Здравейте. Имате ли идеи как да се направи втори резервоар на пасат 1994 комби. Като трябва да е с външно зареждане. Идеята е да не се губи комбито. За това искам да сложа резервоара в един от джобовете отзад. Обаче как да се направи излаза навън. Трябва да има някакъв вид и капачка както си трябва. Изрязал съм от друг пасат калника ( тоест капачката ) и мислех да го ползвам за донор, но като премерих излезе, че ще изгубя доста пространство от джоба. Дали има вариант за използване на такъв вид капачка
http://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fmotochasti.eu%2Frezervoar-kapachki-c-676.html&ei=XJjGVIKWEsbJObvtgeAP&bvm=bv.84349003,d.bGQ&psig=AFQjCNFoxg9-5OgCeOr_XaPCTfGG8479CA&ust=1422387660184972
Или нещо подобно. Искам да стане горе долу културно :). Да се монтира като на газовата уредба зареждачката. И да може да се заключва разбира се.
Втори резервоар
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Втори резервоар
С кAквa цел?Зa олио ло ще се използвa ?
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Втори резервоар
Хм.....на Калотина такива най ги разпарчетосват.Биг Брадър вижда всичко.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Втори резервоар
Не исках да те обидя. Забелязал съм че куките са подозрителни към такива екстри.
Re: Втори резервоар
Е те са подозрителни и сега, като ме видят пред блока да наливам от тубите през нощта и спират и почват да викат и като им дам да подушат какво сипвам и си заминават :). До сега резервоара го бях направил отпред на мястото на казанчето за чистачките, а него го бях сложил отзад в джоба.Обаче има 2 недостатъка. 1-во помпичката на чистачките няма сила и цицките пикаят. 2-ро отпред като се сипва олио все малко се олива и малко днес малко утре и всичко става мазно. А олиото не е като маслото да се измие на автомивката. То става на силикон и няма махане. За това искам нещо по-културно да се направи.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Втори резервоар
Oтзад под багажника и бронята имаш чудесна кухина. Ха на бас, че нищо няма да направиш?
Re: Втори резервоар
По първото изречение - къде по-точно е тази кухина. Утре ще проверя.
По второто изречение - ?
По второто изречение - ?
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Втори резервоар
muns, не бъди толкова сигурен, имам познат дето на всичките си бусове е направил инсталации от олио. Всяка следваща е по-кадърна от предходната - трипътни клапани, подгрев на олиото, нивомер. За всеки влак си има пътници - важното е човек да е последователен и да не се отказва още при първата пречка :)
Re: Втори резервоар
Не можах да намеря културен начин за направа за изхода от резервоара. За това ще сложа една туба 5л в единия от джобовете отзад в комбито и с медни тръби отдолу където минават оригиналните горивопроводи и съм готов. Като зареждам нафта малко ще мерише вътре в купето ама не мога да се сетя за друг начин при които не се жертва комбито. Кухината я видях къде е - точно зад оригиналния резервоар. Там е удобно ще се направи резервоарче, но остава проблема с излаза. Може да се направи излаз на бронята като при газовите уредби и ще е горе долу добре. Обаче точно там на капачката ми свършват идеите.
EDIT: Прокарах медни тръби за газова уредба 8мм и 6мм за двата кръга на нафтата. Отдолу даже си има щипки за още два горивопровода освен оригиналните. Тръбите през едната от тапите ги вкарах в десния джоб на комбито. От там скоби и маркучи и една бяла туба за да виждам колко гориво има. На нея пробих по тесни дупки за маркучите и ги набих. Един за права нафта един за обратна и един за отдушник. Като се пълни се вади тубата от джоба и се налива. После си я връщаш и продължаваш. Не е както исках, но пак е добре за сега.
EDIT: Прокарах медни тръби за газова уредба 8мм и 6мм за двата кръга на нафтата. Отдолу даже си има щипки за още два горивопровода освен оригиналните. Тръбите през едната от тапите ги вкарах в десния джоб на комбито. От там скоби и маркучи и една бяла туба за да виждам колко гориво има. На нея пробих по тесни дупки за маркучите и ги набих. Един за права нафта един за обратна и един за отдушник. Като се пълни се вади тубата от джоба и се налива. После си я връщаш и продължаваш. Не е както исках, но пак е добре за сега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта