Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени
А има ли смисъл да се прави ремонт на двигател горящ масло, като се сменят само биелните лагери и сегменти?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени
Зависи от какво го гори
Ако го гори, защото е 15W40 - не, няма смисъл. Тази минерална боза ще продължи да си се изпарява, щом двигателя загрее до работната си температура независимо какво правиш.
Ако маслото е читаво - вече има смисъл, но зависи от къде го гори
Аз лично бих почнал с гумички на клапани. Евтини са, лесно се сменят.
Ако се подобрят нещата (временно) следва сваляне на лава и подмяна на водачи на клапаните (+ отново нови гумички, разбира се!)
След като се свали главата, дори да не се вадят бутала, може да добиеш представа за състоянието на мотора - износване на цилиндри, хлабини на буталата...
Преди това, обаче, проверка налягане на маслото с манометър.
За да знаеш трябва ли да се сменят лагери или не.
Всичко описано - (пак да кажа) - ако си с нормално масло.
Ако го гори, защото е 15W40 - не, няма смисъл. Тази минерална боза ще продължи да си се изпарява, щом двигателя загрее до работната си температура независимо какво правиш.
Ако маслото е читаво - вече има смисъл, но зависи от къде го гори
Аз лично бих почнал с гумички на клапани. Евтини са, лесно се сменят.
Ако се подобрят нещата (временно) следва сваляне на лава и подмяна на водачи на клапаните (+ отново нови гумички, разбира се!)
След като се свали главата, дори да не се вадят бутала, може да добиеш представа за състоянието на мотора - износване на цилиндри, хлабини на буталата...
Преди това, обаче, проверка налягане на маслото с манометър.
За да знаеш трябва ли да се сменят лагери или не.
Всичко описано - (пак да кажа) - ако си с нормално масло.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени
Маслото е 10в40 мотул, преди това беше с минерална боза и не я гореше толкова. Собственика преди мен, каза че е правил основен ремонт на двигателя. Че му е правено нещо, правено е но не мисля, че е основен ремонт, надали са пипали долнището, гумичките са ги сменили със сигурност. Когато я запаля не изпушва, като от заминали гумички. Масло от никъде не тече, само моното е омазано мноого. (картерните газове направо там отиват) За това си мисля, че са се износили сегментите, а ако се занимавам да отварям долнището мисля направо да сменя и лагерите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта