтегачи, банани, съединител, скорости и други потенциални проблеми свързани с по-сериозен финансов разход?
Поздрави
Това за клапаните звучи добре. Относно разхода, настроил съм се за около 12 градско (поне ми се иска да не е повече).
А какви са очакваните проблеми и обслужвания за подобен автомобил с автоматична 6 AT DSG, на около 150 К. км.? Вериги, обтегачи, банани, съединител, скорости и други потенциални проблеми свързани с по-сериозен финансов разход?
Поздрави
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
След като чух за прословутия cam follower че се сменя доста се притесних, защото моят не беше сменяван. И така след като го закупих от vw днес го смених.
- Прикачени файлове
-
- 20161126_160036_opt.jpg (45.65 KиБ) Видяна 10324 пъти
-
- 20161126_154917_opt.jpg (67.01 KиБ) Видяна 10324 пъти
-
- 20161126_155128_opt.jpg (54.7 KиБ) Видяна 10324 пъти
-
- 20161126_155217_opt.jpg (45.49 KиБ) Видяна 10324 пъти
-
- 20161126_155318_opt.jpg (57.07 KиБ) Видяна 10324 пъти
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Честно казано за 144 000 км.ми се вижда доста добре.
- Прикачени файлове
-
- 20161126_160604_opt.jpg (42.53 KиБ) Видяна 10324 пъти
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Забравих да кажа че колата е gti 5 2.0 tfsi
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здравейте, колеги,
Имам намерение да си взема Passat CC 1.8 TSI, защото моя вече е на заминаване.
Намерил съм страхотна оферта, обаче има причина да е толкова добра цената. На всеки 1000 км си лапа по литът масло. Тъй като е от официалния вносител, беше ми обявена цена около 3000 лева за ремонт.
Някой от вас наясно ли какво трябва да се сменя и колко ще ми струват части+работа, ако не е от официалния сервиз?
Освен това може ли актуална информация за веригата и елементите към нея, колко струват да се сменят?
Колата е 2010 и е с пълна история и 154000 км
Имам намерение да си взема Passat CC 1.8 TSI, защото моя вече е на заминаване.
Намерил съм страхотна оферта, обаче има причина да е толкова добра цената. На всеки 1000 км си лапа по литът масло. Тъй като е от официалния вносител, беше ми обявена цена около 3000 лева за ремонт.
Някой от вас наясно ли какво трябва да се сменя и колко ще ми струват части+работа, ако не е от официалния сервиз?
Освен това може ли актуална информация за веригата и елементите към нея, колко струват да се сменят?
Колата е 2010 и е с пълна история и 154000 км
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
не ти трябва
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
tdi fen написа:не ти трябва
Благодаря за мнението колега, но не ми беше това въпроса.
Някой с конкретен отговор има ли?
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
качествен ремонт с оригинални части отива към 5-6 хил и нямаш гаранция ще спре да гори масло
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта