Искам да разбера колко масло ви горят VW-тата до смяна щото мойто го засичам и си лапа литър до 7500.Мотора е 1.9ТД.Мислех си че е от гуми4ките и ги смених ама май не е - щото си лапа пак толкова.Отникъде нямам те4ове.
Ама доколкото знам и VW и Опел си похапват масло въпреки че мотора може да е в добро състояние.
На моя компресията е 30 бара на вси4ки цилиндри но ми се струва че и като нов да е пак ще си гори.Имаме и астра 1.7Д - гореше литър на 2500км, сменихме сегменти, гуми4ки ала бала и сега и тя си гори литър на 7500 въпреки че мотора и е 6.Та това ме навежда на мисълта че може би толкова си е нормално да гори.Особено като се има предвид че съм с турбо и там някъде сигурно се губи малко(въпреки че около трубината няма капка масло).Още два пасата с такива мотори си горкат по литър на 7500-8000км.
Споделете как са вашите машини
Колко масло гори вашият VW до смяната му?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
дидоди я сподели какво то4но Лики моли си бил сложил та не ти го я горяло?Има ли указание на това лики моли че покрива VW 505.00 стандарта
Интересното е 4е в началото сипах Тотал полусинтетика 10в40, после Арал минерално 15в40 и сега съм с Мобил минерално 15в40 и при трите вида масла си го гори еднакво а не както съм чувал че по-рядкото(полусинтетика 10в40) го гори пове4е.........
Интересното е 4е в началото сипах Тотал полусинтетика 10в40, после Арал минерално 15в40 и сега съм с Мобил минерално 15в40 и при трите вида масла си го гори еднакво а не както съм чувал че по-рядкото(полусинтетика 10в40) го гори пове4е.........
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Моторът на моето Ауди е 2.4 Д, все едно като на WasteLand_TD, но с 5-ти цилиндър без турбо. Употребявам само MOTUL 6100 15W-50. Главата е правена изцяло преди 15 хил. км, километрите на двигателя са 285 хиляди. Смяната на гумички, клапани, водъчи и др. не промени нищо. До 6000 км не харчи и грам и след това до около 7300-7500 км изгаря почти един литър. Тогава и го сменям, както е предписано.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:09, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
принципно карам с MOTUL 4100 POWER до 7000-7500 км. няма проблем после почва да изчезва.
според мен е напълно нормално.изтънява,губи качества,ала-бала.
scuba, на шкодилаците това им го дават по каталог/заводско/,обаче нали българите сме тарикати.
слагат се гумички на клапаните от лада/чул съм и опел/и "разхода"на маслото се свежда на 1л./5-6000км.
според мен е напълно нормално.изтънява,губи качества,ала-бала.
scuba, на шкодилаците това им го дават по каталог/заводско/,обаче нали българите сме тарикати.
слагат се гумички на клапаните от лада/чул съм и опел/и "разхода"на маслото се свежда на 1л./5-6000км.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта