Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени

Мнениеот kaiser666 » Съб 25 апр 2015 19:49


А има ли смисъл да се прави ремонт на двигател горящ масло, като се сменят само биелните лагери и сегменти?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени

Мнениеот radotom » Чет 30 апр 2015 11:05


Зависи от какво го гори :c020
Ако го гори, защото е 15W40 - не, няма смисъл. Тази минерална боза ще продължи да си се изпарява, щом двигателя загрее до работната си температура независимо какво правиш.
Ако маслото е читаво - вече има смисъл, но зависи от къде го гори :icon_lol
Аз лично бих почнал с гумички на клапани. Евтини са, лесно се сменят.
Ако се подобрят нещата (временно) следва сваляне на лава и подмяна на водачи на клапаните (+ отново нови гумички, разбира се!)
След като се свали главата, дори да не се вадят бутала, може да добиеш представа за състоянието на мотора - износване на цилиндри, хлабини на буталата...
Преди това, обаче, проверка налягане на маслото с манометър.
За да знаеш трябва ли да се сменят лагери или не.

Всичко описано - (пак да кажа) - ако си с нормално масло.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Направи си сам... беля! Или ремонт на 2Е - цени

Мнениеот kaiser666 » Съб 02 май 2015 22:42


Маслото е 10в40 мотул, преди това беше с минерална боза и не я гореше толкова. Собственика преди мен, каза че е правил основен ремонт на двигателя. Че му е правено нещо, правено е но не мисля, че е основен ремонт, надали са пипали долнището, гумичките са ги сменили със сигурност. Когато я запаля не изпушва, като от заминали гумички. Масло от никъде не тече, само моното е омазано мноого. (картерните газове направо там отиват) За това си мисля, че са се износили сегментите, а ако се занимавам да отварям долнището мисля направо да сменя и лагерите.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта