Чакат се тази година за Голф V какво ще кажете
Ще ударят скоро ксенона в земята
На Lexus има фабрични вече такива, но идеята е да навлязат масово и мисля че сега е момента за развитие следващите няколко години.
Светодиодни къси/дълги светлини.
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
А колко ще консумират светодиодните?
Ако са с по 5W модули (т.е. 4х5 за фар за къси и 7х5 за фар за дълги)- хубаво, ама с досегашните 5W модели не виждам, как ще се получи тая осветеност, която е показана на диаграмата.
А ако са да речем по 10W (за каквито не знам, дали вече се произвеждат) консумацията бая надхвърля тая на ксеноновия комплект.
Остава естествено радостта от значително подългия живот на LED технологията ( а пък ако ги направят и с OLED - още по-добре), ама и това не се знае, че с примерно сегашните 12lum светодиоди работните часове са малко над 200.
Ако са с по 5W модули (т.е. 4х5 за фар за къси и 7х5 за фар за дълги)- хубаво, ама с досегашните 5W модели не виждам, как ще се получи тая осветеност, която е показана на диаграмата.
А ако са да речем по 10W (за каквито не знам, дали вече се произвеждат) консумацията бая надхвърля тая на ксеноновия комплект.
Остава естествено радостта от значително подългия живот на LED технологията ( а пък ако ги направят и с OLED - още по-добре), ама и това не се знае, че с примерно сегашните 12lum светодиоди работните часове са малко над 200.
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако го пуснат за голф 5
ще се взима такъв комплект
повече инфо
http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... _TT_18.pdf
ще се взима такъв комплект
повече инфо
http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... _TT_18.pdf
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В момента OLED са с по-къс живот на практика и доста по-скъпи.John3V написа:Остава естествено радостта от значително подългия живот на LED технологията ( а пък ако ги направят и с OLED - още по-добре), ама и това не се знае, че с примерно сегашните 12lum светодиоди работните часове са малко над 200.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има още бая да се постараят, докато стигнат газоразрядните лампи...
лесно може да се види, че ХИД изкарва около и над 100 лумена за ват..
светодиодите... едвам прехвърялят 50.. и то САМО насочено.. с оптика..
за сравнение.. луминисцентните лампи, също докарват без проблем 40 - 50 лумена за ват....
с две думи LED все още е мъртвороден
да не говорим, ква смешка е тази графика дето твърди некакви кирливи 1000 лумена по равно за ЛЕД и за ХИД..
та 1000 лумена ги прави една халогенна крушка...
лесно може да се види, че ХИД изкарва около и над 100 лумена за ват..
светодиодите... едвам прехвърялят 50.. и то САМО насочено.. с оптика..
за сравнение.. луминисцентните лампи, също докарват без проблем 40 - 50 лумена за ват....
с две думи LED все още е мъртвороден
да не говорим, ква смешка е тази графика дето твърди некакви кирливи 1000 лумена по равно за ЛЕД и за ХИД..
та 1000 лумена ги прави една халогенна крушка...
- kappo
- Мнения: 423
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
доста са красиви!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Все още ЛЕД не показват върхови параметри..
технологията се развива.. и всички твърдят, че в нея е бъдещето..
но ще видим..
според мен започват да достигат лимита...и ще става все по-трудно..
а по въпроса дали ще е светлината на бъдещето..
малко съм скептичен, при положение че от 5 години насам.. все твърдят, че е технологията на бъдещето.. пък не мръдват капка напред по отношение на енергиина ефективност... /осветеност за еденица енергия/
просто правят технологията по-евтина...
В момента.. Филипс напримерно, започват яка офанзива за газоразрядни лампи...
според мен близкото бъдеще в осветлението /не за автомобилната индустрия/ е в газоразрядните лампи
ма да видим
В нас ме гони някаква мания за енергоспестяване особенно от осветление.. на този етап .. диодните осветления са абсолютна пръчка
технологията се развива.. и всички твърдят, че в нея е бъдещето..
но ще видим..
според мен започват да достигат лимита...и ще става все по-трудно..
а по въпроса дали ще е светлината на бъдещето..
малко съм скептичен, при положение че от 5 години насам.. все твърдят, че е технологията на бъдещето.. пък не мръдват капка напред по отношение на енергиина ефективност... /осветеност за еденица енергия/
просто правят технологията по-евтина...
В момента.. Филипс напримерно, започват яка офанзива за газоразрядни лампи...
според мен близкото бъдеще в осветлението /не за автомобилната индустрия/ е в газоразрядните лампи
ма да видим
В нас ме гони някаква мания за енергоспестяване особенно от осветление.. на този етап .. диодните осветления са абсолютна пръчка
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта