Термостат - къде се намира и как се сменя.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Вто 07 ное 2006 13:06


Моя е абсолютно същия до колкото видях на сайта на wahler кутията е същата, а за термостата.....
http://www.wahler.de/27.0.html?&L=2




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 07 ное 2006 13:17


dendini написа:Моя е абсолютно същия до колкото видях на сайта на wahler кутията е същата, а за термостата.....
http://www.wahler.de/27.0.html?&L=2

А бе този от сайта изглежда доста "по-лъскав" от моя.... :wink:
http://www.wahler.de/54.0.html?&L=2


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 07 ное 2006 13:43


Li4o написа:Днес си купих - Wahler - 17лв - ама дали е истински - изобщо не знам ;)
На него пише Made in Germany и че отваря на 87 градуса...
П.С. Защо има два гумени уплътнителя...кой се слага... :?: :!:

Li4o, къде ти се намира термостата? В помпата ли?
Аз като си сменях водната помпа (термостата на 2Е е вътре в нея) си ми трябваха и двете уплътнения. Едно за термостата и друго за помпата към.. е а, де! Забравих за къде, ама трябваше за нещо! Баси обяснението, дето дадох, майнаааа...


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Вто 07 ное 2006 14:42


А бе този от сайта изглежда доста "по-лъскав" от моя.... Wink
http://www.wahler.de/54.0.html?&L=2


Те за симката са сложили най-лъскавия който произвеждат :wink:
а може и да са сменили дизайна, на моя пише месец/година на произв. 09/2004.
А някой ще обади ли за температурата при EZ 85 или 87 ..?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 07 ное 2006 15:10


В кутията слагат О пръстени и гарнитури за различните двигатели-
какъвто свалиш такъв слагаш, другите изхвърлих.
87 са си градусите! Имало 82 и 95 за други географски пояси.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 07 ное 2006 16:21


kaloyan22 написа:В кутията слагат О пръстени и гарнитури за различните двигатели-
какъвто свалиш такъв слагаш, другите изхвърлих.
87 са си градусите! Имало 82 и 95 за други географски пояси.

За гарнитурите си прав - нито една от комплекта не беше като тази, която свалих - затова си я почистих и пак си сложих старата ;)
В интерес на истината - стария термостат беше оригинален Wahler - качеството на изработка е съвсем различно от това на новия... :?


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Сря 08 ное 2006 12:37


И аз се реших да си сменя термостата, че много бавно загряваше и отговаряше на условията за развален термостат, спадане на температурата при по висока скорост или баир надолу и т.н. Явно беше заседнал в полуотворено полужение ама пак карък. При опит за отвъртане на двата болта на основата на водната помпа се скъсаха, майстора ги скъса без особени усилия, явно бяха доста клеясали и ръждясали и се наложи нова водна помпа. :shock
И така сега с нова водна помпа, термостат и антифриз. Термостата беше някакъв френски с "в" започваше ама не си спомням - Валео, Вален или нещо подобно. Пишеше че отваря на 87 градуса - 15лв. Засега съм долу горе доволен. За 7-8 км градско вдига около 87 градуса и ги държи. Ще видим като стане -15 градуса как ще се държи. Дано да нямам проблеми че ми писна да се занимавам с тая охладителна система по колата.
Ако някой се сети за марката на термостата да пише да се поразровя в нета да дам повече информация за него като натрупам и впечатления.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 08 ное 2006 12:59


Валео.
www.valeo.com


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 08 ное 2006 15:18


Li4o написа:
kaloyan22 написа:В кутията слагат О пръстени и гарнитури за различните двигатели-
какъвто свалиш такъв слагаш, другите изхвърлих.
87 са си градусите! Имало 82 и 95 за други географски пояси.

За гарнитурите си прав - нито една от комплекта не беше като тази, която свалих - затова си я почистих и пак си сложих старата ;)
quote]
Новия ми е Бер и с различни гарнитури от тези на снимката по-горе.Освен това на кутията пише че е за VW, Opel, Audi ?!


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 08 ное 2006 15:18


Има и друга марка френски термостати-Вернет.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Сря 08 ное 2006 16:07


Мисля, че беше Вернет по-скоро.
http://www.vernet.fr/page.aspx?pa=218
Надявам се да се държи прилично.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 09 ное 2006 9:17


Вчера реших да си проверя стария -орогинален термостат.При -3 градуса антифриза не можеше да стигне 70градуса!
Сложих го в една форма за крем -карамел налях вода и почнах да го загрявам на газовия котолон. 3-4 пъти го загрявах и охлаждах-отваряше и затваряше плавно и постепенно.Не мога да си обясня защо не е искал да се затвори на мястото си-просто никой не пречи на клапана да се движи. Възможно ли е с времето да почне да отваря много рано-(във вода около 50-60градуса леко се отваряше) :049:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 09 ное 2006 14:36


Днес смених термостата на АФТ.Сваля се САМО помпата на хидравликата,компресора на климатика не пречи.Оригиналния беше BEHR,сложих WAHLER от Ауто 1.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 21 ное 2006 11:33


Обърнете внимание на термостата и температурата на охладителната течност , ако имате преразход на гориво :!:
Свалих си разхода с близо два литра газ след смяната му!!Отиване и връщане до София разход 8,5/100 газ


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 21 ное 2006 11:49


не в оригиналният термостат закупен от Юнитрейд /който също не работи.. и ще се разпрзвяме/
нямаше никакво уплътнение... дадоха ми го отделно само срещу 3 кинта ;)
не че ги няма за по 50 ст...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта