Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги трябва ли да се откача гредата в купето за да извадя радиаторчето и клапите.Колата е VENTO с клима и ако има значение с чупещ волан.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ако я свалиш става много по лесно ама самото сваляне на гредата не е лесно. Аз сменям радиаторчето без да я свалям.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: karlovo-plovdiv
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здавейте колеги. Да попитам смених радиаторчето на голф3 с климатик и пак няма парно,духа хладко. След това залепих нов дунапрен на клапите и отново няма парно. Някои ако може да помага.
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
много странно а? дали имаш термостат ама ти сигурно си проверил другия вариянт е да не е обезвуздушена системата. щом си сменил всичко друго!!! може да видиш на друг голф как са му търбите (същия по възможност) да няма некъде объркване на търби
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 1:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
искам да попитам как се обезвуздушава радиаторчето за парното смених го скоро облепих и клапите но пак духа студен до хладен въздух смятам че не съм обезвъздушил радиаторчето моля помогнете
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
По принцип системата се самообезвъздушава и въздуха останал по тръбите финишира в разширителния съд. При теб вариантите са 3.
Попаднал си на кофти радиаторче
Не си закачил жилата на клапите както трябва
Имаш и други проблеми по охладителната система (заминала водна помпа например)
Попаднал си на кофти радиаторче
Не си закачил жилата на клапите както трябва
Имаш и други проблеми по охладителната система (заминала водна помпа например)
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 1:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Благодаря за бързия отговор !
за радиаторчето не знам но водната помпа я смених преди около 3 4 месеца та не ми се вярва да е тя, иначе двата маркуча за радиаторчето са топли, четох че е важно кои влиза и кои излиза и помислих да не съм ги объркал като съм ги монтирал и ги обърнах ... пак същото. Не знам дали проблема не е в самия климатроник нешо (не съм написал че съм с глупав допълнително монтиран Диавия климатроник. Та си мисля дали проблема не е в самите клапи и въздухопроводи. Друго нещо което ме притеснява и не знам дали е нормално, че колата загрява сравнително бавно в разстояние от 5 6 км вдига 85 - 90 градуса. Проклет климатроник като последен вариант си мисля да намеря климатик от някоя морга и да монтирам него, че тоя климатроник много взе да ме ядосва имам и друг проблем с него не иска да духа на степените те са 5 или 6 не помня точно но духа само понякога на по слабите и винаги на най-силната. Това предполагам че може да е от контролера на климатроника но не е болка за умиране проблема е че сега след смяната на радиаторчето уплътних хубаво дупките на въздухопроводите и парното духа ще ми отвее главата но студено моля помагайте
за радиаторчето не знам но водната помпа я смених преди около 3 4 месеца та не ми се вярва да е тя, иначе двата маркуча за радиаторчето са топли, четох че е важно кои влиза и кои излиза и помислих да не съм ги объркал като съм ги монтирал и ги обърнах ... пак същото. Не знам дали проблема не е в самия климатроник нешо (не съм написал че съм с глупав допълнително монтиран Диавия климатроник. Та си мисля дали проблема не е в самите клапи и въздухопроводи. Друго нещо което ме притеснява и не знам дали е нормално, че колата загрява сравнително бавно в разстояние от 5 6 км вдига 85 - 90 градуса. Проклет климатроник като последен вариант си мисля да намеря климатик от някоя морга и да монтирам него, че тоя климатроник много взе да ме ядосва имам и друг проблем с него не иска да духа на степените те са 5 или 6 не помня точно но духа само понякога на по слабите и винаги на най-силната. Това предполагам че може да е от контролера на климатроника но не е болка за умиране проблема е че сега след смяната на радиаторчето уплътних хубаво дупките на въздухопроводите и парното духа ще ми отвее главата но студено моля помагайте
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 12 яну 2010 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги явно и аз трябва да правя този ремонт.От доста време фърчат дунапренчета,и като пусна климатика почва да капе ледена вода в краката на пасажера.
Голф3 AFN,доколкото чета ще е хубаво да източа фреона и да свалям всичко.Само едно не разбирам,тези оплатнения на клапите ги правите с алуминието фолио,но под него не слагате ли нещо?
Голф3 AFN,доколкото чета ще е хубаво да източа фреона и да свалям всичко.Само едно не разбирам,тези оплатнения на клапите ги правите с алуминието фолио,но под него не слагате ли нещо?
- stefarata
- Мнения: 1898
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
ivan topalov написа:Колеги явно и аз трябва да правя този ремонт.От доста време фърчат дунапренчета,и като пусна климатика почва да капе ледена вода в краката на пасажера.
Голф3 AFN,доколкото чета ще е хубаво да източа фреона и да свалям всичко.Само едно не разбирам,тези оплатнения на клапите ги правите с алуминието фолио,но под него не слагате ли нещо?
експериментирай,няма точни изисквания какво да сложиш. аз сложих нещо като балатум
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 12 яну 2010 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
хах това е най-гадната тема,ако не я бях прочел никога нямаше да започна това чудо
2 дни само жици и букси са ми в главата.
Аз лично клапите ги направих с алуминиево тиксо(лента),ако някой ден успея да я сглобя ще кажа дали е добре
2 дни само жици и букси са ми в главата.
Аз лично клапите ги направих с алуминиево тиксо(лента),ако някой ден успея да я сглобя ще кажа дали е добре
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Махнах таблото и успях да пипна всички капаци. Все още дунапренът си е върху тях и няма дупки. Струва ли си сега да свалям парното, да махам дунапрена и да слагам фолио? А иначе сигурно ми е духало слабо, защото филтърът на купето беше задръстен до неузнаваемост.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
преди 2 дни свалихме парното на вентото
клапите бяха като нови - изумително нови
след няколко напипвания с пръсти ги разкъсахме - въпрос на време вентилатора да ги раздуха
щом си напипал и ти твойте считай го за обратно броене
клапите бяха като нови - изумително нови
след няколко напипвания с пръсти ги разкъсахме - въпрос на време вентилатора да ги раздуха
щом си напипал и ти твойте считай го за обратно броене
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте Колеги, предстои ми процедурата с ремонта на клапите. Имам 2 еърбека, как се процедира с тях? Има ли нещо специфично за да не ги "гръмна"? Какво да направя за да нямам проблем с тях?
Благодаря за отговорите!
Благодаря за отговорите!
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Откачваш клемите на акумулатора (най-добре го свали) преди да започнеш свалянето на еърбеците. След ремонта, когато вече си ги закачил, слагаш и акумулатора (в колата да няма никой). Малко пресилени мерки, но пък няма и грам опасност
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
здравейте колеги, моя проблем е че парното постоянно духа топло, няма зиме няма лете, колкото и да връткам копчето. Най-вероятно клапите са се разпаднали и сега няма значение - топлия въздух си минава спокойно и не се спира когато врътна на студено
аз искам да попитам нещо за снимката, не разполагам с много време и място и за това се чудех какво ли ще се случи ако извадя тези 2 маркуча и ги запуша с нещо, сега на тази жега не се издържа колата да духа и от нея топлина?
трябва ли и двата маркуча да са извадени или само единия ще свърши работа (ако единия е за топло а другия за ... климатика, знам ли)
аз искам да попитам нещо за снимката, не разполагам с много време и място и за това се чудех какво ли ще се случи ако извадя тези 2 маркуча и ги запуша с нещо, сега на тази жега не се издържа колата да духа и от нея топлина?
трябва ли и двата маркуча да са извадени или само единия ще свърши работа (ако единия е за топло а другия за ... климатика, знам ли)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта