аз съм го пробвал вече това с тази формула и нещо не ми харесва как се получава! Не светеше добре, затова ги направих по мое усмотрение и съм много доволен.
как стана ли.. ами то (поне при мен, може би заради лупата, старите не съм настройвал) си личи фара до къде и как свети. Спрях на 1 права улица която нямаше и осветление и ги нагласих така както ми е най-удобно да виждам нито много къси, нито мн дълги. Наистина съм доволен, а и не заслепявам никого.. което също е мн важно.
След това спрях на разстояние (6-7м) от стена и хоризонталние линии и реперите едва се разминаваха.. само ги изправих с 1 идея..
Око шублер направо
Регулиране на фарове
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Rabbit_TDI написа:Намерих една основна грешка в формулата-тя не е за Голф За жалост след като ги регулирах Ето как ги регулирах аз -на 420 от стена ,за двусекционен фар 70 см Н,ми се получи 57 на стената.Неска обаче мерих волтажа на фаровете и кво да видя-ми те от ФВ ясно и точно са го написали отгоре-наклон 1.2%-деме за всеки метър по 1.2 см. надолу-та за сповенатото 4.2м. от стената точно 6 см надолу И още нещо да попитам белязката се хваща там кадето свършва светлото в горната част ли?
И аз ти намерих една грешка колега: на формулата си пише, че трябва да си на минимум 5 метра от стената. Щом Н при теб е 70см, значи ако си на 5 метра от стената трябва да белязката да ти е на 49см от земята.
ПП. между другото имаш грешка и в изчисленията на поста който съм ти цитирал: 4.2х1.2 не е равно на 6
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
1.2%=0.012-което пък прави на всеки метър отстояние 1.2 санта.Не бях над 5 метра щото физически нямаше как Иначе това за над петте метра е просто да се избегнат неточности по самото настройване на белязката/иначе съм напълно сагласен че трябва да се стой на 6м примерно/
А и 1.2Х4.2 верно не е 6/а по-малко/ ама не е и 13.Мисалта ми беше че фаровете се настройват с процента който е даден като се застане на над 5 метра.
А и 1.2Х4.2 верно не е 6/а по-малко/ ама не е и 13.Мисалта ми беше че фаровете се настройват с процента който е даден като се застане на над 5 метра.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Чак сега видях, че темата имала развитие.
Момчета, тази методика е преписана преди мноооого време от един стар брой на в. "Авто мото свят". Не съм в състояние да кажа дали е подходяща за съвременните фарове, които са с променена оптика.
Това, което забелязвам от вашите постове е, че дава "занижени" резултати (по-малко h) в сравнение с метода на сходящия лъч (1.2%). Последният метод съм го срещал описан някъде в нета, но доколкото си спомням там имаше изрично изискване автомобилът да е НАТОВАРЕН с водача + товар в багажника, съответстващ на пълен резервоар.
Тогава съществува вероятност резултатите от двата метода да се изравнят. Ако някой има желание и възможност, може да експериментира и сподели.
Момчета, тази методика е преписана преди мноооого време от един стар брой на в. "Авто мото свят". Не съм в състояние да кажа дали е подходяща за съвременните фарове, които са с променена оптика.
Това, което забелязвам от вашите постове е, че дава "занижени" резултати (по-малко h) в сравнение с метода на сходящия лъч (1.2%). Последният метод съм го срещал описан някъде в нета, но доколкото си спомням там имаше изрично изискване автомобилът да е НАТОВАРЕН с водача + товар в багажника, съответстващ на пълен резервоар.
Тогава съществува вероятност резултатите от двата метода да се изравнят. Ако някой има желание и възможност, може да експериментира и сподели.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Няма да се изравнят-с товар в багажника + водач колата ще се снижи ,но няма да се наклони.Тва изискване го има и за другия метод ама според мен е неприложимо щото аз с повече от два сака м багажника не карам.Иначе по скъпите коли имат механизъм подобен на кантара на спирачките който регулира фаровете/за Г3 с ел.рег. фарове може също да го има/.В общи линии четеш процента на фаровете и за всеки метър падаш с по колкото е процента Аз ги настройх така/малко на педи че нямах рулетка /втория път и останах доста доволен щото по първата формула Освен това никой не заслепявам и не ми присветкват.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:с товар в багажника + водач колата ще се снижи ,но няма да се наклони.
E, това не е вярно. Възможно е ефектът да не е толкова голям при модифицирано спортно (твърдо) окачване, но за автомобил с нормално окачване предницата се вирва, особено ако трупаш отзад.
Поради тази причина:
Rabbit_TDI написа:по скъпите коли имат механизъм подобен на кантара на спирачките който регулира фаровете/за Г3 с ел.рег. фарове може също да го има/
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Намерих една основна грешка в формулата-тя не е за Голф За жалост след като ги регулирах Ето как ги регулирах аз -на 420 от стена ,за двусекционен фар 70 см Н,ми се получи 57 на стената.Неска обаче мерих волтажа на фаровете и кво да видя-ми те от ФВ ясно и точно са го написали отгоре-наклон 1.2%-деме за всеки метър по 1.2 см. надолу-та за сповенатото 4.2м. от стената точно 6 см надолу И още нещо да попитам белязката се хваща там кадето свършва светлото в горната част ли?
Тия 1.2% наклон не са ли колко могат да ти свалят фаровете машинките като ти е натоварена задницата?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми мойта изобщо няма машинки-така че ме съмнява.Вероятно си е точно за регулиране.Тя идеята на регулирането е проста-фаровете да ти светят малко под хоризонталната права за да е сигурно че с разстоянието височината става по-ниска ,а не на обратно.Вероятно при по старите коли са се нуждаели от по-голям наклон заради неточния "конус" на лъча.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта