Коя е за предпочитане Vw-Polo или Opel Meriva
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Ауу, че интересна тема, хубаво, че ми казаха за нея ( а и сега нямам какво да правя, тъкмо ще си уплътня времето).
Първо и най-важното - за какво ще ти е тази кола?
От там вече си избираш какво да търсиш. Аз предпочитам вместо за поло, да говоря за ибиза, ЗАЩОТО се правят в един завод - в Марторел в Испания или в Словакия. Второ, ЗАЩОТО са абсолютно идентични като възли и агрегати, смятам и качество. Трето, ЗАЩОТО ибизата е в пъти по-красива (трябва да си абсолютно скаран с това нещо, наречено "вкус", за да не го забележеш) и е по-евтина.
За Меривата - чудесен автомобил, зависи за какво ще го използваш. Ако искаш мерива - вземи си дизел и то cdti, DTI не е стока, както и бензиновите екотеци, имат доста проблеми.
Аз съм с 1.7 cdti, 100 коня. Плюсове и минуси след 42 к км за 5 месеца:
ПЛЮСОВЕ:
- голям багажник,
- сравнително широко вътре - съдя по мненията на клиентите ми, 95 % казват, че се чувстват удобно, дори и доста високи хора
- нисък разход - според сметките ми (екселската таблица, която си водя) 42 000 км - среден разход 6.3 на сто, вкл. задръстванията в Букурещ, пред които софийските са плюнка в морето.
- сравнително евтина за толкова нов автомобил подръжка - частите като цяло не са скъпи, повечето лесно се намират.
- добра динамика за купето. Е, ако се чипоса ще е още по-хубаво, но върви сравнително добре и турбото винаги дърпа изключително добре и по баира нагоре.
- сравнително богато базово обурудване - мойта не я знам коя беше, ама има 4 еърбега, блокаж на дефернциала, система против приплъзване, абс, клима, предни ел. стъкла, ел. огледала и т.н.
- ел. серво - това много ме кефи мене, че няма маслена помпа.
МИНУСИ:
- малко ме дразни евтината пластмаса на интериора, изглежда добре, ама може и по-добре. За тези пари толкова!
- понякога някои части се намират малко със забавяне, щото тези от опел все викат 7 дни, ама досега повече от ден не съм се забавял, винаги имам алтернативи - а имай предвид, че компромиси с колата си не правя - филтри Мале, ролки Ина, ремъци Гейтс, масло Мобил - т.н.
- под капака мястото е ограничено и е малко кофти за обслужване - за да сменя на ляв фар крушката вадя фара, на десен - смъквам филтърна кутия и дебитомер. Ама то и при новите пасати е подобно, тъй че не е болка за умиране.
- има система за екология, която за да покрие Евро 3 нормите връща изгорелите газове още един път за доизгаряне, вследствие на което се трупат сажди и тва цялото диване се чисти. Ама тва да речем на 150 000 км. Не е толкова скъпо и времеемко. Мойта я чистих на ултразвук.
А за Ибизата (казах, че за мен това е вариантът, вместо Поло) - аз ги обичам тези коли. Здрави, красиви, малки, но сравнително удобни. Няма да пиша, защото за тях инфо има достатъчно в този и други форуми.
И нека никой не казва, че съм предубеден за Опела, щото карам Опел - НАПРОТИВ, АЗ СЪМ ВЛЮБЕН ВЪВ ВАГ, ТЕЗИ КОЛИ СА МИ НАЙ НА СЪРЦЕ (БЕЗ ГОЛФОВЕТЕ СЛЕД 2-КАТА, не ми се карайте
). Не случайно продължавам да си кисна тука и да си се занимавам с форума на Сеат.
АЗ ОБИЧАМ ФОЛКСВАГЕН!
П.С. Ако няма да е Опел, забрави за 1.2 и 1.4, горят колкото 1.6 и 1.8, по-добре по-голям. Ако ще е 1.4-75 коня двувалка - карах една А2 1 седмица с такъв мотор, много добра динамика, разходо между 5 и 8 зависи от задръстването.
Първо и най-важното - за какво ще ти е тази кола?
От там вече си избираш какво да търсиш. Аз предпочитам вместо за поло, да говоря за ибиза, ЗАЩОТО се правят в един завод - в Марторел в Испания или в Словакия. Второ, ЗАЩОТО са абсолютно идентични като възли и агрегати, смятам и качество. Трето, ЗАЩОТО ибизата е в пъти по-красива (трябва да си абсолютно скаран с това нещо, наречено "вкус", за да не го забележеш) и е по-евтина.
За Меривата - чудесен автомобил, зависи за какво ще го използваш. Ако искаш мерива - вземи си дизел и то cdti, DTI не е стока, както и бензиновите екотеци, имат доста проблеми.
Аз съм с 1.7 cdti, 100 коня. Плюсове и минуси след 42 к км за 5 месеца:
ПЛЮСОВЕ:
- голям багажник,
- сравнително широко вътре - съдя по мненията на клиентите ми, 95 % казват, че се чувстват удобно, дори и доста високи хора
- нисък разход - според сметките ми (екселската таблица, която си водя) 42 000 км - среден разход 6.3 на сто, вкл. задръстванията в Букурещ, пред които софийските са плюнка в морето.
- сравнително евтина за толкова нов автомобил подръжка - частите като цяло не са скъпи, повечето лесно се намират.
- добра динамика за купето. Е, ако се чипоса ще е още по-хубаво, но върви сравнително добре и турбото винаги дърпа изключително добре и по баира нагоре.
- сравнително богато базово обурудване - мойта не я знам коя беше, ама има 4 еърбега, блокаж на дефернциала, система против приплъзване, абс, клима, предни ел. стъкла, ел. огледала и т.н.
- ел. серво - това много ме кефи мене, че няма маслена помпа.
МИНУСИ:
- малко ме дразни евтината пластмаса на интериора, изглежда добре, ама може и по-добре. За тези пари толкова!
- понякога някои части се намират малко със забавяне, щото тези от опел все викат 7 дни, ама досега повече от ден не съм се забавял, винаги имам алтернативи - а имай предвид, че компромиси с колата си не правя - филтри Мале, ролки Ина, ремъци Гейтс, масло Мобил - т.н.
- под капака мястото е ограничено и е малко кофти за обслужване - за да сменя на ляв фар крушката вадя фара, на десен - смъквам филтърна кутия и дебитомер. Ама то и при новите пасати е подобно, тъй че не е болка за умиране.
- има система за екология, която за да покрие Евро 3 нормите връща изгорелите газове още един път за доизгаряне, вследствие на което се трупат сажди и тва цялото диване се чисти. Ама тва да речем на 150 000 км. Не е толкова скъпо и времеемко. Мойта я чистих на ултразвук.
А за Ибизата (казах, че за мен това е вариантът, вместо Поло) - аз ги обичам тези коли. Здрави, красиви, малки, но сравнително удобни. Няма да пиша, защото за тях инфо има достатъчно в този и други форуми.
И нека никой не казва, че съм предубеден за Опела, щото карам Опел - НАПРОТИВ, АЗ СЪМ ВЛЮБЕН ВЪВ ВАГ, ТЕЗИ КОЛИ СА МИ НАЙ НА СЪРЦЕ (БЕЗ ГОЛФОВЕТЕ СЛЕД 2-КАТА, не ми се карайте
). Не случайно продължавам да си кисна тука и да си се занимавам с форума на Сеат.
АЗ ОБИЧАМ ФОЛКСВАГЕН!
П.С. Ако няма да е Опел, забрави за 1.2 и 1.4, горят колкото 1.6 и 1.8, по-добре по-голям. Ако ще е 1.4-75 коня двувалка - карах една А2 1 седмица с такъв мотор, много добра динамика, разходо между 5 и 8 зависи от задръстването.
- kappo
- Мнения: 423
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
....
за мен полото е избора
- VW_Golf_2
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 1:45
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.8 T AGU
- Местоположение: София-Божурище
...............
Колега Полото си е Поло,Меривата може да е хубава но както и да го гледаш си е Опел и още преди да го изкарат от завода вече си е задраскало марката.моето лично мнение е че Полото си е по добро.Но това какво мисля няма значение избора си е твои.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта