Synchro T3 проект
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Synchro T3 проект
Заварка на пружина
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Synchro T3 проект
Андро свали размерите на пружините! Дължина на пружината, брой навивки (това мога да го видя и от снимката), диаметър на телта, външен диаметър на пружината ( диаметри ) защото крайните навивки са с по-малък диаметър. Ще се опитам да ти сметна силата на пружината и да направя чертеж евентуално за запитване цена от завода в Крън. Свали размерите и на обикновената пружина за да видим разликата в силите която се получава. Единствено може да има грешка при тези намалявания на диаметрите в края и изменението на силата. Тези неща са необходими при направата им иначе става варианта с пружините които си пробвал.
Някой ако знае допустимото натоварване и допустимото свиване на тези пружини ще е от голяма полза.
Някой ако знае допустимото натоварване и допустимото свиване на тези пружини ще е от голяма полза.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Synchro T3 проект
Андро, и аз съм със счупени пружини и подложки, така че ако стигнеш до вариант поръчка на забода свиркай да се присъединя и аз на поръчката
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Да и аз съм съгласен, че заваряването на пружините, не е най-добрия вариант, но пак е по-добър вариант от едногодишно каране със счупени пружини , но аз пак казвам, че това ми е крайния вариант. Преди завода в Крън, мисля да пробвам друг вариант с други пружини, от друг модел кола с идентични пружини, но с една навивка по-дълги и малко по-тесни от оригиналните, като се сменяват и леглата на пружините. Пак не е най-добрия вариант, но ще видим... Иначе вариант е да изпратя с куриер до Крън, остатъците от оригиналните пружини и там да ги изкопират 1/1, ако са толкова добри
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Здравейте колеги и приятели, има новости по проекта и бързам да ги споделя с Вас! Спирачните дискове, апарати и накладки, вече са монтирани и понеже много от Вас се интересуват, а и ще бъде полезно за бъдещите поколения - ето малко информация за частите, парт номерата и цени:
ПРЕДНИ ДИСКОВЕ:
дебелина [mm]: 28
диаметър [mm]: 295
височина [mm]: 54,5
вид на спирачния диск: вентилиран, дебелина на спирачния диск [mm]: 28, минимална дебелина [mm]: 25,4, преработка: високовъглеродна, брой на дупките: 5, центриращ диаметър [mm]: 67
OE номер Марка
24897 E AP
24.0128-0141.1 ATE
24.0218-0141.1 ATE
0986479038 BOSCH
BS8502 BRECO
09.9362.14 BREMBO
562212J JURID
DF4261 LUCAS ELECTRICAL
211 421 07 12 MERCEDES-BENZ
211 421 08 12 MERCEDES-BENZ
2114210712 MERCEDES-BENZ
54151 PAGID
98200115101 TEXTAR
400.3618.00 ZIMMERMANN
400361900 ZIMMERMANN 85лв. бр.
ЗАДНИ ДИСКОВЕ:
вид на спирачния диск: плътен; диаметър [mm]: 268; дебелина на спирачния диск [mm]: 10; минимална дебелина [mm]: 8; центриращ диаметър [mm]: 68; височина [mm]: 45,8; брой на дупките: 5; мярка на резбата: 16,8; кръг на дупките-? [mm]: 112
OE номер Марка
16298 A.B.S.
AC2251D ACDELCO
14634 AP
DSK710 APEC BRAKING
24011002231 ATE
410223 ATE
562057B BENDIX
562057BC BENDIX
0986478421 BOSCH
0986479863 BOSCH
1582954 BRADI
DI955646 BRAKE ENGINEERING
08693510 BREMBO
08693511 BREMBO
142240 CAR
HPD240 CAR
BG3026 DELPHI
14162 FEBI BILSTEIN
DDF847 FERODO
DDF8471 FERODO
DDF847C1 FERODO
FBD1200 FIRST LINE
1001094 FORD
1023605 FORD
1044570 FORD
1045995 FORD
1137985 FORD
1137986 FORD
1526694 FORD
95VWX2A315A1D FORD
95VWX2A315AD FORD
95VWX2A315AE FORD
95WX2A315AB FORD
BS4627 FTE
6027774 GIRLING
8DD355104491 HELLA
8DD355104501 HELLA
562057J JURID
562057JC JURID
2285502 LEMFORDER
F1581P LPR
353615829540 MAGNETI MARELLI
15829 MAPCO
230404 METELLI
14634 METZGER
645300 METZGER
1155231000 MEYLE
1155231000PD MEYLE
D1204 MGA
MDC1018 MINTEX
NBD858 NATIONAL
202546 NK
312546 NK
424245 OBTEC A/S
53964 PAGID
53964PRO PAGID
140636 PEX
140636N PEX
57680 QH BENELUX
BDC4627 QUINTON HAZELL
BSF4627 QUINTON HAZELL
645300 REMSA
645300 ROADHOUSE
BRR370710 RUVILLE
7M0615601B SEAT
7M0615601C SEAT
7MO615601C SEAT
7095 SEBRO
30914162 SWAG
92074300 TEXTAR
92074303 TEXTAR
98200074301 TEXTAR
812010146 TRISCAN
812010146C TRISCAN
186624 VALEO
7M0615601A VW
7M0615601B VW
7M0615601C VW
7MO615601A VW
P645300 WOKING
600321000 ZIMMERMANN
600321020 ZIMMERMANN
ЦЕНА ЗА бр 48 лв
ПРЕДНИ НАКЛАДКИ:
OE номер Марка
13046070762 ATE
0986424236 BOSCH
0986494003 BOSCH
986424236 BOSCH
21848 00 701 00 BRECK
LP978 DELPHI
FDB1055 FERODO
FSL1055 FERODO
TAR1055 FERODO
1001095 FORD
1027703 FORD
1031843 FORD
95VW2K021AA FORD
05P612 LPR
647981 ROULUNDS RUBBER
7M0698151 SEAT
7MO698151 SEAT
2184802 TEXTAR
2184819705 TEXTAR
GDB1204 TRW
7M0698151 VW
7M0698151A VW
7M0698151B VW
7MO698151 VW
7MO698151A VW
ограничение за производител: ATE
контактен датчик за износване: не е подготвен за предупредителен датчик за износване
височина [mm]: 74,2
дължина [mm]: 156,4
дебелина [mm]: 20,3
страна на монтаж: предна ос
116лв комплекта
ЗАДНИ НАКЛАДКИ:
ограничение за производител: TRW
контактен датчик за износване: не е за подготвен за предупредителен датчик за износване
височина [mm]: 52,9
дължина [mm]: 87
дебелина [mm]: 15
страна на монтаж: задна ос
OE номер Марка
13046029372 ATE
1H0698451 AUDI
1H0698451A AUDI
1H0698451E AUDI
1H0698451F AUDI
8E0698451B AUDI
8E0698451L AUDI
0986466683 BOSCH
986466683 BOSCH
20961 00 704 00 BRECK
LP0571 DELPHI
LP571 DELPHI
FDB541 FERODO
FDS541 FERODO
FSL541 FERODO
TAR541 FERODO
05P294 LPR
425056 PEUGEOT
425108 PEUGEOT
465381 ROULUNDS RUBBER
1H0698451E SEAT
1H0698451F SEAT
1H098451C SEAT
1HO698451F SEAT
8E0698451L SEAT
1H0698451E SKODA
2355401 TEXTAR
GDB823 TRW
161698451D VW
191698451 VW
191698451B VW
191698451C VW
191698451D VW
1H0690451 VW
1H0690451A VW
1H0698451 VW
1H0698451A VW
1H0698451B VW
1H0698451C VW
1H0698451E VW
1H0698451F VW
1H0698451G VW
1HO698451B VW
1HO698451F VW
42 лв комплект
ПРЕДНИ ДИСКОВЕ:
дебелина [mm]: 28
диаметър [mm]: 295
височина [mm]: 54,5
вид на спирачния диск: вентилиран, дебелина на спирачния диск [mm]: 28, минимална дебелина [mm]: 25,4, преработка: високовъглеродна, брой на дупките: 5, центриращ диаметър [mm]: 67
OE номер Марка
24897 E AP
24.0128-0141.1 ATE
24.0218-0141.1 ATE
0986479038 BOSCH
BS8502 BRECO
09.9362.14 BREMBO
562212J JURID
DF4261 LUCAS ELECTRICAL
211 421 07 12 MERCEDES-BENZ
211 421 08 12 MERCEDES-BENZ
2114210712 MERCEDES-BENZ
54151 PAGID
98200115101 TEXTAR
400.3618.00 ZIMMERMANN
400361900 ZIMMERMANN 85лв. бр.
ЗАДНИ ДИСКОВЕ:
вид на спирачния диск: плътен; диаметър [mm]: 268; дебелина на спирачния диск [mm]: 10; минимална дебелина [mm]: 8; центриращ диаметър [mm]: 68; височина [mm]: 45,8; брой на дупките: 5; мярка на резбата: 16,8; кръг на дупките-? [mm]: 112
OE номер Марка
16298 A.B.S.
AC2251D ACDELCO
14634 AP
DSK710 APEC BRAKING
24011002231 ATE
410223 ATE
562057B BENDIX
562057BC BENDIX
0986478421 BOSCH
0986479863 BOSCH
1582954 BRADI
DI955646 BRAKE ENGINEERING
08693510 BREMBO
08693511 BREMBO
142240 CAR
HPD240 CAR
BG3026 DELPHI
14162 FEBI BILSTEIN
DDF847 FERODO
DDF8471 FERODO
DDF847C1 FERODO
FBD1200 FIRST LINE
1001094 FORD
1023605 FORD
1044570 FORD
1045995 FORD
1137985 FORD
1137986 FORD
1526694 FORD
95VWX2A315A1D FORD
95VWX2A315AD FORD
95VWX2A315AE FORD
95WX2A315AB FORD
BS4627 FTE
6027774 GIRLING
8DD355104491 HELLA
8DD355104501 HELLA
562057J JURID
562057JC JURID
2285502 LEMFORDER
F1581P LPR
353615829540 MAGNETI MARELLI
15829 MAPCO
230404 METELLI
14634 METZGER
645300 METZGER
1155231000 MEYLE
1155231000PD MEYLE
D1204 MGA
MDC1018 MINTEX
NBD858 NATIONAL
202546 NK
312546 NK
424245 OBTEC A/S
53964 PAGID
53964PRO PAGID
140636 PEX
140636N PEX
57680 QH BENELUX
BDC4627 QUINTON HAZELL
BSF4627 QUINTON HAZELL
645300 REMSA
645300 ROADHOUSE
BRR370710 RUVILLE
7M0615601B SEAT
7M0615601C SEAT
7MO615601C SEAT
7095 SEBRO
30914162 SWAG
92074300 TEXTAR
92074303 TEXTAR
98200074301 TEXTAR
812010146 TRISCAN
812010146C TRISCAN
186624 VALEO
7M0615601A VW
7M0615601B VW
7M0615601C VW
7MO615601A VW
P645300 WOKING
600321000 ZIMMERMANN
600321020 ZIMMERMANN
ЦЕНА ЗА бр 48 лв
ПРЕДНИ НАКЛАДКИ:
OE номер Марка
13046070762 ATE
0986424236 BOSCH
0986494003 BOSCH
986424236 BOSCH
21848 00 701 00 BRECK
LP978 DELPHI
FDB1055 FERODO
FSL1055 FERODO
TAR1055 FERODO
1001095 FORD
1027703 FORD
1031843 FORD
95VW2K021AA FORD
05P612 LPR
647981 ROULUNDS RUBBER
7M0698151 SEAT
7MO698151 SEAT
2184802 TEXTAR
2184819705 TEXTAR
GDB1204 TRW
7M0698151 VW
7M0698151A VW
7M0698151B VW
7MO698151 VW
7MO698151A VW
ограничение за производител: ATE
контактен датчик за износване: не е подготвен за предупредителен датчик за износване
височина [mm]: 74,2
дължина [mm]: 156,4
дебелина [mm]: 20,3
страна на монтаж: предна ос
116лв комплекта
ЗАДНИ НАКЛАДКИ:
ограничение за производител: TRW
контактен датчик за износване: не е за подготвен за предупредителен датчик за износване
височина [mm]: 52,9
дължина [mm]: 87
дебелина [mm]: 15
страна на монтаж: задна ос
OE номер Марка
13046029372 ATE
1H0698451 AUDI
1H0698451A AUDI
1H0698451E AUDI
1H0698451F AUDI
8E0698451B AUDI
8E0698451L AUDI
0986466683 BOSCH
986466683 BOSCH
20961 00 704 00 BRECK
LP0571 DELPHI
LP571 DELPHI
FDB541 FERODO
FDS541 FERODO
FSL541 FERODO
TAR541 FERODO
05P294 LPR
425056 PEUGEOT
425108 PEUGEOT
465381 ROULUNDS RUBBER
1H0698451E SEAT
1H0698451F SEAT
1H098451C SEAT
1HO698451F SEAT
8E0698451L SEAT
1H0698451E SKODA
2355401 TEXTAR
GDB823 TRW
161698451D VW
191698451 VW
191698451B VW
191698451C VW
191698451D VW
1H0690451 VW
1H0690451A VW
1H0698451 VW
1H0698451A VW
1H0698451B VW
1H0698451C VW
1H0698451E VW
1H0698451F VW
1H0698451G VW
1HO698451B VW
1HO698451F VW
42 лв комплект
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Също така, вече синхрото е с новите задни пружини, но още е в тестова фаза, затова повече инфо, когато е напълно готово, но все пак малко снимки:
разтоянието между гумата и калника отпред
разтоянието между гумата и калника отзад
общ изглед отзад ляво/дясно
всички прилики с пернишки москвич от средата на 80-те и 90-те е напълно случайна и неуместна
все още трябва да се тества натоварен, да не вземе да клекне прекалено много, возията и т.н. но когато всичко е готово, ще Ви уведомя за резултатите и по-нататъшните действия/решения
разтоянието между гумата и калника отпред
разтоянието между гумата и калника отзад
общ изглед отзад ляво/дясно
всички прилики с пернишки москвич от средата на 80-те и 90-те е напълно случайна и неуместна
все още трябва да се тества натоварен, да не вземе да клекне прекалено много, возията и т.н. но когато всичко е готово, ще Ви уведомя за резултатите и по-нататъшните действия/решения
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Synchro T3 проект
Супер става!
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Synchro T3 проект
Супер Андро, но нищо не си споделил за оранжевата шапка
- triplesss
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново-Лясковец
Re: Synchro T3 проект
Тези задни пружини не знам от какво са, но добре се е получило. Надявам се след тестовете да споделиш от какво са, за да се ъпгрейднем и ние.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
triplesss написа:Тези задни пружини не знам от какво са, но добре се е получило. Надявам се след тестовете да споделиш от какво са, за да се ъпгрейднем и ние.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.
Сменя се долната планка на носача:
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
BUS1988 написа:Супер Андро, но нищо не си споделил за оранжевата шапка
Нищо не съм споделил Теми, защото няма нищо за споделяне. Оранжевата шапка не е моя, просто ми ползват буса за "закачалка" за "шапки", но кой бяга от 200лв за "гардеробна"?
triplesss написа:Тези задни пружини не знам от какво са, но добре се е получило. Надявам се след тестовете да споделиш от какво са, за да се ъпгрейднем и ние.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.
Нарочно още не споделям от какво са пружините, за да не Ви давам напразни надежди. Но в момента, в който тестваме пружините и установим, че вършат работа, веднага ще споделя модел, цена и начин на поставяне
Относно амортисьорите - здрави са, но понеже буса е живял в Австрийски условия, ръждата е изяла "шапката" и гледката е ужасна но малко по-натам ще ги сменим и тях. Ако не се намерят подходящите размери, ще действаме, като Ванката, с допълнителни планки
Sstefaan84 написа:Супер става!
Благодаря!
- triplesss
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново-Лясковец
Re: Synchro T3 проект
Сменя се долната планка на носача:
Ванка, знам го този вариант, но не съм фен на заварките и бих го направил в краен случай.
По скоро си мисля нещо като на снимките, за да може да се възстанови оригиналния вид при нужда.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
triplesss написа:Сменя се долната планка на носача:
По скоро си мисля нещо като на снимките, за да може да се възстанови оригиналния вид при нужда.
Този вариант, който си показал, ми се вижда малко несигурен, освен ако няма в горната част на планката още един болт. Защото ако няма може да се извърти планката, след като е хваната само в долната част. Наистина е малка вероятността, но не е напълно изключена...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта