Термостат - къде се намира и как се сменя.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 11 ное 2007 20:20


Нямаше ли някакъв вариант само с повдигане на помпата, т.е. да се развият всички болтове без един ? Беше писано из форума, ама не се сещам дали не беше само за Пасат.




Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Вто 13 ное 2007 22:20


wili98 написа:http://www.vdauto.com/bg/products.php?id=18
официален вносител на валер...
Утре съм там.. ще видим..

От тях си взех и моя и сега температурите отново заспаха :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 14 ное 2007 8:38


[quote="XIKS"]кажете за смяната че съм с хидравлика хидравличната помпа трябва ли да я свалям[/quote
Моя термостат го смени професионалист във сервиз на повдигач и си свали цялата помпа. Термостатите конструктивно са еднакви-твоят ще е добър за горещините понеже е 84*


Потребителски аватар
nikeR
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 30 апр 2006 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nikeR » Вто 20 ное 2007 20:53


някой сменял ли е на 1Z с хидравлика ,климатик и какво ли още не? Вътре 5 стотинки да пуснеш няма къде да паднат :lol: :lol: Щото от долу има и кора . :banghead: ,а инякой ако кайе и каде се намира ЕВАЛА(ако мойже и сас снимки)


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Съб 24 ное 2007 21:25


Здравейте колеги.

Някой би ли изяснил момента дали на Passat B4 1.8Mi ABS двигател, термостата може да се смени като се отвият само 4-те болта, без да се сваля помпата?

Има ли някой тънък момент около разглобяването/сглобяването?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 24 ное 2007 21:41


bachest написа:Здравейте колеги.

Някой би ли изяснил момента дали на Passat B4 1.8Mi ABS двигател, термостата може да се смени като се отвият само 4-те болта, без да се сваля помпата?

Има ли някой тънък момент около разглобяването/сглобяването?


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Чет 29 ное 2007 2:31


Теодор написа:Ето за такива като теб дето не ползват търсачката :twisted:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=67374


Засрамвам се :oops:
За да смекча провинението, ще "постна" снимков материал. :D

Ето как протече при мене смяната на термостата.
Цък

За да излизат нещата където трябва, ползвайте mozilla firefox.


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Чет 29 ное 2007 9:12


Колеги става въпрос за голф 3 1,4 ABD двигател. Колега беше писал да се внимава като се слага защото има две ръбчета и термостата трябва да легне на вътрешното ръбче. Също зависи според мен и как е завъртян. Аз процедирах така: свалих стария термостат; свалих страничния маркуч на таралежа; нагласих новия термостат на вътрешния ръб и с една по твърда тел от дупката на страничния маркуч (с дясната ръка) го придържах за да не се размести и с лявата фиксирах капачката с уплътненито, и следва завиване на двете види. Резултата на извънградско е 90 градуса, а на градско почна да се движи между 90 и 100 градуса.


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Чет 29 ное 2007 9:18


айде и моя термостат се прееба. На място прави 90 градуса студена за около 15 мин. Почна ли да карам не може да дигне и 70 градуса. Иначе топлото идва след около 5-6 мин след запалване ?
Харчи тоя звяр 15ка от воле.


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Чет 29 ное 2007 11:24


moleo написа:айде и моя термостат се прееба. На място прави 90 градуса студена за около 15 мин. Почна ли да карам не може да дигне и 70 градуса. Иначе топлото идва след около 5-6 мин след запалване ?
Харчи тоя звяр 15ка от воле.


Сменяй колега сменяй, че 15/100 :screwy е е*ати разхода :wink:


Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Пон 03 дек 2007 16:39


Благодаря на wili98 за темата, на The Red Guy за полезния линк и мненията на всички останали, които ме надъхаха да се захвана и аз със смяна на термостат :D
От вчера вече животното вдига 90 градуса и заспива :D
Марка- Wahler- 28лв. (плюс пластмасовия кожух или тяло!!??, в което опира иглата на термостата- пича в магазина ме убеди, че най-вероятно и той е заминал- 12лв. ), магазин "Авто нещо си..." на Хр. Ботев.Пластмасето не беше мръднало(оргиналтъ с щампи Ауди и Фолкс).
Стария и новия термостат изглеждаха абсолютно еднакво( положението на иглата и на двата беше едно и също :?: ), което малко ме озадачи и не ми помогна да схвана съвсем как сработва това чудо :oops: ( преди смяната симптомите бяха на заседнал в отворено положение термостат).
Още веднъж :bowdown
П.С. Към Мод-овете - един специализиран раздел със всички документирани ремонти (във формата на снимки, схеми и подробни обяснения от хора с опит), мисля че ще бъде доста полезен... и подреден :idea:
Лека!


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пон 03 дек 2007 20:41


hosetovw написа:
moleo написа:айде и моя термостат се прееба. На място прави 90 градуса студена за около 15 мин. Почна ли да карам не може да дигне и 70 градуса. Иначе топлото идва след около 5-6 мин след запалване ?
Харчи тоя звяр 15ка от воле.


Сменяй колега сменяй, че 15/100 :screwy е е*ати разхода :wink:


смених го !!!!!!!!!! Разхода е вече поносим към 11-12 на сто :)))))


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 12 дек 2007 20:36


moleo написа:смених го !!!!!!!!!! Разхода е вече поносим към 11-12 на сто :)))))


Каква марка термостат сложи? :roll:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 13 дек 2007 8:41


rymo написа:Стария и новия термостат изглеждаха абсолютно еднакво( положението на иглата и на двата беше едно и също :?: ), което малко ме озадачи и не ми помогна да схвана съвсем как сработва това чудо :oops: ( преди смяната симптомите бяха на заседнал в отворено положение термостат).
Още веднъж :bowdown
:idea:
Лека!

Външно са здрави но с времето почва да отваря на много ниска температура и все едно че го нямаш Пробвай да го вариш и ще видиш:wink:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пет 14 дек 2007 22:32


K22 написа:Пробвай да го вариш и ще видиш:wink:


Стария термостат го варих и засичах. 7 mm ход има. Започва да отваря на 87C - на 95C e напълно отворен. Уш всичко както трябва, но всъщност не работи както трябва! Смених го с нов и температурата се оправи. 8)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта