Ню битъл спорт 1.8 турбо Запитване за преминаване от демферен към плътен маховик
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Ню битъл спорт 1.8 турбо Запитване за преминаване от демферен към плътен маховик
След многократни стартове и палене на джапанките дефера почна да се предава . Някой минал ли е на плътен да каже има ли негативни ефекти и разлика в педала вибрация и т.н колата или по точно импровизацията която админите не са я написали никъде в разделите е Ню битъл спорт 1.8 турбо
Последна промяна от group® на Вто 16 апр 2019 23:37, променено общо 1 път.
- KalinIvanov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 25 фев 2017 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Запитване за преминаване от демферен към платен маховик
Аз съм със Сеат леон 1.9 тди 90 к.с с чип. Минах на твърд маховик, не усещам даже разлика.. Не тресе, въври си прилично
Re: Запитване за преминаване от демферен към плътен маховик
Предназначението на демпферния маховик не е единствено да обира вибрациите на двигателя с цел комфорт, но и да облекчава работата на съединителя, съответно да му удължава живота, да "щади" скоростите и да удължава ресурса на останалите компоненти - окачване на двигателя, тампони по магаре и подобни.
Не съм правил проучване на цените на демпферен и тъврд маховик, но ако разликата не е непосилна и ако мислиш да караш колата още дълго време, е по-добре да го смениш с демпферен.
Поздрави!
Не съм правил проучване на цените на демпферен и тъврд маховик, но ако разликата не е непосилна и ако мислиш да караш колата още дълго време, е по-добре да го смениш с демпферен.
Поздрави!
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Запитване за преминаване от демферен към плътен маховик
Мерси колега да караш дълго време Фолксваген е нещо непосилно на две седмици е в бокса се нещо се чупи а е на едва 186000км до тук ми стъпи е60ка мисля да го сменя и да я подаря на приятелката ми едва ли ще я кара бая 8км на ден и
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Запитване за преминаване от демферен към плътен маховик
Аз съжалявам, че преминах на твърд маховик. Ако колата ще се ползва за ежедневно каране според мен е по-добре да си остане с демпфера.
+ и - при твърдия:
+ педала е мега мек
+ развърта се по-лесно/това май по-скоро теоретично/
+ при старт колата е по-рязка
- не мога да бутна 1ва, да махна краката от педалите и да я оставя да "лази" докато си придвиждам из паркинг. получава се едно хлецкане.
- при нормално тръгване е много трудно са се уцели точното отпускане на съединителя и подаване на газ, за да тръгне плавно.
- при отнемане на газда в голяма част от случаите се получава леко "ритане"
- пак теоретично - убивал инерцията и максималната скорост.
+ и - при твърдия:
+ педала е мега мек
+ развърта се по-лесно/това май по-скоро теоретично/
+ при старт колата е по-рязка
- не мога да бутна 1ва, да махна краката от педалите и да я оставя да "лази" докато си придвиждам из паркинг. получава се едно хлецкане.
- при нормално тръгване е много трудно са се уцели точното отпускане на съединителя и подаване на газ, за да тръгне плавно.
- при отнемане на газда в голяма част от случаите се получава леко "ритане"
- пак теоретично - убивал инерцията и максималната скорост.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Запитване за преминаване от демферен към плътен маховик
Колега това мнение търсех !!! Благодаря от това се опасявам, булката пуска съединител и после подава газ не мога да я отуча! и ще има проблем . И поредните няколко стотин лева ще трябва да прежаля за тази импровизация па нека някой ми каже че са здрави и евтини за подръжка 5 пари не струват вагените след голф 2 ....
Върни се в “New Beetle & Beetle”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта