Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Споко,Андро....ще стане. А кога?......Няма значение. То след заварките и боята ще последва и мотор и скорости.Важното е да стане както трябва .Ванка, няма начин....искам да е тип топ. Хубавото е че "режисьора" съм аз.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Продължава реставрацията на Мултито.....След слагането на панелите от лявата страна( без предния калник) се насочихме към предната маска. Причината....имало удар и прикапана тук тъме и якооооооо кит да се маскират нещата. Но ето малко снимчици.....
Средната гредичка ще бъде изчистена и изпръскана с грунд.
Вече сме изрязали маската от купето донор.....
Остава да я завари заварчика. След това ще сложим и левия калник.
Това е за сега...Напредваме бавно но славно.
Средната гредичка ще бъде изчистена и изпръскана с грунд.
Вече сме изрязали маската от купето донор.....
Остава да я завари заварчика. След това ще сложим и левия калник.
Това е за сега...Напредваме бавно но славно.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Сега ако не барнете и тавана все едно нищо не сте направили
Супер става Валка,само направете един ръб от винкел някъде,че Бат Бойко като пристигне да реже лентата да има къде да удари шампанското!
Супер става Валка,само направете един ръб от винкел някъде,че Бат Бойко като пристигне да реже лентата да има къде да удари шампанското!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Хо-хо-хо..Честита Коледа и честита Новата 2016г. Празниците минаха и отново на работа и тук е мястото да задам въпроса....Кой си има нова муцунка???
Ето как сме направили подкалника....Заварени и пръснат с епокси. Е ще има последно пръскане с епокси....и след това шагре...
Остава още малко и преминавам към запилване и сваляне старата боя и подготовка за боя.
Ето как сме направили подкалника....Заварени и пръснат с епокси. Е ще има последно пръскане с епокси....и след това шагре...
Остава още малко и преминавам към запилване и сваляне старата боя и подготовка за боя.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Дойде време да се разделим с червеното "COACH" купе. За съжаление отива да прави компания на "Синята хала". Каквото ни трябваше взехме от него, ламарините за реставрацията на Мултито, окачването, прибрано на топло в гаража. И накрая дойде камиона да го отнесе.
Е, това е...Дойде, даде всичко от себе си...и си замина...
Е, това е...Дойде, даде всичко от себе си...и си замина...
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Браво Валка, справил си се! :)
Но тавана защо не свали? Тавана... :D
Но тавана защо не свали? Тавана... :D
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Четири нюанса цвят......Вчера сложих вратите от Хановер едишъна....Причината...., трите дупки за ел. огледалата, както и оригиналните дупки в долната страна на вратата за пластмасовото продължение на бронята ....Вратите са монтирани за да може да китосвам, после ,когато ще се боядисва , вратите ще се боядисват отделно. Както и пластмасовите брони, ел огледалата и останали декоративни орнаменти
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
След Балканската бус среща,и почивката на Гръцкото море, работата по проекта продължава със страшна сила. Като за начало матирах тавана....
Продължава също и борбата със ръждата...Някой от предните собственици,след като правил няколко заварки на пода при педалите.....решил да залепи някаква гумена стелка със силикон....Резултата....задържане на вода и отново корозиране на пода.....
Реакцията ми.....остро ножче и премахване изцяло на разните му там гуми и силикони.... След това изчистване на ръждата и и грундиране с епокси или дзинга. Иначе е здрава ламарината......
Следва вкарване в камера и облепване с преса за да мога да го изпръскам с епокси......
И накрая вече пръснат......Всички оголени места са покрити и най важното.... вкарано епокси във фугите....
След ден-два ще нанеса силикона във фугите и минаваме на филма с китосване и търкане....
Продължава също и борбата със ръждата...Някой от предните собственици,след като правил няколко заварки на пода при педалите.....решил да залепи някаква гумена стелка със силикон....Резултата....задържане на вода и отново корозиране на пода.....
Реакцията ми.....остро ножче и премахване изцяло на разните му там гуми и силикони.... След това изчистване на ръждата и и грундиране с епокси или дзинга. Иначе е здрава ламарината......
Следва вкарване в камера и облепване с преса за да мога да го изпръскам с епокси......
И накрая вече пръснат......Всички оголени места са покрити и най важното.... вкарано епокси във фугите....
След ден-два ще нанеса силикона във фугите и минаваме на филма с китосване и търкане....
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Я, па батко ви Валко какво си намери.....
Оригинални странични лайсни и оригинални HELLA бленди за стоповете.....
Голямо тенкс на Андро, който спомогна за намирането.
Другото по проекта е ,че буса вече е на филер....
Следва пробно монтиране на всички части по купето( брони, фарове, решетки, лайсни и др.) и след това ще отива в камерата....
Боята мисля да е "Глазурит" избрана по код......LH5U-Dove Blue Metalic
Същевременно почнах и да подготвям TDI-то за буса.....Мотора престоя доста време в ъгъла на гаража.....
По принцип идеята ми е да си е с ел. помпа и ЕКУ..... но понеже първоначално ще го сложа в "новия мултиван"( viewtopic.php?f=100&t=458029 ) ще е със мех. помпа и ще е Mtdi..... Помпата е от Диско- 2.5 tdi. Която след това ще ходи на tdi-то което ще в синхрото.
Но, снимки на мотора по късно.....
Това е за сега.......
Ето снимките и на мотора....
Гарнитура за картера "Елринг"...може би най доброто за сега...
Оригинални странични лайсни и оригинални HELLA бленди за стоповете.....
Голямо тенкс на Андро, който спомогна за намирането.
Другото по проекта е ,че буса вече е на филер....
Следва пробно монтиране на всички части по купето( брони, фарове, решетки, лайсни и др.) и след това ще отива в камерата....
Боята мисля да е "Глазурит" избрана по код......LH5U-Dove Blue Metalic
Същевременно почнах и да подготвям TDI-то за буса.....Мотора престоя доста време в ъгъла на гаража.....
По принцип идеята ми е да си е с ел. помпа и ЕКУ..... но понеже първоначално ще го сложа в "новия мултиван"( viewtopic.php?f=100&t=458029 ) ще е със мех. помпа и ще е Mtdi..... Помпата е от Диско- 2.5 tdi. Която след това ще ходи на tdi-то което ще в синхрото.
Но, снимки на мотора по късно.....
Това е за сега.......
Ето снимките и на мотора....
Гарнитура за картера "Елринг"...може би най доброто за сега...
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Едни чОдесни лайснички си спретнал!
Мооооже би не е зле да им се извадят едни калъпи, щото туй си е търсена стока....
Мооооже би не е зле да им се извадят едни калъпи, щото туй си е търсена стока....
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Може, стига да намерим някой който да ги отлее..... С Ванката говорихме да направим калъп на задните бленди...... А, пък ако се намери добър майстор, и съответно да не излезе много като сума(1000лв например)..... мога да осигуря и оригинална вествалия палатка....да отлеем и нея.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
valsanik написа:Може, стига да намерим някой който да ги отлее..... С Ванката говорихме да направим калъп на задните бленди...... А, пък ако се намери добър майстор, и съответно да не излезе много като сума(1000лв например)..... мога да усигоря и оригинална вествалия палатка....да отлеем и нея.
Пращай и лайсните в Бургас, ще ги ремонтираме и ще им направим калъпи.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Голям стуууд, нещо напоследък....Не става да се работи ни по буса ,ни по двигателят му....Та общо взето само го изчистих от вътре буса за да можем да боядисаме и от вътре....и го ударих на мързел на дивана...... , Ама то и това се не трае......Та взех да подготвя ел. огледалата за боя.Преди време купих от Пепи3196 комплект ел. огледа от един" Хановер едишън"(белите врати на проекта също са от него). Търсих по форума, по нета.....май за нашите бусове никъде няма инфо как се разглобяват стъклата от вече свалените огледала. Та сега ще ви покажа и дано да е полезно на някой...( има голяма вероятност да си счупите огледалото ако не знаете как става).Всъщност, аз не пазих много самото огледално стъкло....поради това ,че предишни майстори са "сменяли" огледалного стъкло, като просто са отишли при стъклар, той им отрязал огледалното стъкло и с двойно лепкащо го залепили върху старото.....И,те ти нови огледала. Та, ето ви обяснение придружено със снимков материал.....
Огледалото преди да започна работа....За да свалите огледалното стъкло от корпуса , трябва да натиснете огледалото леко така, че да се отвори процеп м/у корпуса и самото огледално стъкло.
Отбелязаното трябва са го завъртите настрани...
След това самото огледално стъкло се изважда от гнездото с моторчетата(след като откачите и кабелчетата за подгрев)
До тук сте свършили половината работа... Следва отстраняване на самоно огледално стъкло от пластмасовия държач.. За целта аз ползвах сешоара на жената, за да нагрея и омекне пластмасата.
С една отвертка леко започнах да отделям стъклото от него.Работи се внимателно за да не се счупи стъклото( в моя случай не беше необходимо толкова много внимание). Самото огледало има нещо като нитове, които се изваждат от пластмасата
Двете огледални стъкла залепени с двойно лепящо.....
Накрая комплекта готов да приеме оригиналните огледални стъкла , които ще си ги поръчам от ибея.... Като преди това ще продължа с разглобяването им , за да бъдат боядисани в цвета на мултито....
Това е.... Дано да съм бил полезен със този пост......
Огледалото преди да започна работа....За да свалите огледалното стъкло от корпуса , трябва да натиснете огледалото леко така, че да се отвори процеп м/у корпуса и самото огледално стъкло.
Отбелязаното трябва са го завъртите настрани...
След това самото огледално стъкло се изважда от гнездото с моторчетата(след като откачите и кабелчетата за подгрев)
До тук сте свършили половината работа... Следва отстраняване на самоно огледално стъкло от пластмасовия държач.. За целта аз ползвах сешоара на жената, за да нагрея и омекне пластмасата.
С една отвертка леко започнах да отделям стъклото от него.Работи се внимателно за да не се счупи стъклото( в моя случай не беше необходимо толкова много внимание). Самото огледало има нещо като нитове, които се изваждат от пластмасата
Двете огледални стъкла залепени с двойно лепящо.....
Накрая комплекта готов да приеме оригиналните огледални стъкла , които ще си ги поръчам от ибея.... Като преди това ще продължа с разглобяването им , за да бъдат боядисани в цвета на мултито....
Това е.... Дано да съм бил полезен със този пост......
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект Vw Т3 MULTIVAN 1.6 TD- Мултивана на Valsanik
Браво Валка, чудесна работа, обяснение и снимков материал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта