Термостат - къде се намира и как се сменя.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
bachest написа:Здравейте колеги.
Някой би ли изяснил момента дали на Passat B4 1.8Mi ABS двигател, термостата може да се смени като се отвият само 4-те болта, без да се сваля помпата?
Има ли някой тънък момент около разглобяването/сглобяването?
- Ето за такива като теб дето не ползват търсачката
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=67374
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Теодор написа:Ето за такива като теб дето не ползват търсачката
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=67374
Засрамвам се
За да смекча провинението, ще "постна" снимков материал.
Ето как протече при мене смяната на термостата.
Цък
За да излизат нещата където трябва, ползвайте mozilla firefox.
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги става въпрос за голф 3 1,4 ABD двигател. Колега беше писал да се внимава като се слага защото има две ръбчета и термостата трябва да легне на вътрешното ръбче. Също зависи според мен и как е завъртян. Аз процедирах така: свалих стария термостат; свалих страничния маркуч на таралежа; нагласих новия термостат на вътрешния ръб и с една по твърда тел от дупката на страничния маркуч (с дясната ръка) го придържах за да не се размести и с лявата фиксирах капачката с уплътненито, и следва завиване на двете види. Резултата на извънградско е 90 градуса, а на градско почна да се движи между 90 и 100 градуса.
Благодаря на wili98 за темата, на The Red Guy за полезния линк и мненията на всички останали, които ме надъхаха да се захвана и аз със смяна на термостат
От вчера вече животното вдига 90 градуса и заспива
Марка- Wahler- 28лв. (плюс пластмасовия кожух или тяло!!??, в което опира иглата на термостата- пича в магазина ме убеди, че най-вероятно и той е заминал- 12лв. ), магазин "Авто нещо си..." на Хр. Ботев.Пластмасето не беше мръднало(оргиналтъ с щампи Ауди и Фолкс).
Стария и новия термостат изглеждаха абсолютно еднакво( положението на иглата и на двата беше едно и също ), което малко ме озадачи и не ми помогна да схвана съвсем как сработва това чудо ( преди смяната симптомите бяха на заседнал в отворено положение термостат).
Още веднъж
П.С. Към Мод-овете - един специализиран раздел със всички документирани ремонти (във формата на снимки, схеми и подробни обяснения от хора с опит), мисля че ще бъде доста полезен... и подреден
Лека!
От вчера вече животното вдига 90 градуса и заспива
Марка- Wahler- 28лв. (плюс пластмасовия кожух или тяло!!??, в което опира иглата на термостата- пича в магазина ме убеди, че най-вероятно и той е заминал- 12лв. ), магазин "Авто нещо си..." на Хр. Ботев.Пластмасето не беше мръднало(оргиналтъ с щампи Ауди и Фолкс).
Стария и новия термостат изглеждаха абсолютно еднакво( положението на иглата и на двата беше едно и също ), което малко ме озадачи и не ми помогна да схвана съвсем как сработва това чудо ( преди смяната симптомите бяха на заседнал в отворено положение термостат).
Още веднъж
П.С. Към Мод-овете - един специализиран раздел със всички документирани ремонти (във формата на снимки, схеми и подробни обяснения от хора с опит), мисля че ще бъде доста полезен... и подреден
Лека!
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hosetovw написа:moleo написа:айде и моя термостат се прееба. На място прави 90 градуса студена за около 15 мин. Почна ли да карам не може да дигне и 70 градуса. Иначе топлото идва след около 5-6 мин след запалване ?
Харчи тоя звяр 15ка от воле.
Сменяй колега сменяй, че 15/100 е е*ати разхода
смених го !!!!!!!!!! Разхода е вече поносим към 11-12 на сто ))))
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
rymo написа:Стария и новия термостат изглеждаха абсолютно еднакво( положението на иглата и на двата беше едно и също ), което малко ме озадачи и не ми помогна да схвана съвсем как сработва това чудо ( преди смяната симптомите бяха на заседнал в отворено положение термостат).
Още веднъж
Лека!
Външно са здрави но с времето почва да отваря на много ниска температура и все едно че го нямаш Пробвай да го вариш и ще видиш:wink:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта