Volvo v50 2.0 2007 - проблем
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Въпросната кола е с комън рейл, 136 коня по спомен. Лонг стори шорт, както казват Хамериканците. На пича няколко пъти му е светнал чека на таблото и веднъж е сменял тръборовод към интеркулера (сигурно турбото е пренадуло) и е ходил по майстори, даже накрая в Пловдив, във сервиза на Волво, и там са му казали че няма проблем. И точно няколко дни след това, както кара, оборотите са се вдигнали до края сами , даже не е успял да я изгаси, после няма палене. Закарали са я на майстор, отворили са двигателя, едното бутало е имало дупка, сменили са и 4-те бутала (срещу скромната сума от малко над 4000 лв ..) и така е карал 1000 км, и пак същата работа, едното бутало пак се е пробило ..
Сега колата стои и никой не знае какво се случва. Очевидно е че турбото пренадува, но защо?? Дали няма някакъв софтуер като нашия Вагком, да се види какви грешки дава. Някакви идеи?
Сега колата стои и никой не знае какво се случва. Очевидно е че турбото пренадува, но защо?? Дали няма някакъв софтуер като нашия Вагком, да се види какви грешки дава. Някакви идеи?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Добре, ти имаш кодочетец, така ли. Само че колата не е във движение
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
ами да колега имам кодочетец ще я видим на място само трябва да се разберем кога и къде на Л.С.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Тези симптоми са типични за проблем с турбото, има теч на масло което влиза в цилиндрите. Маслото се превръща в гориво и затова не може да се спре двигателя. На диагностика няма да даде грешка.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Значи турбото е виновно, ново турбо може би ..
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Колега колата губи ли масло,като дръпнеш щеката маслото на едно ниво ли е или спада след като е работила
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Да смениш бутала с нови на дизелов двигател без да провериш останалите основни компоненти е доста непрофесионално бих казал.
В случая може да е турбо, може да са дюзи.
Колата е доста нова и не може да се гледа на комп и да не стане ясно, поне по мое мнение!
В случая може да е турбо, може да са дюзи.
Колата е доста нова и не може да се гледа на комп и да не стане ясно, поне по мое мнение!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Ами и аз на това залагам, че е нова и всичкото по нея е датчици, електроника и т.н. И някъде ако се е увеличило налягането все нещо ще го е отчело
П.П маслото не намаля
П.П маслото не намаля
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Тъй, малко инфо. Преди малко бяхме при колата. Главата е свалена, едното бутало е криво. Пича каза (този който е правил първия ремонт) че проблема е в дюзите. Сменени са буталата, 2 биели, основни и биелни лагери и турбото, т.е турбото са го дали да го рециклират. Т.е то отпада като вариант. Като му казахме че мислим че първоначално се е форсирала заради турбото, той каза да, заради турбото е било, те за тва са го сменили. Странна работа. Първо дюзи после турбо. Май и те не знаят точно какво е. Както и да е. Намерихме двигател който ще излезе около 1500 лв с монтажа. Утре може да ходим да го гледаме
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Нищо не става от тоз двигател. Цени на: комплект бутала 1000 и нещо лв, биели 1700, лагери 500 лв, дюзи над 2 бона, отделно главата е пукната и вала най-вероятно е крив .. цилиндрите и те боже би .. няма смисъл
Намерили са двигател от кола от италия, ма не се знае в кво състояние е, пали ама нататък .. за 2200, само блок глава и карантиите, без турбо, дюзи алтернатор и простотии ..
Май за желязо ще върви. Ялова работа с тва Волво, хубава колица беше ..
Намерили са двигател от кола от италия, ма не се знае в кво състояние е, пали ама нататък .. за 2200, само блок глава и карантиите, без турбо, дюзи алтернатор и простотии ..
Май за желязо ще върви. Ялова работа с тва Волво, хубава колица беше ..
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
За тия 2 бона не може ли да насадите някакъв по-кадърен(съответно по-стар) двигател?Така или иначе колата си е ваша за вечни времена...
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Ми къв да е, той трябва да е някой който да пасне. Мислено е да се слага по-малкия, 1.6 май беше, ма и той е цифра. Всичко за тази кола е цифра брат ..
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Идея си нямам, може би нещо старо и изпитано, със все скоростите и комп, инсталация и т.н...Но какво да е??Търси из чуждите форуми, може да изпадне някоя идея..Питай и при Волваджиите.
ПП:Разтърсих се и попаднах на следното:
и отговора:
Ето, че го слагат и на други марки същия, разтърси се за оферти, може пък и да изпадне по-евтино
ПП:Разтърсих се и попаднах на следното:
Код: Избери всички
AFAIK, this is the same PSA/Ford engine as used in the new Mondeo / S-Max / Focus, and the Pug 307/407. Is that correct? I know a few people with high mileage examples of these engines (in different cars) that have had no issues at all, so if it is the same engine, I'm happy.
и отговора:
Код: Избери всички
The S40/V50 is a fine car but the 2.0d is not a great engine. It is used in SOME Ford models and also many PSA models.
Код: Избери всички
My C-Max with that engine...
Ето, че го слагат и на други марки същия, разтърси се за оферти, може пък и да изпадне по-евтино
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
Re: Volvo v50 2.0 2007 - проблем
Да, има много фордове с такъв двигател - мондео и фокус от тия години. Има достатъчно тоталки в БГ и ще излезе нещо. За подмяна мотор със скорости към по-стар трудна работа, тия волва са бъкани с ел.блокове и като не си намери дадения и влиза във филма.
Явно си попаднал на изтормозена кола, и да, скъпи са нещата. Какво очакваш? Ако ще го даваш за части по-добре намери някой мераклия да си я направи.
Явно си попаднал на изтормозена кола, и да, скъпи са нещата. Какво очакваш? Ако ще го даваш за части по-добре намери някой мераклия да си я направи.
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта