Термостат - къде се намира и как се сменя.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Днеска послушах момчето в магазина на сервиза който ходя винаги.. И заложих на Vernet (14лв) настояваше че са били добри и са нямали проблеми с тази марка.. Показа ми всички термостати които ги имат са на тази марка... Дано излезне прав с неговата теза
- oska
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:20
- Автомобил: passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
сега чакаме резултати.и аз се бях замислил дали да не сложа вернет,обаче не ми се рискуваше,защото знам че някои марки термостати остават затворени и... ела изгрей
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
oska написа:сега чакаме резултати.и аз се бях замислил дали да не сложа вернет,обаче не ми се рискуваше,защото знам че някои марки термостати остават затворени и... ела изгрей
Наблюдавам стрелката си залепва на 90градуса и не пада.. Ако имам проблеми със марката ще правя рекламация в сервиза и задължително ще го отбележа тук
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Добър вечер Колеги!
И аз да се похваля Днес смених(с помоща не един Приятел(Бат Ванио)закоето съм му мн.благодарен) Термостат на Моето Венто 1.9 тди 1з!
Поставеният е BEHR сваленият също BEHR. Интересното за мен е че сваленият е с щампа на него BEHR-THOMSON Made in Germany и мисля че това си е заводския Термостат (Подчертавам МИСЛЯ) може и да греша!
Веднага след като сменихме гадинката впечатленията ми са:
Температурата беше около 7/10 градуса! 5/7 мин. градско и вече мотора беше на 90гр.
След това пихме по кафенце колата почти изстина тръгнах си за Бяла Слатина защото бях в едно село на 10км от там! За Не повече от 3/4 км. отново 90гр. с парно на 4 стрелката не мръдна дори и при около 2 км. спускане с парно на Мах.
и за да не сам Офф. ето как процедирахме:
да подчертая ние с Бат Ванио не сме маистори имаме познания но не СМЕ Маистори такаче може някое деисвие в повече да сме извършили.
Свалихме Кората Под Мотора.Свалихме Хидравличната Помпа и Планката на която се държи източихме антифриза сменихме "Дяволчето" и после по обратния Ред!
п.п Ще Навивам Бат Ванио да Махне тая Неговата Катафалка Опел Вектра Б 1.7ТД Исузу и Да Му Намерим Колеги един хубав ФВ! Та Да Се Види Във Кола и Да се отвози
Поздрави
И аз да се похваля Днес смених(с помоща не един Приятел(Бат Ванио)закоето съм му мн.благодарен) Термостат на Моето Венто 1.9 тди 1з!
Поставеният е BEHR сваленият също BEHR. Интересното за мен е че сваленият е с щампа на него BEHR-THOMSON Made in Germany и мисля че това си е заводския Термостат (Подчертавам МИСЛЯ) може и да греша!
Веднага след като сменихме гадинката впечатленията ми са:
Температурата беше около 7/10 градуса! 5/7 мин. градско и вече мотора беше на 90гр.
След това пихме по кафенце колата почти изстина тръгнах си за Бяла Слатина защото бях в едно село на 10км от там! За Не повече от 3/4 км. отново 90гр. с парно на 4 стрелката не мръдна дори и при около 2 км. спускане с парно на Мах.
и за да не сам Офф. ето как процедирахме:
да подчертая ние с Бат Ванио не сме маистори имаме познания но не СМЕ Маистори такаче може някое деисвие в повече да сме извършили.
Свалихме Кората Под Мотора.Свалихме Хидравличната Помпа и Планката на която се държи източихме антифриза сменихме "Дяволчето" и после по обратния Ред!
п.п Ще Навивам Бат Ванио да Махне тая Неговата Катафалка Опел Вектра Б 1.7ТД Исузу и Да Му Намерим Колеги един хубав ФВ! Та Да Се Види Във Кола и Да се отвози
Поздрави
Последна промяна от golfer на Пон 12 ное 2012 22:45, променено общо 1 път.
Причина: бат Ваньо...
Причина: бат Ваньо...
- oska
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:20
- Автомобил: passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
хич не го мисли,на бат Ванио катафалката е много по добра от твоята,а и исузу-то е хубав мотор.
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Някой с мотор AMF да ме ориентира къде е термостата (че имам две предположения но не искам да си създавам излишни главоболия). Снимка би свършила работа. А и ако има наблюдения за загряването на тези мотори, че и аз и бащата караме с такива (Лупо и Фабия 1,4ТДИ ПД) и като цяло много трудно вдигат температура над 70 а парното духа топло. Забелязвам че само когато настъпвам здраво тогава затопля.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
За сега Вернет`a си работи добре.. Загрява си нормално държи си температура.. Може би съм улучил правилния
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Моля за инфо къде е и как се сменя на АБФ мотор
- Liam
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 22:39
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Колеги от скоро и аз имам проблеми с парното отсрани (до вратите) духа студено, а по средата топъл въздух (но не и горещ)
Дали е от клапите които отклоняват топлия въздух (ако е от това УЖАС )?
Термостата последно е сменян 2008 г. от скоро време температурата се мени от 70 до 80, но не и на 90 градуса (това дали е нормално) поръчал съм нов термостат на Wahler.
Колата е Passat B4, 1.6i AEK мотор.
Някой дали е имал подобен проблем и как го е решил?
Благодаря предварително!!!
Дали е от клапите които отклоняват топлия въздух (ако е от това УЖАС )?
Термостата последно е сменян 2008 г. от скоро време температурата се мени от 70 до 80, но не и на 90 градуса (това дали е нормално) поръчал съм нов термостат на Wahler.
Колата е Passat B4, 1.6i AEK мотор.
Някой дали е имал подобен проблем и как го е решил?
Благодаря предварително!!!
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 03 сеп 2012 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Здравейте, колеги!
Взех си оригинален термостат за Голф 4 от Порше Овча Купел, но не беше в кутийка а просто сложен в найлоново пликче с лепнат един етикет.
Искам да попитам дали някой е купувал скоро от там термостат и нормално ли е частите от там да не са опаковани нормално в кутийки и т. н.? Дали не си правят някакви схеми, все пак сме в България?
Питам и защото същия тоя термостат отваря на около 92 градуса (ако термометъра е верен).
Взех си оригинален термостат за Голф 4 от Порше Овча Купел, но не беше в кутийка а просто сложен в найлоново пликче с лепнат един етикет.
Искам да попитам дали някой е купувал скоро от там термостат и нормално ли е частите от там да не са опаковани нормално в кутийки и т. н.? Дали не си правят някакви схеми, все пак сме в България?
Питам и защото същия тоя термостат отваря на около 92 градуса (ако термометъра е верен).
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Сложи тенджера с вода на котлона да заври и измери температурата на врящата вода с въпросния термометър, ако покаже 100 градуса значи е верен
На термостата не е ли отбелязано при колко градуса трябва да отваря? Термостата на моя античен кошник отваря (по-точно започва да отваря) при 87 градуса. Струва ми се нормално на по-съвременен двигател да отваря при по-висока температура.
На термостата не е ли отбелязано при колко градуса трябва да отваря? Термостата на моя античен кошник отваря (по-точно започва да отваря) при 87 градуса. Струва ми се нормално на по-съвременен двигател да отваря при по-висока температура.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 03 сеп 2012 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
ktamen написа:Сложи тенджера с вода на котлона да заври и измери температурата на врящата вода с въпросния термометър, ако покаже 100 градуса значи е верен
На термостата не е ли отбелязано при колко градуса трябва да отваря? Термостата на моя античен кошник отваря (по-точно започва да отваря) при 87 градуса. Струва ми се нормално на по-съвременен двигател да отваря при по-висока температура.
То и на моя термостат има щампа 87 ама не отваря на толкова. А иначе за температурата на врящата вода, мисля, че е малко относително, защото по смътни спомени от часовете в училище си спомням нещо, че температурата на завиране зависи от атмосферното налягане тоест надморска височина и т.н. 100 градуса се явява някаква средна общо приета температура на завиране на водата.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Тази разлика в температурата на кипене на водата в зависимост от надморската височина е пренебрежително малка. Примерно за София няма да е 100 градуса, както е на морското равнище, ами ще е 99, все тая.
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Нагоре един колега е питал къде се намира на AHF, предполагам и на моя AGR е на същото място.Разбрах, че е възможно да се смени без да се точи антифриза.Така ли е ?
Едит: Намерих темата за TDI :) viewtopic.php?f=11&t=110943
В събота отлита старият термостат :)
Едит: Намерих темата за TDI :) viewtopic.php?f=11&t=110943
В събота отлита старият термостат :)
- kily
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:21
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL
- Местоположение: София
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
hitman0013 написа:за всички с голф 4 1.6 AKL термостата струва от 13-14лева до 55-65лв оригинален.В някой случаи и най-евтиния изкарва дълго време.
Смяната не е трудна-махат се корите над двигателя/може и само малката/ развиват се 2 болта и чао на стария неработещ.Хубаво е да се закупи и О-пръстен защото в много от случаите не върви в комплекта/даже май никъде не върви/.И да не забравите легенчето под колата за антифриза-радиатора нека си стои пълен.
Днес и аз смених термостат,не е чак толкова лесно,особено с долния болт доста зор видях докато го развъртя,мястото е малко и е неудобно за работа,иначе горния болт е лесен.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта