Здравейте.Не съм сигурен кой от двата мотора да иzбера.И двата са приблиzително на една и съ6та цена. Като се има в предвид,4е не ме интересува раzхода на гориво и оби4ам високите скорости.Твърдо бях се zамислил zа бенzиновият вариянт,но тук в форума про4етох,4е 2.0 tdi вървял доста прили4но,а 150к.с.бен. не 4ак толкова и сега да си приzная 4естно малко се пообърках. Естественно става дума zа автомобил втора употреба .Благодаря ви предварително.
mod edit: dobrinb
GOLF5 150к.с.бенЗин или 140к.с.диЗел- купих го!!!
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
GOLF5 150к.с.бенЗин или 140к.с.диЗел- купих го!!!
Последна промяна от vaskoniracing на Съб 10 май 2008 22:46, променено общо 1 път.
- shirosama
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дизелът е много як като двигател и ще му скъсаш трътката от ръчки, докато на бензинът от ръчките ще му се скапе двигателя много по бързо и няма да те кефи толкова колкото дизелът. Дизеляка дава усещането за много повече мощ от бензинът независимо от разликата в конете! така мисля аз и някои мои познати
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
аз ти препоръ4вам дизелаи по то4но 2.0 тди 4 моушън ,ако не DSG то и 6 ръ4на. с този дизел сме правили с приятел 240 пре порблем.пезпорно дизела дава голяма тяга още на ниски обороти докато бензина треа го понастъпиш малко пове4е . не 4е съм протв бензина де,но в този слу4ай подкрепям дизела. незнам може и да бъркам но за мен дизела по ми се струва ,4е пове4е се развърта (новите дизели де след 2004) .давам 1 глас за дизела,някой друг
Последна промяна от stoqn_g60 на Вто 06 май 2008 23:23, променено общо 1 път.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
shirosama написа:Дизелът е много як като двигател и ще му скъсаш трътката от ръчки, докато на бензинът от ръчките ще му се скапе двигателя много по бързо и няма да те кефи толкова колкото дизелът. Дизеляка дава усещането за много повече мощ от бензинът независимо от разликата в конете! така мисля аз и някои мои познати
чисти глупости, бензиновата кола много повече държи на издевателства и ръчки, дизела с такова каране по-бързо ще започне да дава ядове. Иначе от място бензиноявив 150 к.с. е малко по-бърз, но от движение дизела бие, нищо че е 140 к.с., като цяла са с близка динамика, но за мен дизеловата кола е за евтино возене, не за кеф
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Едната от при4ините да си търся пак VW сте вие вси4ки тук в тоzи ФОРУМ.Много от приятелите ми ме мислят zа луд и ме карат да си купя какво ли не на таzи стоиност,но zа мен това няма zна4ение.В момента и аz ли4но сам zа 40 на 60 в полzа на нафтата и то едната от при4ините е CHIP раzбирасе,но 6те видим какво 6те иzлеzе в краина сметка.Надявам се до няколко дни идеята да е реалиzирана,но все пак....
- Rakarov
- един обикновен Голфаджия
- Мнения: 386
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
- Автомобил: Polo GTI
- Двигател: 1.8 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега 2 години карах бензин...преди 2 седмици си купих 4-ка с три червени ( 150 кончета ) дизелче и просто не мога да ти опиша какъв кеф е...взимай дизела...и знаеш, че като сложиш чип става страшно...икономичен ако пожелаеш...става бърз ако пожелаеш...аз търсех икономия и бързина и мисля, че намерих решението...надявам се и ти да го намериш
- kacho
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега, моя двигател е 150 кончета, бензин, верно на Пасат е и не може да се очаква да лети, но доста прилично набира, старт или движение и от 160 стрелката си залепва 200 без много ядове, дизеляка по-рано развива тяга. за икономичност според мен дизела с тази 6-та скорост печели, на дълъг път е супер
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Еми освен да синтезирам всичко казано до тук:
Дизела поради достигане на максималния си въртящ момент при по-ниски обороти създава впечатление че върви повече.Като максимални скорости разлика няма,като максимална скорост за поддържане /дълго време каране с висока скорост/ на магистрала също.При изпреварване няма нужда да сваляш предавка при дизела,но така или иначе при еднакво мощни дизел и бензин изпреварванията са еднакво удобни и сигурни,все пак говорим за автомобили далеч над 100 к.с.Естествено че бензина издържа повече на ръчкане и душманско отношение,незнам колегата по-горе защо си мисли обратното,но ако има турбиниран дизел бих го накарал след 4-5 здрави ръчкания на колата да я угаси веднага всеки път,и пак ще си говорим дали нищо не му става на дизела.Дизела е по-скъп за поддръжка говорейки за дизелов и бензинов двигател едно и също поколение и година на производство.Големия плюс на дизела е по-ниския разход,намирането на нафта на черно,но на най-нови поколения дизел едва ли е препоръчително да се ползва такава.
Всичко това важи за сравнение между атмосферен бензин и дизел с турбина,ако и бензина е турбиниран,там възможностите за силов тунинг също стават почти безгранични в зависимост от разполаганите финансови средства.
И все пак и аз бих казал,че говорейки за автомобил в тази ценова гама,все ми се струва че има по-удачни избори а не точно Голф.
Дизела поради достигане на максималния си въртящ момент при по-ниски обороти създава впечатление че върви повече.Като максимални скорости разлика няма,като максимална скорост за поддържане /дълго време каране с висока скорост/ на магистрала също.При изпреварване няма нужда да сваляш предавка при дизела,но така или иначе при еднакво мощни дизел и бензин изпреварванията са еднакво удобни и сигурни,все пак говорим за автомобили далеч над 100 к.с.Естествено че бензина издържа повече на ръчкане и душманско отношение,незнам колегата по-горе защо си мисли обратното,но ако има турбиниран дизел бих го накарал след 4-5 здрави ръчкания на колата да я угаси веднага всеки път,и пак ще си говорим дали нищо не му става на дизела.Дизела е по-скъп за поддръжка говорейки за дизелов и бензинов двигател едно и също поколение и година на производство.Големия плюс на дизела е по-ниския разход,намирането на нафта на черно,но на най-нови поколения дизел едва ли е препоръчително да се ползва такава.
Всичко това важи за сравнение между атмосферен бензин и дизел с турбина,ако и бензина е турбиниран,там възможностите за силов тунинг също стават почти безгранични в зависимост от разполаганите финансови средства.
И все пак и аз бих казал,че говорейки за автомобил в тази ценова гама,все ми се струва че има по-удачни избори а не точно Голф.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ABT Power
2.0 TDI мотора може лесно да стане 170 коня ако не ти стигат 140.
Правим го чрез OBD и за 40 мин си готов.
АBT Power Чип
Поздрави
Радо
Правим го чрез OBD и за 40 мин си готов.
АBT Power Чип
Поздрави
Радо
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Georgivw1.9tdi и 36 госта