Тая надстройка ... лелеее.....
Горе дупката е за лампа с вентилатор, ако я нямаш мога да ти предложа нещо...
Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
musuibie написа:Тая надстройка ... лелеее.....
Горе дупката е за лампа с вентилатор, ако я нямаш мога да ти предложа нещо...
Горе дупката се разширява и се монтира люк от Еспейс, отпред се изрязват стърчащите основи, на които са били монтирани бурканите и визията се подобрява значително
- pepi3196
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
- Автомобил: T3 Karavel
- Двигател: T3 1987
- Местоположение: София
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
PACH написа:musuibie написа:Тая надстройка ... лелеее.....
Горе дупката е за лампа с вентилатор, ако я нямаш мога да ти предложа нещо...
Горе дупката се разширява и се монтира люк от Еспейс, отпред се изрязват стърчащите основи, на които са били монтирани бурканите и визията се подобрява значително
Имам два
- triplesss
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново-Лясковец
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Въпреки, че не харесвам надстройки тази ми хареса.
Ванка би ли казал цената на всичко от тази снимка
както и доставчика от който пазаруваш. Може и на лични. Благодаря!
Ванка би ли казал цената на всичко от тази снимка
както и доставчика от който пазаруваш. Може и на лични. Благодаря!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
triplesss написа:Въпреки, че не харесвам надстройки тази ми хареса.
Ванка би ли казал цената на всичко от тази снимка, както и доставчика от който пазаруваш. Може и на лични. Благодаря!
Здравей, всичко на снимкита е около 500 лв. Не мога да кажа по-точна цена, защото частите са купувани малко след като взех мултивана, просто сега остана време за монтажа им.
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Евала Ванка! Продължавай да ни зарибяваш!! На мен само бусове и ремонти ми се въртят в главата! Само, че и пара трябва.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Хубавото е че когато смениш всичко, следващите няколко години забравяш за ремонти. Предимството на old school
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 09 окт 2013 9:14
- Автомобил: VW T3 1.7D
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
PACH написа:Банда, за проекта ще търся такива джанти AMG Penta 16x8 ET 11, ако някъде сте видяли подобни, пуснете инфо да задвижа нещата.
Здравей PACH, ще ти пратя инфо за едни готини джанти.
Поздрави
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Чакам инфо на лично ;)
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Коледа наближава и реших да си направя подарък 1.9TDI 1Z двигател.
Двигателя е свален от Сеат Толедо с първа регистрация края на 1996 година. Колата е австрийска и двигателя е доста запазен. Свалих петите на основните и биелни лагери за проверка и всичко е в много добро състояние. Преработих смукателя на оригиналната помпа и я оставих, защото със сигурност е по-запазена и качествена от всичко което мога да намеря. Картера е от 1.6 ТД, там няма какво да подобрявам. Дадох на шлайф оригиналния бусов изпускателен колектор, за да подравним всички важни повърхности към главата и към турбината. Демонтирате ли колектора, задължително направете тази манипулация, защото с времето чугуна се е деформирал и гарнитурите не могат да компенсират това изкривяване. Задължително нови гарнитури Виктор Рейнц, месингови гайки и шайби от неръждавейка, за да закрепите качествено колектора.
Със смукателния колектор ще имам лека заигравка. Както виждате формата на отворите е различна и не мога да монтирам бусовия. Поради тази причина ще използвам оригиналния колектор, който ще бъде леко модифициран. Отвора отгоре се реже и заваря на аргон. От бусовия колектор демонтирам входящия фланец, който е на болтове и го заварям към 1.9 колектора. Всичко това се прави с цел да ползвам в оригинал цялата система от въздуховоди на буса.
Другата дилема са турбините. Имам три модела и за избора им ще очаквам помощ от един колега.
Оригиналната 1Z турбина, която е в добро състояние без луфтове, но трябва да и направя преходен фланец, за да я закрепя.
Втората е от 1.9TD AAZ мотор, Garett T2, която ми е фаворит за момента.
И третата е от 1.6TD ККК К-14
Утре ще монтирам водна, хидравлична помпа и друга периферия. Дюзите съм дал на майстор за профилактика. Мисля да монтирам оригиналния маховик с притискател и понеже е 228 мм. ще импровизирам с диск от 2.1 боксер, който е същият размер. Надявам се пружините му да са достатъчно здрави и да издържат нютоните на дизела.
Двигателя е свален от Сеат Толедо с първа регистрация края на 1996 година. Колата е австрийска и двигателя е доста запазен. Свалих петите на основните и биелни лагери за проверка и всичко е в много добро състояние. Преработих смукателя на оригиналната помпа и я оставих, защото със сигурност е по-запазена и качествена от всичко което мога да намеря. Картера е от 1.6 ТД, там няма какво да подобрявам. Дадох на шлайф оригиналния бусов изпускателен колектор, за да подравним всички важни повърхности към главата и към турбината. Демонтирате ли колектора, задължително направете тази манипулация, защото с времето чугуна се е деформирал и гарнитурите не могат да компенсират това изкривяване. Задължително нови гарнитури Виктор Рейнц, месингови гайки и шайби от неръждавейка, за да закрепите качествено колектора.
Със смукателния колектор ще имам лека заигравка. Както виждате формата на отворите е различна и не мога да монтирам бусовия. Поради тази причина ще използвам оригиналния колектор, който ще бъде леко модифициран. Отвора отгоре се реже и заваря на аргон. От бусовия колектор демонтирам входящия фланец, който е на болтове и го заварям към 1.9 колектора. Всичко това се прави с цел да ползвам в оригинал цялата система от въздуховоди на буса.
Другата дилема са турбините. Имам три модела и за избора им ще очаквам помощ от един колега.
Оригиналната 1Z турбина, която е в добро състояние без луфтове, но трябва да и направя преходен фланец, за да я закрепя.
Втората е от 1.9TD AAZ мотор, Garett T2, която ми е фаворит за момента.
И третата е от 1.6TD ККК К-14
Утре ще монтирам водна, хидравлична помпа и друга периферия. Дюзите съм дал на майстор за профилактика. Мисля да монтирам оригиналния маховик с притискател и понеже е 228 мм. ще импровизирам с диск от 2.1 боксер, който е същият размер. Надявам се пружините му да са достатъчно здрави и да издържат нютоните на дизела.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Браво Ванка, чакам с нетърпение крайния резултат
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
BUS1988 написа:Браво Ванка, чакам с нетърпение крайния резултат
Крайния резултат е M-tdi, като се замислям да сложа разпръсквачи от 2.5TDI 216 микрона.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
мисля че за 1.9турбините имам колектори или най малкото ще изровя нещо ,ако могат да ти свършат работа -пиши на лични (за пари не се говори въобще-железа и стотинки има предостатъчно )
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
По принцип бусовия колектор с неговата гарнитура уплатнява на тди-то но ако ти се занимава по добрия вариант е да преправиш оригиналния,оригинален от 1,9ТДИ или от 1,9ТД с долен вход забрави да намериш.
Ако ще слагаш турбината от 1з ето ,ти снимки на преходния фланец .
Ако ще слагаш турбината от 1з ето ,ти снимки на преходния фланец .
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Новата ми играчка, VW T3 Multivan 1.6 TD
Да съживя една стара тема за последно. Понеже буса се продава а двигателя 1.9 м-тди не можехме да му оправим документите се налага да ремонтирам оригиналния мотор. Проблема с него беше разхлабен болт на агренажното колело на коляновия вал, от там спукан колянов вал и т.н.
Имам друг колянов вал, който не е шлайфан в добро състояние и ще го използвам с нови лагери.
Накупих следните части, за които се сетих на първо четене. Само качествена стока от доказани марки.
Основни и биелни лагери Колбеншмид
Така и така мотора е разглобен, мисля да сменим и гумичките на клапаните. Всички гарнитури и семерини са Елринг.
ГНП и дюзите ги изпратих на майстор, който ще смени гарнитурите и вдулките на ГНП, ще разглоби да почисти и стендова дюзите, за да съм сигурен че всичко ще е ОК.
Двигателя е готов за измиване.
Утре започвам сглобяване.
Имам друг колянов вал, който не е шлайфан в добро състояние и ще го използвам с нови лагери.
Накупих следните части, за които се сетих на първо четене. Само качествена стока от доказани марки.
Основни и биелни лагери Колбеншмид
Така и така мотора е разглобен, мисля да сменим и гумичките на клапаните. Всички гарнитури и семерини са Елринг.
ГНП и дюзите ги изпратих на майстор, който ще смени гарнитурите и вдулките на ГНП, ще разглоби да почисти и стендова дюзите, за да съм сигурен че всичко ще е ОК.
Двигателя е готов за измиване.
Утре започвам сглобяване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта