Мда, за същия материал говорим с Ванката.
Има го в най различни дебелини, аз съм сложил и на пода под Ламината от него.
Проект:VW Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Охо! Честит хладилник Валка (защо не се похвали вчера бе, а трябва от вестниците да разбирам, че си имаш хладилник? ), час по-скоро да го монтираш и много мръвки да пренесеш с него!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
От днес вече отново съм 4х4 Както знаете , бях свалил кардана защото имаше разбито каре....Бях го закупил по рано, но покрай работата по другия бус нямах време да го направя.И така, днес смених кръстачката.Както и предполагах.....баланс не се наложи, по простата причина ,че новото каре е със същите размери. А,те са ф27/70. Карето струва 30лв.Ето и няколко снимки.
А ето и причината за смяната му....
Сега очакваме по спокойно снега
Пълен комплект.....зегерки и гресьорка.А ето и причината за смяната му....
Сега очакваме по спокойно снега
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Не се пра'и,в Австралия няма сняг .
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
valsanik написа:Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва
Синовете му точат лиги,само да видят че самолета излита. "Свободата Санчо"
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
valsanik написа:Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва
Когааа.
Дай да ти пазя ключовете .
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
chato написа:valsanik написа:Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва
Когааа.
Дай да ти пазя ключовете .
ъъъъ, нареди се на опашката, преди теб чака, цяла купчинка народ!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Малко профилактика правих днес АС.....Смяна на маслото в двигателя.....като използвах случая да сменя и датчика за ниското налягане на маслото....Смених и маслото в скоростите и в предният диф, като използвах случая да сложа и една добавка на STP за скоростни кутии и диференциали...Оказа се ,че по лостовият механизъм почти нямаше грес по маншончетата....е, вече има и се подобри превключването на скоростите. Сега моделирам мрежи против комари....снимки по късно....Така че ,почти сме готови за бус срещата....
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Вчера се заиграх с таблото...Резултат лед осветление с CMD диоди....
на останалата подсветка на таблото също сложих диоди.
на останалата подсветка на таблото също сложих диоди.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Тенкю Ванка..... Днес и аз се зарових в задното парно....тъй като и на мене ми работеше само трета степен на моторчето.След проба с мултицета,и проба с едно кабелче,установих че нещата са точно както е описал Ванката. Първоначално взех от мостов кабел 2кв жицата, но ми се видя много дебела. После взех 1.5 кв, но пък ...много тънка. Накрая, взех под внимание коментара на Гари....отскочих до кварталното магазинче за електроника и си взех въпросния терно бушон за 1.20лв плюс две клемички за колони и го направих. Ето малко снимки за да видите нагледно как станаха нещата.
Премахва се изгорелия термо бушон...
Новия термо бушон....
Двете клемички..
Вече готово за монтиране...
И така вече се радвам на три степени на задното парно.
Остава да разглобя и предното парно, и дано да е същия проблем или да се размина само с раздвижване на моторчето, както при Ванката.
Премахва се изгорелия термо бушон...
Новия термо бушон....
Двете клемички..
Вече готово за монтиране...
И така вече се радвам на три степени на задното парно.
Остава да разглобя и предното парно, и дано да е същия проблем или да се размина само с раздвижване на моторчето, както при Ванката.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 8:19
- Автомобил: T3 1.9TD+OUTLANDER2did
- Двигател: 90+2007
- Местоположение: dobrich
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
най вероятно ще е от там и аз го играх тоя филм
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Здраво на компанията,(както казва Влади Въргала). Тия дни синхрото се беше укротило в бокса. Причината....Вследствие на корозия, една тръба беше изгнила и протече антифриза. Тези които карат боксери , и по специално моделите MV и DJ, знаят кои тръби най често корозират, за останалите ще поясня след малко. Та въпросната тръба е от термостата до водната помпа. Понеже минава точно над ауспуховите тръби, варианта да се сложи гумен маркуч се изключва.Демек...требе си да е тръба. Та, след констатация на теча, завъртях тук таме телефони и си намерих тръба....Относно цената на тъбата......не ми се коментира. Само ще кажа че някои си мислят "ден година храни". По гадното е че ми се обяви една цена, а на място цената скочи като винетка.Ама нали съм на зор....я взех.По късно ще поговорим отново за този "Някой".И така,с тъбата под мишница, обратно в бокса и почнах да я сменям. И тук първа греда. Въпросната тръба ,от термостата е с Г-образен гумен маркуч, а от към водната помпа е с две 8мм болтчета с вътрешен шестограм. И точно той превъртя. Набивах следващ номер шестограм...е не става и не става. Накрая с една бойна отвертка и чук...Първият болт(горният),след 7.8 подчукване се разви, но долният.......ах долният болт, неговата ма..а, що бой изяде,е не ще и не ще. Накрая го го хванах с "гарги" клещи и он се предаде.А, забравих да ви кажа, след като започнах да чукам по първият болт, тръбата хептем се предаде и протече здраво...Та един вид от там изпразних инсталацията.
Както и да е....Смених тръбата и налях отново антифриза но.......втора греда... Започна да тече от дясната страна....По точно от гредата дето държи боксера....Явно от някъде другаде се стича и по цялата греда и капе на земята.
След дълго умуване.....предположих(а то и така се оказа), теча е от тръбата от водната помпа към дясната глава.Но за да може да се извади тръбата се наложи да сваля хидравличната помпа, както и алтернотара и стойката за него.
Самата тръба се състои от две части със фланчета....едното фланче е на водната помпа, другото е на дясната глава. М/у тях има около 8см. гумено съединение.
Това е направено така , за да може да се свали тръбичката без да се сваля коляновата шайба. След като я свалих....се видяха две хубави дупчици....
Почнах да търся такава тръбичка но..трета греда... Няма я като резерва част.
И тук вече се намесва Жори в цялата драма. Човека взе нещата присърце, и завари тръбичката. Първо я изчисти до здраво и сложи ламаринка(VW-геска, останала от неговото синхро. Така че , може да се брои че всичко е автентично ). Та, завари тръбичката, запили, пак завари...накрая я боядиса със основа, и черна боя....абе,стана си като заводска. За това му казвам....Едно голямо ТЕНКС, Жори.
И тъй като валеше, не ставаше да се метна в гаража...отидох до онзи човек с тръбата(щото му дължех още 20лв за тръбата), пък и исках да взема още една тръбичка(от масленият кулер до термостата). Та отидох, обясних за какво иде реч...,отидохме до един двигател хвърлен на земята и завит с някакви парцали и една ламарина.....Тръбичката беше там....но корозирала може би на два дни след моята...и при въпрос за цената.....Щях да падна.....обяви се цена от 25лв за нея ..Съответно не се съгласих и му казах че ще му дам 10лв(което също е много)....Не му се продавало за 10лв....Тръгнах си.....На вратата, виждайки как си отиват 10лв( но пък алчността не спи),ми каза" Ей не можахме да се срещнем по средата"
Вече твърдо заявявам, че повече няма да пазарувам части от него защото се оказа че, тръбата дето ми я продаде за 50лв, може да се намери(само че с поръчка) за 25лв неръждавейкова и около 15лв обикновенната.
И така, днес беше хубаво време и накрая сглобих всичко и запалих буса. За сега няма теч и мога да кажа че съм хепи.Пак ще се возим от високо...
Както и да е....Смених тръбата и налях отново антифриза но.......втора греда... Започна да тече от дясната страна....По точно от гредата дето държи боксера....Явно от някъде другаде се стича и по цялата греда и капе на земята.
След дълго умуване.....предположих(а то и така се оказа), теча е от тръбата от водната помпа към дясната глава.Но за да може да се извади тръбата се наложи да сваля хидравличната помпа, както и алтернотара и стойката за него.
Самата тръба се състои от две части със фланчета....едното фланче е на водната помпа, другото е на дясната глава. М/у тях има около 8см. гумено съединение.
Това е направено така , за да може да се свали тръбичката без да се сваля коляновата шайба. След като я свалих....се видяха две хубави дупчици....
Почнах да търся такава тръбичка но..трета греда... Няма я като резерва част.
И тук вече се намесва Жори в цялата драма. Човека взе нещата присърце, и завари тръбичката. Първо я изчисти до здраво и сложи ламаринка(VW-геска, останала от неговото синхро. Така че , може да се брои че всичко е автентично ). Та, завари тръбичката, запили, пак завари...накрая я боядиса със основа, и черна боя....абе,стана си като заводска. За това му казвам....Едно голямо ТЕНКС, Жори.
И тъй като валеше, не ставаше да се метна в гаража...отидох до онзи човек с тръбата(щото му дължех още 20лв за тръбата), пък и исках да взема още една тръбичка(от масленият кулер до термостата). Та отидох, обясних за какво иде реч...,отидохме до един двигател хвърлен на земята и завит с някакви парцали и една ламарина.....Тръбичката беше там....но корозирала може би на два дни след моята...и при въпрос за цената.....Щях да падна.....обяви се цена от 25лв за нея ..Съответно не се съгласих и му казах че ще му дам 10лв(което също е много)....Не му се продавало за 10лв....Тръгнах си.....На вратата, виждайки как си отиват 10лв( но пък алчността не спи),ми каза" Ей не можахме да се срещнем по средата"
Вече твърдо заявявам, че повече няма да пазарувам части от него защото се оказа че, тръбата дето ми я продаде за 50лв, може да се намери(само че с поръчка) за 25лв неръждавейкова и около 15лв обикновенната.
И така, днес беше хубаво време и накрая сглобих всичко и запалих буса. За сега няма теч и мога да кажа че съм хепи.Пак ще се возим от високо...
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik
Идиота го знаем кой е Майната му
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта