Да се представя и аз ! VW t3 2100cc воден боксер с Газ пълен оригинал без нито едно побългаряване липсват само ъглите на броните. 12г. е седял под едно дърво и сега леко леко ще го пооправям и сигурно ще имам въпроси. За първо време ще го измия да видя пораженията. Ще му почистя ръждичките намират се тук там точки но нищо фрапиращо. И ще му сменя консумативите и ще го мъча да го паля не е пален 12г. ще пусна още снимки и клип поздрави на всички колеги
http://forum.vwclub.bg/download/file.php?mode=view&id=337943
VW T3 2100 воден боксер нов фен
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
Честита придобивка, колега и добре дошъл в бусовия сектор !!!
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
И така докарахме я до там. Измих двигателя основно с намазах имоше доста ръждиви неща по него с ръждопреуброзовател. Смених свещи кабели филтър и масло, ремък боядисах му капаците на клапаните и приготвих нови гарнитури но искам да му пегулирам клапаните моля за някакви жокери ... Че като го припалих преди това голямо чаткане ....
- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
Честита придобивка, имам приятел с MV(2,1 воден 95кс) мотор и при него също потраква от време на време...няма какво да им регулираш на тези клапани - хидравлични са ;)
Сега очакваме след смяната на маслото да видим дали ще продължи да трака или не.Така или иначе, до сега тракаше от време на време...
Сега очакваме след смяната на маслото да видим дали ще продължи да трака или не.Така или иначе, до сега тракаше от време на време...
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
Ако компенсаторите са се задръстили със старо и гадно масло на 12 години... не зная дали ще спрат да тракат изобщо, без да се налага отваряне и почистване. Аз не бих я палил повторно тази кола, преди да оправя проблема с хидравличните компенсатори (ако действително колата е с такива).
- Мартин1234567890
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 02 юни 2016 11:34
- Автомобил: vw Golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
Честита предобивка,но за съжаление купето най-вероятно е ръждясало,щом стои от 12 години.
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
< Приятел с MV.
Имам един повдигач (на академично компенсатор? явно), който си пощраква като реши, преди да е загрял буса и после млъква обикновено. Моят беше седял само 4 години под дърво, но миналата година отиде и се върна до морето без ядове, не мисля, че е болка за умиране.
Ако ти се занимава вадиш ги, изпразваш ги от маслото и промиваш, ако има някой тотално запекъл може да го пробваш с нафта, коресилин, ракетно гориво или ракия :D. Ако се окаже корав - сменяш.
Ще се радвам да чета как се развива буса - Успех!
Имам един повдигач (на академично компенсатор? явно), който си пощраква като реши, преди да е загрял буса и после млъква обикновено. Моят беше седял само 4 години под дърво, но миналата година отиде и се върна до морето без ядове, не мисля, че е болка за умиране.
Ако ти се занимава вадиш ги, изпразваш ги от маслото и промиваш, ако има някой тотално запекъл може да го пробваш с нафта, коресилин, ракетно гориво или ракия :D. Ако се окаже корав - сменяш.
Ще се радвам да чета как се развива буса - Успех!
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
Стига да му се сгъват кавалите иначе лошо...
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
И така колеги виждам че, има интерес към темичката ми. Първо искам да поясня двигателя е 1,9 карбуратор не е 2100 уча се какво да се прави. Качвам снимки и ще разкажа какво мъдрих до сега. На първо време отърках ръждата и му ударих ръждопреубразувател след това грунд 2 слоя за да не стават по големи. На 2 от снимките съм показал 2-те по брутални ръжди... но от вън ще го правя до година за сега се занимавам с техническото състояние. До момента измих първо мотора. смених свещи, кабели, почистих дистрибуторната капачка и палеца, нови гарнитури на капаците на клапаните, нови вакумни маркучета свалих почистих огледах боядисах металните водопроводи, смених всички бензинови маркучи и скобички и бенз. филтър, свалих карбуратора почистих го основно, източих резервоара но не го промих налях нов бензин, ново масло 10в40 с маслен филтър нов възд. Запалих на бензин ... работи доста добре. Налях вода запали и работи доста добре и на газ и на бенз. И ето сега ми идват въпросите.
1. Първо разтече се брутално от повдигащите пръти...пуснал съм снимка има ли вариант да не се свалят главите ??
2. Водопровода от мотора до радиатора са заменени металните тръби с градински маркуч "КАУЧУК" АД и естествено е пръснат над резервоара даите съвет с какво да го замен. или пак да слагам такъв.
2. Вентилатора на парното вътре не работи не се вкл. какво да гледам ?! бущоните ги гледах над съединителя една кутиика наред са си.
3. Перката на вънщния радиатор не иска да се вкл. вдигна доста температура и се уплащих и угасих мотора.
1. Първо разтече се брутално от повдигащите пръти...пуснал съм снимка има ли вариант да не се свалят главите ??
2. Водопровода от мотора до радиатора са заменени металните тръби с градински маркуч "КАУЧУК" АД и естествено е пръснат над резервоара даите съвет с какво да го замен. или пак да слагам такъв.
2. Вентилатора на парното вътре не работи не се вкл. какво да гледам ?! бущоните ги гледах над съединителя една кутиика наред са си.
3. Перката на вънщния радиатор не иска да се вкл. вдигна доста температура и се уплащих и угасих мотора.
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
1.Има вариант да не се свалят главите,но кавалите ти трябва да са сгъваеми.Ако са цели лошо(може пък някой колега да има и да ги спазарите).
2,За маркучите-полипропиленови тръби със стругована метална втулка в двата края набита вътре или търсиш от някой оригинала.
3.Провери и копчето за всеки случай но ме съмнява.От стоене втулките на моторчето клеясват и ще трябва сваляне(на цялото табло за да стигнеш до турбината)има тема даже някъде тук.
4.Невключването на перката може да се дължи на няколко причини
-датчика който е монтиран на радиатора не сработва
-неправилно обезвъздушаване
или някакъв ел.проблем (перката може да пробваш като окъсиш буксата която е на датчика на радиатора)
2,За маркучите-полипропиленови тръби със стругована метална втулка в двата края набита вътре или търсиш от някой оригинала.
3.Провери и копчето за всеки случай но ме съмнява.От стоене втулките на моторчето клеясват и ще трябва сваляне(на цялото табло за да стигнеш до турбината)има тема даже някъде тук.
4.Невключването на перката може да се дължи на няколко причини
-датчика който е монтиран на радиатора не сработва
-неправилно обезвъздушаване
или някакъв ел.проблем (перката може да пробваш като окъсиш буксата която е на датчика на радиатора)
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: VW T3 2100 воден боксер нов фен
Тръби имам, ама не разбрах или не догледах от къде си. Тръбите са в София.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта