Здравейте колеги, в фирмата която работя имаме една машина която е Германска с двигател на Stihl FS 550. Има проблем с двигателя, който е труден за разрешение за представителите на Shtihl в България! Машината е с малка часова работа, работено е с внимание. В процес на работа с машината има прекъсване на двигателя, но интересното което е че се получава от време на време. Има момент когато работи перфектно, в друг момент прекъсва дави се и гасне. Правеше го рядко разглобихме с колега карбуратора почистихме го, сменихме свеща с хубава на "NGK" уви пак прекъсва.. Проверих дали дава искра отвън, дава много силна! След няколко дни отидохме на обект, и като не можехме да свършим работа решихме да я закараме в представител на Stihl в София на бул. "Симеоновско шосе". Там прегледа майстора на сервиза пред нас машината, разглоби я заяви че може да има нагар на изхода преди ауспуха. Установи че няма нищо такова и смени филтъра в резервоара и започна да я форсира и каза, че ние не разбираме и машината работила много добре. Платихме си прегледа и поръчахме от Германия резервен комплект за карбуратора, защото машината е австрийска и в България не работят с този модел двигател. Аз бях учуден защо майстора не провери токове, бобина и др.. След което вече с "Думата" на майстора че работи машината отиваме на обект след няколко дни, започваме работния процес и след няколко минути започва пак същото прекъсване, давене и гаснене.. След това закарваме машината в Сервиза на Stihl София бул."Кл.Охридски" там я взимат и казват че ще се обадят до няколко дни, звънят след 1 ден и започват по телефона да разпитват какво и е! След обясняване от страна на колегата, казват че има биене на ток по шасито на машината, и обясняват че сигурно това е проблема и ние се зарадвахме защото има нова версия. Отиваме те бяха сменили комплекта на карбуратора, и заявиха че работи добре и казаха че машината на пълни обороти е на 12000 оборота, при работа падат 2000 и трябва да работи на максимални обороти. Ние работим на 2/3 от оборотите и с усещане в процеса на работа нито я мъчим нито я префорсираме! След което майстора заяви, че при по малки обороти машината може да е прегряла буталото имало жълт цвят. Което ако беше така нямаше на моменти да работи и да не работи. Също така ме разочарова майстора като заяви, че декомпресора отгоре било за обогатяване на въздуха при работа в планински условия и можело да се затапи с болче (глупости)! Платихме си пак прегледа и смяна на ремонтния комплект и си прибрахме машината.. Днес сутринта припалих машината, защото ни се наложи да ходим на обект . Отидохме и при започване на работа пак прекъсване, даже беше по зле от предишните пъти. Машината има маркуч който да отвежда изгорелите газове на 2,3 метра от нея който е гъвкав и е с машината а не самоделен! При махане днес започна да работи без прекъсване, но се съмняваме да е от него а просто случайност..
Искам да ви попитам дали изобщо може да се намери майстор, който да установи причина и да я отстрани в София! Да се провери компресия, бубината да се замери и токове и гориво и да се каже компетентен отговор а не по метода на отхвърляне!!!
Ако някой е имал подобни проблеми да сподели, БЛАГОДАРЯ ВИ предварително и дано се оправят нещата защото е неприятно като се поеме ангажимент за изпълнение на работа на 200,300 км от София и отидеш на обект и машината не работи, и да дават устна гаранция че всичко е наред от реномиран сервиз!
Проблем с двигател Stihl..
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигател Stihl..
Много сериозна машинка ! Аз самият имам от подобен клас ( почти ) - Jonsered RS51 , та знам за какво иде реч . По въпроса , един от вариантите: вакуум създал се по някаква причина в резервоара ( отдушник или друга причина ) ако е това се прави следния експ. като почне да прекъсва , отвийте капачката на резрвоарчето за момент , ако "изреве" доволно-ясно
Може да е проблем с бобина , но е доста труден за откриване за жалост , ако е оттам разбира се. Пробив в нея , като загрее, тогава се проявява .
Може да е проблем с бобина , но е доста труден за откриване за жалост , ако е оттам разбира се. Пробив в нея , като загрее, тогава се проявява .
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с двигател Stihl..
Цвета на свещта какъв е бил, да не я карате на смукач, Щил-ките имат 2 положения за топло време и за студено, да не би там да е объркано нещо?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с двигател Stihl..
Преди време имах работа по една Щилка!Понякога палеше от раз,понякога не,един път прекъсва,друг път не ..... Оказа се превъртащ се Маховик по вала!Така се губеха и центровките на запалването,защото на него има магнитен сектор,който преминавайки пред Бобината+Комутатора подава сигнал за искрата! Ако не е свалян Маховика го направете!
Re: Проблем с двигател Stihl..
Здравейте отново колеги! Това с капачката и създалия се вакум ми звучи логично, но съмнявам се защото един път я отвихме ей така докато прекъсваше.. Може да вземем нова капачка. Наблягаме на варианта с бобината. Исках да ви попитам дали не знаете някой майстор, който би могъл да помогне дори да се занимава частно? Би трябвало да има специалист, който може да замери по време на работа но няма гаранция дали ще прекъсва точно тогава.. На автобил с турбоскоп може да се установи повреда на бубина, но двутактов двигател на какъв принцип може да се установи? Защото не е проблем ако са 1,2 неща да ги купим, но по метода на отхвърляне не ни се иска! А другото което ни звънят клиенти да свършим работа а така "да хвърляме боб" дали няма да прекъсва не е работа.
Относно смукача както каза колегата grishitu знаем за смукателния отвор лятото отвън да смука въздуха, а зимата се обръща от към двигателя да взима топъл въздух.
Благодаря и на колегата pas1.8mi за отговора трябва да се разглоби машината и да го видим този маховик, аз резачка съм разглобявал и там не знам къде е маховика знам че има ост от коляновия вал и на нея предполагам че е датчика или бобината..:)
Благодаря още веднъж за отговорите и много се надявам да познавате някой, който би могъл да погледне машината и да даде компетентна оценка и решение! :)
Относно смукача както каза колегата grishitu знаем за смукателния отвор лятото отвън да смука въздуха, а зимата се обръща от към двигателя да взима топъл въздух.
Благодаря и на колегата pas1.8mi за отговора трябва да се разглоби машината и да го видим този маховик, аз резачка съм разглобявал и там не знам къде е маховика знам че има ост от коляновия вал и на нея предполагам че е датчика или бобината..:)
Благодаря още веднъж за отговорите и много се надявам да познавате някой, който би могъл да погледне машината и да даде компетентна оценка и решение! :)
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Проблем с двигател Stihl..
Свали и огледай бобината за пукнатини. Пукнатина значи пробив, не е нужно да е отворена. Просто ако "материала" има спукване в него там минава искрата. Решение колкото за тест! Внимателно с най-обикновен силикон за прозорци намажете цялата бобина така че да покриете пукнатините. Ако се оправи значи бобина. Може да свалите силикона после. С мокра ръка някой екстремист да пипне кабела на свещта, угасне ли, кабел! Не е приятно, ама по някога ми като ми писне и така търся проблема.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем с двигател Stihl..
И аз споделям мнението на колегата по-горе че може би прави вакум в резервоара..Друг вариант е да и махнете капаците и да я запалите и потормозите малко ,но вечерта на тъмно за да погледнете дали не прехвърчат искри от кабела или бобината,ще си проличи
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Проблем с двигател Stihl..
Ето един със същия проблем http://www.arboristsite.com/community/threads/fs-350-brushcutter-runs-fine-for-a-short-period-sputters-and-stalls.171056/. Оправил се е със смяна на бобина(или модул за запалването) и комплект за карбуратора. Обясняват го като при теб- при загряване губи мощност и гасне, като изстине се оправя.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Проблем с двигател Stihl..
Така и така се говори за "машини". Да ви питам някой ползвал ли е услугите на http://www.mina-parts.com/
Аз бера душа със Stihl 064 така и от 4 години не и намерих нов цилиндър.
Аз бера душа със Stihl 064 така и от 4 години не и намерих нов цилиндър.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигател Stihl..
Да . Какво те интересува ? Може на лични , да не разводняваме темата .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта