Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Чет 23 Окт 2014 7:52

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Изображение Изображение Изображение



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 205 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Re: Водороден генератор Публикувано на: Пон 28 Фев 2011 18:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.12.2006
Мнения: 1502
Местожителство: Козлодуй
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
dandan написа:
..Не виждам обаче нито един да каже, че е направил нещо което да е неуспешно, подобни опити не минават без неуспехи.
Колегата който искаше система с резонанс- това е такава която е с малки загуби, т.е. подобна система успява да поддържа някаква честота с много малко внесена външна енергия но и с почти нищо използвано от нея, опиташ ли се да вземеш нещо и резонанса отива на кино.



Не е така колега, има си добър диалог по темата, но в друг форум. Сигурно има хора които са постигнали доста сериозни успехи, но всеки си пази задника - нещо подобно като тото милионерите в БГ :)))

А колкото до резонанса , не виждам какъв е проблема да се поддържа с някаква обратна връзка тъй като параметрите на разтвора се променят във времето.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Водороден генератор Публикувано на: Пон 28 Фев 2011 20:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2006
Мнения: 1809
Местожителство: Варна
Да споделя и аз докъде стигнах след като казах ,че ще плагиатствам .Първо спретнах едно малко генераторче ей така за спорта за да си припомня какво е било в час по физика през миналия век ,получих това което исках ,няколко взрива без поражения :lol: след което започнах същинския генератор който е едно към едно с този Изображениекато изключим щуцерите които ги дялнах на струга днес .Плочите са изрязани на плазма,плексигласа със зеге-то и чакам да се "накиснат" пластините преди да почна да го сглобявам,аа още не съм измислил от какво да си направя резервоар....бълбукарника или охладителя ще е от филтър за вода Изображение
За мераклиите,разходите ми са ,38 лв за неръжд. с изрязване 100x100 ,плексиглас free :lol: ,полипропилен за щуцери 10 лв, калиева основа 1 кг 6 лв.,маркуч 5лв .Следват тестове и пак ще коментирам.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Водороден генератор Публикувано на: Пон 28 Фев 2011 21:06 
Offline
Аватар

Регистриран на: 13.02.2008
Мнения: 236
Местожителство: София
Колега от колко плочи ще е генератора и колко са дебели, ако може на ЛС да споделиш от коя фирма ги поръча


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Публикувано на: Пон 28 Фев 2011 21:42 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.05.2010
Мнения: 1326
dandan написа:
В темата става въпрос за глупости ако мога така да го нарека, макар че самият процес не е глупост ами се учи по химия незнам в кой клас беше, и няма такъв Браунов газ , това си е разложена вода на водород и кислород , т.к. при разлагането се получават 2 части водород и една част кислород. И тук пак важи закона за запазване на енергията- колкото енергия се използва за разлагането , толкова се получава после при изгарянето , от което имаме единствено загуба щото тока го получаваме с известни загуби , пък после изгаряме полученото и получаваме обратно около 30% от цялата енергия в най-добрия случай. Това е като да въртим с електродвигател един генератор и той да захранва електродвигателя, само че с много големи загуби.

мисля , че ако свържиш ел.мотор и генератор няма да работят взаимно :screwy защото имало два ротора.
а от това за водорода ако е с 10 процента пестене на енергия просто не си заслужава и 100лв да вложиш


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Re: Публикувано на: Пон 28 Фев 2011 22:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.12.2006
Мнения: 1502
Местожителство: Козлодуй
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
nikson85 написа:
...........мисля , че ако свържиш ел.мотор и генератор няма да работят взаимно :screwy защото имало два ротора.
а от това за водорода ако е с 10 процента пестене на енергия просто не си заслужава и 100лв да вложиш


говори се за 30...40 процента , ако добре си научиш урока :D

vladtod® написа:
Да споделя и аз докъде стигнах след като казах ,че ще плагиатствам ........


Казват, че от сухата клетка най-добре се изкарва :да:
Огледай на тея пичове. Имат интересен замисъл с разширителния съд : http://hydroxsystems.blog.bg/


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Re: Публикувано на: Пон 28 Фев 2011 22:47 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.05.2010
Мнения: 1326
mafiota написа:
nikson85 написа:
...........мисля , че ако свържиш ел.мотор и генератор няма да работят взаимно :screwy защото имало два ротора.
а от това за водорода ако е с 10 процента пестене на енергия просто не си заслужава и 100лв да вложиш


говори се за 30...40 процента , ако добре си научиш урока :D

vladtod® написа:
Да споделя и аз докъде стигнах след като казах ,че ще плагиатствам ........


Казват, че от сухата клетка най-добре се изкарва :да:
Огледай на тея пичове. Имат интересен замисъл с разширителния съд : http://hydroxsystems.blog.bg/

ако е тези проценти е добре излизати все едно имаш газова уредба с тия цени на горивата
колко горе долу струва да си монтираш такова нещо и какъв експлоатационен период издържа? :screwy :beer


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Водороден генератор Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 4:29 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2007
Мнения: 754
Местожителство: Montreal
Автомобил: Passat B5.5
Ще понаглеждам темата за всеки случай :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Водороден генератор Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 10:02 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.12.2006
Мнения: 1502
Местожителство: Козлодуй
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
dandan написа:
Ще понаглеждам темата за всеки случай :)


понаглеждай докато някой не е гръмнал mhihi
Който се захваща с това трябва да бъде доста осторожен , че газа си е бая опасен. Казват ,че бълбукарника е задължителен като едно от средствата за защита, а и не само - самия газ се филтрира през него. И с особенно внимание трябва да се работи особенно при бензиновите двигатели. До колкото разбирам е желателно при експлоатация на бензинова кола предварението да се намали от стандартното, т.е. да дава искра когато буталото е по-близо до ГМТ. Дори някъде споменават да се пали след ГМТ - но това е май ако си с плазмено :shock :?

Като се позатопли почвам по този проект:
http://www.waterfuelcell.org/WFCproject ... l_v1.2.pdf


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Re: Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 13:30 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2006
Мнения: 1809
Местожителство: Варна
nikson85 написа:
колко горе долу струва да си монтираш такова нещо и какъв експлоатационен период издържа? :screwy :beer


527лв до 2000 см3,ако не замръзне зимата след като повишаваш гъстотата на електролита като увеличаваш калиевата основа,вероятно ще издържи повече от 10 г.А избиването ще е толкова бързо защото с 6 лв за калиева основа и 5 лв за дестилирана вода няма да стигнеш цената на пропан бутана зареждайки всяка седмица по 50 лв примерно.Аз затова реших да заровя 60-70 лв за да видя ефекта ,но ще видим.


Последна промяна от vladtod® на Пон 07 Мар 2011 15:15, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ) Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 17:10 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2007
Мнения: 754
Местожителство: Montreal
Автомобил: Passat B5.5
Ето ви други насоки-безопасни :wink: http://www.youtube.com/watch?v=fgk0HfXhU9M
http://www.youtube.com/watch?v=PKz1Y3UayHw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OEfpGoYMdvQ даже и за такъв автомобил, който сам се захранва с електрически генератор на безплатна енергия.
Пълно е с такива само да има време човек за губене :D


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ) Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 19:57 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2006
Мнения: 1809
Местожителство: Варна
Много "магии" ама някой са трудно осъществими.Ей го де моя "атрибут" който сглобих току що.


Последна промяна от vladtod® на Пон 07 Мар 2011 15:16, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ) Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 19:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2006
Мнения: 1809
Местожителство: Варна
Малко са разбъркани ,но се подразбира последователността.


Последна промяна от vladtod® на Пон 07 Мар 2011 15:16, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ) Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 20:38 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.12.2006
Мнения: 1502
Местожителство: Козлодуй
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
колега не са ли малко повечко неотралните?
До колкото разбирам при теб клетката е: +NNNN-NNNN+ ??


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ) Публикувано на: Вто 01 Мар 2011 20:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 28.03.2006
Мнения: 1809
Местожителство: Варна
mafiota написа:
колега не са ли малко повечко неотралните?
До колкото разбирам при теб клетката е: +NNNN-NNNN+ ??

Мариянски ,нали го правим по книга :D там е така ,но може и други вариянти,просто поръчвам още пластини и съм готов.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ) Публикувано на: Чет 03 Мар 2011 0:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.05.2007
Мнения: 54
Местожителство: Русе
mafiota написа:
колега не са ли малко повечко неотралните?
До колкото разбирам при теб клетката е: +NNNN-NNNN+ ??

западните източници препоръчват неутралните ламели да са даже 5 на брой +ннннн-ннннн+.по този начин се получават по 2 волта между двойка ламели.ако има по-голямо напрежение то не се оползотворява за разделяне на водните молекули,а се получават топлинни загуби- електролита ненужно се загрява.
колега vladtod искам да те поздравя за резултата и ентусиазма! имам само един въпрос - на оригиналната суха клетка разстоянието межу ламелите не е ли по-малко отколкото се е получило при теб?ако е така има ли разлика в производството и поведението на клетката при еднакви други параметри-напрежение и сила на тока,концентрция на КОН?колкото до резервоар от сайта на ланда енерджи можеш да си поръчаш точно пригоден за целта.по-ефтин вариант е от някоя морга да си вземееш разширителен съд от охладителна система на някаква кола и евентоално да му добавиш още един щуцер някъде горе/а защо не на самата капачка??/.балбукарника или бълбучника или бабълъра можеш да си направиш и сам.по моите наблюдения на тези водни филтри им искат поне 20 лева...а мислил ли си дали наистина ти трябва.ако получения газ го прекараш през резервоара за КОН няма смисъл от повече филтрации.ако смяташ да го ползваш за искрогасител и при взрив да си заминава бълбучника, а не резервоара-това е друг въпрос, но и там има по-ефтини решения.в ю тюб гледах как направиха искрогасител от 2 камъчета за въздух за аквариумни рибки-сложиха ги в месингова тръба,като преди това ги залепиха на вътрешната страна на щуцерите и демонстрираха точно с ННО газ как като го запалиш от едната страна- от другата нищо нестава.
а за колегата dandan ще споделя че аз имам неуспехи със сухата клетка,която ми донесоха от щатите.още след първото напълване започна да сълзи между ламелите и уплътненията.свалих я от колата,подложих по една шайба от двете страни,при затягането скъсах 4 болта понеже американците незнайно защо са решили да използват 4х80мм,а не нещо по-дебело.след повторния монтаж в колата започнах да налучквам концентрацята на КОН и засега мога да кажа че с 20,10 и 5 % КОН 40 амперов бушон си заминава плашещо бързо-за под 10 минути,въпреки пулсовия модулатор.вече съм забъркал и 2,17% КОН,но незнам точката и на замръзване и затова тя стои в бутилка на терасата-да видя опитно какво ще стане.досега установих че на -5 е течна.за горните концентрации мога да кажа че държат поне до -12...просто нестана по-студено докато те бяха на терасата :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 205 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: apchih, strahilbg и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design