Термостат - къде се намира и как се сменя.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
svetoslav5287 написа:аз имах същия проблем повече от 70 градуса неможеше да качи,смених термостата и сега държи 80/85 градуса датчицте са наред,температурата в казанчето е същата. И въпроса ми е следния да я оставя ли така или да търся другаде проблема?колата е GOLF3 2.0 16v 150кс
И при мен същатата работа.Купих си Wahler.Няма значение дали се движа градско или извънградско - температурата си е 80-82 градуса.Ако я оставя на ПХ, стига до 85 градуса, стрелката леко пада (отваря - долния маркуч на радиатора се затопля ).Оставям още да работи на празен ход и качва на 92-3 градуса и се пуска първа степен на перката.
Вече имам 3 неработещи термостата... с този май станаха 4.Кога ли ще я видя тази стрелка закована на 90 наистина не знам.
Вече съм се отчаял от ментета
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
bobcho написа:Вече имам 3 неработещи термостата... с този май станаха 4.Кога ли ще я видя тази стрелка закована на 90 наистина не знам.
Вече съм се отчаял от ментета
Аз си взех оригинален термостат от Сакар Ауто на Околовръстното при Овча Купел и сега стрелката ми заковава винаги на 90 градуса. 52 лева струваше, по-скъпо е, но си струва при толкова ментета. Виж на 5-та страница съм сложил и снимки. Успех.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
svetoslav5287 написа:аз имах същия проблем повече от 70 градуса неможеше да качи,смених термостата и сега държи 80/85 градуса датчицте са наред,температурата в казанчето е същата. И въпроса ми е следния да я оставя ли така или да търся другаде проблема?колата е GOLF3 2.0 16v 150кс
Изправния термостат поддържа температурата в интервал +/-(5-8 )градуса при всички режими на каране
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
te
Аз преживях кофтия момент със запекъл в затворено пложение. добре, че е студено и на 3 парното смогна да задържи около 95. Стария беше Бер афтърмаркет и новия е такъв ,в неделя следобед само такъв намерих. Като пусна парното в тия минусови темп. повече от 80 не ще. На място на 90 отваря. Ама в движение са мираж. Другия път друга марка.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
значи искам да кажа аз вече как го свалям термостата бавабар с водната помпа.значи не отдолу да махате хидравликата и така раменете ви да са постоянно в напрежение(като смениш 3-4 термостата на ден си проличава по ясно за какво иде реч)значи отгоре се маха динамото първо ремъка се откача(ремъка много лесно се маха като му хванеш цаката)и цялта водана помпа си излиза за около 10 минути се вади и термостата барабар с водната помпа си си работиш на спокойствие проверяваш водната помпа дали е ок и в обратен ред сглобяваш.ремъка е магистрален(незнам дали така се нарича)и става лесно!така при някои мотори дето има два канала дето трябва да легне термостата става идеално!а не тука чета някой колега като го сложилго даржи с един пръст и как да сложил Г пласмата и как да си махне пръста и с капчица го лепили...забравих да кажа че динамото си има пружина която сама си обтяга ремъка като сложите ремъка отпускаш динамото то го обтяга и стягаш болта...
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Смених термостата без да свалям нищо,само пистовия ремък се разкачва. Помпата на сервото остава да си виси, превързва се с тел да не пада. Има достатъчно добър достъп до всички болтове. Всичко на тротоара пред къщи. Предните гуми се качват на две плочки да се вдигне малко предницата. Фтомобила е Г3 ,ABS мотор.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Айде и от мен как се сменя термостата на Голф4 TDI http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%F2%E0%F2
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 11:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Здравейте на всички.Четох това което сте написали и реших и аз да попитам нещо.Преди три дни си смених термостата.Старият беше постоянно отворен и като го свалихме видях ,че на него пише 75 гр.Новият отваря на 87гр. и майстора ми каза че това е нормалната температура за отваряне.Но се появи следния проблем-преди да започне да отваря термостата водата от казанчето завира и изтича през капачката и парното започва да духа студено.Ако някой има някаква идея какво да се направи,нека да пише.Аз мисля да потърся термостат ,който да отваря на по-ниска температура,на не знам дали това е коректно.Ще бъда благодарен за всички мнения.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 11:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Благодаря ,Марко-поло за бързия отговор,но проблема се оказа в капачката на казанчето.Купих си нова и сега поне не изхвърля водата от там,но парното не се оправи.Когато колата е студена и започне да загрява постепенно,парното започва да духа топло и когато достигне темрература може би около 80 гр.и преди да започне да отваря термостата ,започва да духа студено.Говорих с няколко майстора,но никой не ми даде логично обяснение.Ако някой има някаква идея,нека пише.Вече не знам при кого да отида и какво трябва да се направи.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта