Synchro T3 проект
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
малко части съм подготвил за подмяна
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
За сега толкова, като има развитие, ще Ви информирам преждевременно
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Здравейте колеги и приятели.
Реших да се захвана със ъпгрейда на синхрото и все от някъде трябваше да се започне. Реших, че трябва да е от поставянето на хидравлична рейка и се появи изненада. При демонтирането на предните гуми, се оказа, че предните дискове са напукани...
и логично, след демонтирането им се случи това:
потърсихме решение на въпроса "И сега на къде?" За начало поради налични части от БМВ е 39, поставихме в джантата диск 296мм и спирачен апарат от въпросната кола, за първоначално премерване:
и нещата са на кантар, затова утре ще пробвам с мерцедесови дискове, да видя как стоят нещата...
Но да се върнем на хидравличната рейка... Вече е монтирана, но се оказа, че има разлика във водачите между 2WD (донора) и 4WD(приемника), затова се наложи рязане и заваряване на въпросният привод
Реших да се захвана със ъпгрейда на синхрото и все от някъде трябваше да се започне. Реших, че трябва да е от поставянето на хидравлична рейка и се появи изненада. При демонтирането на предните гуми, се оказа, че предните дискове са напукани...
и логично, след демонтирането им се случи това:
потърсихме решение на въпроса "И сега на къде?" За начало поради налични части от БМВ е 39, поставихме в джантата диск 296мм и спирачен апарат от въпросната кола, за първоначално премерване:
и нещата са на кантар, затова утре ще пробвам с мерцедесови дискове, да видя как стоят нещата...
Но да се върнем на хидравличната рейка... Вече е монтирана, но се оказа, че има разлика във водачите между 2WD (донора) и 4WD(приемника), затова се наложи рязане и заваряване на въпросният привод
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
вече заварен привод, готов за боядисване:
утре сагата продължава, ще ви държа в течение на нещата с още снимки и от рейката и от надграждането на любимото ми синхро ...
утре сагата продължава, ще ви държа в течение на нещата с още снимки и от рейката и от надграждането на любимото ми синхро ...
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Synchro T3 проект
Супер дискове.....А, и БМВ-то няма как да станат....просто те са 5х120...докато при нас е 5х112...При 295мм мисля ,че джантата трябва да ти е 16 цола.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Ако станат, винаги има фланци, но все пак мисля, че ще са мерцедес дисковете. И когато взема решение ще ми трябват планките, които държат апаратите... задните планки съм ги поръчал от Ицо, но предни не знам от къде да намеря. Някой нещо?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Предните апарати които ползвам от Ауди 2.5 TDI с леко разпробиване на ушите пасват без планки. Пак от същото ауди е 288 мм. диск, но не съм го пробвал да видя как пасва.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Synchro T3 проект
Андро не ти трябват планки за отпред.
Аз съм с мерседесови дискове и апарати от skoda superb и с малко преправене на дупките на супорта елипсойдни нешата паснаха без проблем освен че се наложи и малко пилене на накладките за да влежат.
Аз съм с мерседесови дискове и апарати от skoda superb и с малко преправене на дупките на супорта елипсойдни нешата паснаха без проблем освен че се наложи и малко пилене на накладките за да влежат.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Вчера поръчах планките, за задния мост от Ицо (Batchi) и днес пристигнаха по куриер
Много съм доволен и благодаря за бързата реакция Ицо! На следващият събор/среща имаш пиене от мен
Също така благогаря на Вальо, Ванката и Теми, които се отзоваха с мнение по въпроса с предните планки
Много съм доволен и благодаря за бързата реакция Ицо! На следващият събор/среща имаш пиене от мен
Също така благогаря на Вальо, Ванката и Теми, които се отзоваха с мнение по въпроса с предните планки
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Здравейте приятели, проектът продължава с пълна сила... оказа се, че задното радиаторче тече, така че ще е нужна подмяната му с ново такова
Също така, пристигнаха новите тръби и маркучи за хидравликата на волана:
тръбите и маркучите са направени по поръчка, тъй като старите вече са изживели техният земен път . Цена на комплекта е 186 лв без ДДС
Също така, допълнителното шаси е свалено и е в плачевно състояние, затова следва пясъкоструй, поизкърпване и нова боя, най-вероятно прахово боядисване, но още обмислям възможностите, цените и бързината на ремонтиране
В момента, любимото ми синхро е разглобено и се работи по много направления по него, но надявам се съвсем скоро пак да е на пътя
Също така, пристигнаха новите тръби и маркучи за хидравликата на волана:
тръбите и маркучите са направени по поръчка, тъй като старите вече са изживели техният земен път . Цена на комплекта е 186 лв без ДДС
Също така, допълнителното шаси е свалено и е в плачевно състояние, затова следва пясъкоструй, поизкърпване и нова боя, най-вероятно прахово боядисване, но още обмислям възможностите, цените и бързината на ремонтиране
В момента, любимото ми синхро е разглобено и се работи по много направления по него, но надявам се съвсем скоро пак да е на пътя
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Synchro T3 проект
Браво Андро на добър път си
Гледай обаче да си готов за синхро дея...
Гледай обаче да си готов за синхро дея...
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
BUS1988 написа:Браво Андро на добър път си
Гледай обаче да си готов за синхро дея...
Теми, аз се надявам за 3-ти март да бъде готов, а за синхро дея да е напълно завършен
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Synchro T3 проект
Здравейте приятели, днес пристигнаха детайлите от пясъкоструй
след това се захванахме с изрязване на отворилите се дупки и заваряването им последно реших да бъдат боядисани с автоемайл лак, но не и преди три четири ръце грунд (по-дебел слой - по-добра защита).Понеделник работата продължава с пълна сила, защото има много неща за довършване (рейка, спирачки, задна седалка и корите), задния радиатор вече е сменен. Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта