Здравей те колеги миналата седмица си свързах усилвателя и елипсите в Passat-а,реших да направя снимки и да обясня, мисля че темата ще помогни на колеги който ще се захващат с това и не им са ясни нещата.
Започнах с разглобяване на прагово,седалки,под таблото,жабката и изваждане на сд-то.
След това прекарването на кабелите.
Сигналния кабел съм го прекарал от дясната страна за да няма смущения.
А силовия кабел и кабела Remote control минава от ляво.
Усилвателя съм го хванал за задната облегалка.
На кабела Remote control съм сложил ключе за да се спира усилвателя.
Ето от къде съм взел + за силовия кабел от шината под волана,масата забравих да я снимам но съм я взел под задната седалка има болт.
Ето и решетките за говорителите на задната кора,поставянето не е трудно,но трябва да си сръчен,очертава се решетката, изрязва се кората малко по навътре от очертанията и след това се изрязва само самата кора без плата,забравих да направя снимки на цялата процедура,но ако има нещо не ясно мога на направя снимки на кората без решетките за да стане ясно.Могат да се и други решетки какви то ви харесват,но според мен с тези се е получело много добре.
Ето и елипсите и преходника които уплътнява.
Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
Каква е идеята на цк ключетата, според мен не е добър варян.
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
колега ти може и без това клиу4е направо от сд-то го спираш това е излишно
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
За вас може и да е излишно, ама за автора явно не е... Хора всякакви,мнения също...
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
Ключето е за изключване на усилвателя,за другото имам друга идея,но за сега не работи.
Естествено че може и без ключе всеки сам си решава,аз съм го сложил с идеята че пътувам често на дълго по 300км. с хора и на някои не им се слуша музика отзад.
Още веднаж казвам всеки сам си решава дали има нужда от него.
Естествено че може и без ключе всеки сам си решава,аз съм го сложил с идеята че пътувам често на дълго по 300км. с хора и на някои не им се слуша музика отзад.
Още веднаж казвам всеки сам си решава дали има нужда от него.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
А каква ти беше идеята за второто, ако не е тайна??
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
Bro0z3r написа:А каква ти беше идеята за второто, ако не е тайна??
Идеята за второто ключе е,че след време съм решил да слагам Субуфер, и целта на това ключе ще е да прекъсва само него. Изчетох много за озвучението на седан и се оказа доста трудно,също така с тези елипси ако сложа бас каса в багажника ще ги прецакам. Затова се спрях на този вариант и мисля че е най-добрия за озвучение на седан,но сега нямам време да го осъществя.
Ето какво имам предвид.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Свързване на усилвател+елипси на Passat b5
Мда, в Сеат форума имаше един колега с Толедо, който беше направил подобно изпълнение... А за озвучението си мисля, че ако сложиш някои "по-така" говорители в оригиналните дупки, няма да има нужда от "животно" в багажника. Само трябва да са компонентни системи, а не някои дву- или трилентови само долу, щото тогава си е*а мамата
П.П. Аз имам суб в багажника и с малко заигравка с въртележките на усилвателя и настройките на плеъра стана чудно
П.П. Аз имам суб в багажника и с малко заигравка с въртележките на усилвателя и настройките на плеъра стана чудно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта