VW Touran с фабрична метанова - отзиви?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
alaya1979
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот alaya1979 » Чет 11 окт 2007 16:15


Kalin72 написа:Я по темата, ей :lol:
И мен живо ме интересува Туран, само че дизел, по възможност Крос Туран, само дето май не се продава в България...
Та ако има някой, където и да е по Европата, да има представа как е венчето, да сподели :) И най-вече, широко ли е за 5 човека+достатъчно място за багаж.

крос турана се продава поне от половин година (най-малко) в България от официалните дилъри на Порше. Бащта ми се интересуваше и ходи за оферти преди няколко месеца.
А на Тураните с фабрични метанови уредби гаранцията им е точно толкова, колкото и на останалите двигатели, а именно: 2 год. без ограничение на км. :!:




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 11 окт 2007 16:26


Хубаво, и аз видях, че се продава у нас :) Та, баща ти защо се отказа от Туран-а? Достатъчно широк ли е за 5 човека+багаж? 7-местния вариант има ли достатъчно място за багаж, щото като гледам по снимките май е достатъчно за една чанта само...


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Чет 11 окт 2007 16:47


не е лошо туранчето само че недейте преебавайте колата с тия метани, нищо че са заводски и т.н.

дизел 140 коня и нещата заспиват. е разбира се като всеки фолксваген в последно време и турана си има проблеми, но не особенно сериозни. така че скачайте смело.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 11 окт 2007 19:23


Tomcat написа:не е лошо туранчето само че недейте преебавайте колата с тия метани, нищо че са заводски и т.н.

дизел 140 коня и нещата заспиват. е разбира се като всеки фолксваген в последно време и турана си има проблеми, но не особенно сериозни. така че скачайте смело.


Аз от 2 месеца карам на метан и мога да кажа че това е съвършеното гориво -евтино и без акциз ...къде е преебавката ? С 8 лева минавам 170 км ... защо да плащаме безбожен бензин по 2 лева с акциз? :roll:


alaya1979
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот alaya1979 » Чет 11 окт 2007 22:03


Kalin72 написа:Хубаво, и аз видях, че се продава у нас :) Та, баща ти защо се отказа от Туран-а? Достатъчно широк ли е за 5 човека+багаж? 7-местния вариант има ли достатъчно място за багаж, щото като гледам по снимките май е достатъчно за една чанта само...

От Туран-а не се е отказал. Отказа се от Крос Турана, защото заради едни хромирани елементи по купето и 17 цолови лети джанти и да!-оранжевия металик цената се вдига доста над обикновения Туран. Сега се чуди кой от двата дизелови двигателя да избере-1.9 или 2.0. От метана се отказа окончателно, защото пътува често до Турция и Гърция и специално за Гърция се оказа, че няма метан станции. :(
Иначе колата е супер. Имахме възможност да я тестваме в тукашното представителство(1,9 ТДИ двигателя). Доста удобна, комфортна, широка е отвътре. Хубавото е, че всяка седалка е самостоятелна. Последния ред седалки (7-ми ред) падат плътно в пода и в този случай има място за багаж. Но ако се ползват всички седалки почти не остава. Аз лично смятам, че тези последни седалки се поръчват само заради данъчния кредит. Реално за мен са неползваеми. :( Иначе има сума ти нишички скрити по купето. Двигателя не е шумен, но вози твърдо (както и всички VW-та де). 5-местния вариант ако не беше тъпото ДДС нас лично по-ни устройва, защото може да се поръча и резервна гума (а като е 7местен няма къде да се сложи и се купува с пяна и компресор). Но в общи линии на нея са сме се спряли и до края на годината ще купим, че голямо размотаване с тези наши изисквания.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 11 окт 2007 22:42


Благодаря много за мнението :) Като гледам, разликите с обикновения Туран не са само външни - усилени амортисьори например, но вярно, човек може да мине и без тях :)
Определено това ще е моя избор, Туран Trendline или Highline като се прибера в Европата :)


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Пет 12 окт 2007 10:39


kossel написа:
Tomcat написа:не е лошо туранчето само че недейте преебавайте колата с тия метани, нищо че са заводски и т.н.

дизел 140 коня и нещата заспиват. е разбира се като всеки фолксваген в последно време и турана си има проблеми, но не особенно сериозни. така че скачайте смело.


Аз от 2 месеца карам на метан и мога да кажа че това е съвършеното гориво -евтино и без акциз ...къде е преебавката ? С 8 лева минавам 170 км ... защо да плащаме безбожен бензин по 2 лева с акциз? :roll:


всеки си прави избора за себе си. аз просто не съм фен нито на газта нито на метана.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Съб 27 окт 2007 8:14


Имаме служебно кади с метанова уредба. Пак такъв ДВГ 2,0 109 КС. Засега няма никакви проблеми. И върви много добре. Бензиновия му резервоар е 20л. - за екстемни случай.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Съб 27 окт 2007 9:22


Да се включа и аз, че нещо се поотплеснахте доста. Опит с такава кола нямам, но четох в Аутобилд за нея. Хората са направили 100 хил. тест и отзивите им бяха меко казано супер отрицателни. Най-кратко казано за нищо на света не си купувайте такава кола. Това само по тяхно мнение, де.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Съб 27 окт 2007 9:27


batetony67 написа:Да се включа и аз, че нещо се поотплеснахте доста. Опит с такава кола нямам, но четох в Аутобилд за нея. Хората са направили 100 хил. тест и отзивите им бяха меко казано супер отрицателни. Най-кратко казано за нищо на света не си купувайте такава кола. Това само по тяхно мнение, де.



В кой брой/година го пише това?


Потребителски аватар
boro72
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boro72 » Съб 27 окт 2007 10:44


значи един от недостатъците на турана е това че е мн нисък мое приятелско семейство имат модела преди фейслифта.понеже ходиме често на природа да печеме и ядеме като влизаме по места където няма асфалт всички слизат от колата за да не стърже от долу, на тротоари закача някой път на носачите абе направена е за магистрала докато крос турана е с др окачване и е доста повдигната.другото от което плаче е електрониката ,темпомата примерно като я взе нова му се прееба още на първите проби датчици цъфтят абе доста проблеми доволен е кажи речи само от двг ТДИ 105к.с.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Съб 27 окт 2007 14:27


flash написа:
batetony67 написа:Да се включа и аз, че нещо се поотплеснахте доста. Опит с такава кола нямам, но четох в Аутобилд за нея. Хората са направили 100 хил. тест и отзивите им бяха меко казано супер отрицателни. Най-кратко казано за нищо на света не си купувайте такава кола. Това само по тяхно мнение, де.



В кой брой/година го пише това?
Ще се поровя малко в архивите и ще пиша.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 27 окт 2007 18:11


Оправи си заглавието :arrow: VW


Nimrod
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Nimrod » Вто 30 окт 2007 14:21


Аз имам Cross Touran 1,4 TSI; DSG; 140 коня; 220 NM.

Вече е на около 10 000 км.

Не съм имал проблеми, но колата е още съвсем нова.

За първи път карам мини ван и определено ми допада.
Обемът в купето се усеща.

Освен това е и по-висока от повечето леки коли и позицията на шофьора позволява добър обзор на пътя.


За TSI двигателя:

Моят е малката версия, но дърпа много сериозно.
Вдига до 210 км/ч на магистрала, което не е сериозен показател, но дава някаква представа, понеже аеродинамиката на колата е далеч от идеалната.
Ускорението е като на значително по-голям двигател.
Компресорът се включва обикновенно около 1500 - 2000 оборота и тягата му се усеща веднага.
Турбината включва в зависимост от режима към 3000 - 3500 оборота и отново дърпа рязко.

Има малък "турбо лаг" докато зацепи компресора.
В началото докато не бях свикнал имаше няколко рискови случая.
Паля двигателя, колата тръгва полека, настъпвам малко по-силно педала и изведнъж тръгва компресора, следва въртене на гуми, рязко потегляне напред.
Малко стряскащо, но вече се научих как да подавам газта, за да се избегне това.

Оборотомерът ми е до 8 000 оборота :)

Двигателят е малък, бърз и сравнително мощен, но не е икономичен.
С моя стил на каране е около 10 л / 100 км.
Може да се свали до 7/100 но трябва да се кара с 70-90 км/ч на автопилот по равни пътища.
Тръгне ли по баирите почва да харчи здраво.


За DSG:

Това, разбира се, е "новата" автоматична скоростна кутия.
Вече не е толкова нова, но това не пречи да се представя впечатляващо.
Преди Туарана карах Астра също автоматик.
Е, DSG-то определено е много, много по-добре.
Превключването на скоростите почти не се усеща.
Като се подаде рязко газ чувството е за едно непрекъснато ускорение.
Добре че има индикатор на таблото да знам на коя скорост съм. :)

Има и ръчен режим, но не го ползвам.
Автоматичната смяна е по-бърза и ускорява по-добре.
Има и спортен режим. В него държи високи обороти на по-ниска скорост.
Полза има, понеже ускорението е по-добро, особено при изпреварване.


За Cross-модификацията на Туаран:

Общо-взето е предимно визуален тунинг.
Окачването е повдигнато с 12 мм.
17 инчови алуминиеви джанти с нископрофилни гуми.
Специални ярки цветове на боята и интериора
Разни пластмаси отвън, промени в предната броня, фарове и стопове.
Нищо особено съществено, но общото впечатление е за един доста "по-пипнат" автомобил.
Просто изглежда по-добре от стандартния Туаран.
Друг е въпросът дали си струва 4-5000 хиляди отгоре само заради това.


Общо за Туаран:

Много прияттно ванче.
Има размерите на стандартен седан, но дава много повече вътрешно пространство, багажно отделение и функционалност.
Отличен избор за семейство с деца.

Моят е 7-местен.
Последните две места се сгъват на пода на багажника.
Като се разгънат почти не остава багажник. Стига евентуално за 2-3 малки сака.
Въпросните сгъваеми места не са много удобни за голям възрастен човек.
Дори и в упътването си пише, че са за деца.
Въпреки това, дори и големи мъже могат да седят на тях в краен случай.
Просто комфорът не е на ниво за дълъг път.
И наистина, заради тези две места няма резервна гума.
Няма начин - компромис е нужен заради ДДС-то :)


Тъй, сега малко негативи:

Най-неприятното за мен е закопчалката на предпазния колан за водача.
Закрепена е на някаква дебела метална пластина, която сочи навътре към седалката и се забива отстрани в таза ми.
Интересно, че за пътника отпред до водача закопчалката е поставена на гъвкава връзка и този проблем го няма.

Второ - купих си оригинални гумени стелки за Туарана.
Към 200 кинта.
Пасват идеално, но през лятото почна да кондензира влага под тях.
Вероятно като пусна климатика, а подът на колата е нагорещен от асвалта става конденз тозно под гумената стелка и над мокета.
Резултатът - мухъл!
На всичкото отгоре под краката на пътниците отзад има някакви малки "ниши" за багаж.
Та в тях се образуваше малко изкуствено езерце.
Гадост!
Смених стелките с такива от текстил и засега е добре.

Трето - този миниван е много приятен, но и като всички ванове е малко ... скучен.
Дори и в Cross-версията си.
Просто е кола за улегнали хора със семейство.

Удобен и практичен автомобил за ползване, не за възхищение.

Лично мнение.

:)


П.С.
Не съм специалист по автомобилите, та ако съм допуснал технически грешки в поста си, моля да бъдат извинени.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 30 окт 2007 17:57


:bowdown Ей тва е отговор! Благодаря, нищо, че няма нищо за метан, описанието на колата е повече от изчерпателно. :bowdown



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта