Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
enchev76
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 15:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Beloslav

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот enchev76 » Сря 21 ное 2012 10:28


К.Одаджийски написа:Отвий капачката и я разклати, ако потропва клапанчето вътре, значи си е в ред и проблема е другаде.




Колеги и аз извърших цялата манипулация по отварянето и оправянето на прословутите клапи :banana благодарение на тази тема , едни майстори ми искаха 100лв за тази работа егати и надникна :lol: Проблема е друг малко с жилата нещо се притеснявам дали съм ги наредил правилно най вече за едната клапа която регулира за въздуха към прозореца нещо трудно се върти и топченцето превъртя дали могат да се поправят тези врътки който командват за посоките на духане?




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11926
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 21 ное 2012 19:40


И моята врътка затяга когато преминава през положението което за духане в краката, но е възможно това да го прави от самата клапа, все пак не можем да го събереме както е било заводско. Аз сложих малко смазка по зъбните колела които движат клапите и има подобрение. Щом обаче всички клапи се движат от край до край значи не си объркал жилата, те са с различни дължини и ако са объркани някоя от клапите няма да върши цялостен ход.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот znainainai » Сря 21 ное 2012 20:32


Едно уточнение към автора на темата ако колата е TDI със клима няма как да стане без махане на гредата :!: :!: :!:
Потенцометъра за газта или иначе казано Е-гас педалът е пречката да се завърти кутията като на клипчето. Трябва или той или гредата да се смъкнат за да излезе пакета със радиаторчето. Това го казвам от личен опит.


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот vtmn » Чет 22 ное 2012 1:29


Колеги помагайте. Колата е голф3 2е без клима...парното като топлина е добре, но като сила не - духа слабо дори на 4та степен? моторчето да се е затлачило и да неможе да смуче въздух? или "ресостат" ли бе онова под жабката? дайте акъл:)


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот genov1 » Чет 22 ное 2012 12:06


Може и да е от моторчето. Моето беше подобно, на 1 и 2 почти не се усещаше, само на 3 и 4. След като го разглобих/почистих, смазах сега върти по коренно различен начин. Сега само на 1 го държа ..


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот genov1 » Чет 22 ное 2012 12:16


enchev76 написа:
К.Одаджийски написа:Отвий капачката и я разклати, ако потропва клапанчето вътре, значи си е в ред и проблема е другаде.




Колеги и аз извърших цялата манипулация по отварянето и оправянето на прословутите клапи :banana благодарение на тази тема , едни майстори ми искаха 100лв за тази работа егати и надникна :lol: Проблема е друг малко с жилата нещо се притеснявам дали съм ги наредил правилно най вече за едната клапа която регулира за въздуха към прозореца нещо трудно се върти и топченцето превъртя дали могат да се поправят тези врътки който командват за посоките на духане?

И моята врътка е така, като преминава през положението за краката и към прозореца се върти много трудно, но то си е така още от както го взех от една морга, 3-те врътки от голф тройка, стават и на пасат. Самото зъбно колело е прецакано, но то не подлежи на ремонт. Другото заради което може да го прави е, като си облепвал клапата за въздуха пъм предното стъкло (тази най-малката), ако си сложил повече лента, или там с квото си го правил, може клапата да почне да опира по стените като се отваря/затваря и за това трудно да се движи. И при мен май нещо подобно се получи, но се усетих твърде късно, вече бях сглобил всичко, и не ми се пипаше пак.
Другото което ме е яд, че не се сетих да си сменя радиаторчето на парното, щото моето беше от онези алуминиевите, холадски ли кви бяха, дето са пълен та*ак. Ама то свърши вече ..


Потребителски аватар
iavo_pi4a
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот iavo_pi4a » Пет 23 ное 2012 19:08


Здравейте колеги колата ми е GOLF 3 , 1.8 MI , ABS мотор и климатик... значи: смених термостата,нова водна помпа,ново радиаторче на парно... всичко се смени на куп преди месец... защото беше протекло радиаторчето и като се пусне парното мирише на антифриз а и виеше помпата та и тя.... и направо и термостата така и така бях разглобил... и сега колата загрява бавно.. и то на място да работи но като си стигне 80 и нещо градуса си се включва перката... а като се кара едвам стига и 40градуса.... и парното на 1 подухва топличко нооо на 2,3 или 4 направо сняг прехвърча :D дори сутрин като запаля и изпарителя замръзва и колата гасне... разбира се че я посъветвам след това с една кофа топла вода маркучите са си топли и мисля че си е обезвъздушена добре... имах и голям проблем с обезвъздушаването преди това.. около 2 часа ни отне и някак си се оправи и задържа водата....

даже си мислех да не е проблема в това че колата е с голям радиатор с двете перки и затова като е по студено да не може да загрее бързо...едно приятелче ми каза да си сменя радиаторчето пак с по хубаво на nissens защото това където съм го бил купил за 20 лв. е било пълен боклук и че от него съм нямам парно... и догодина съм щял пак да да го сменям.. и да си проверя клапите даже дали не са се издънили.. купих го даденото рдиаторче и утре ще разглобя пак цялото табло и ще го изчистя цялото и даже и климатичня радиатор та ега се оправи... но малко ме съмнява дали ще почне да си загрява нормално колата...ако не се оправи вече не знам и идея си нямам какво да направя след това... ако някои има някаква идея защо става така да сподели.... благодаря ви предварително :) :)


Потребителски аватар
kappo
Мнения: 423
Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот kappo » Пет 23 ное 2012 21:08


Koлега,обезателно си прегледай клапите.Почти сигорно по тях да не е останал никакаъв дунапрен.А отсностно бавното загряване наистина е възможно да е от скапано радиторче,но и скапан термостат също бих казал! "nissens" не са лош заместител на оргинала за радиаторче за парно.Но пак ти казвам обслужи си и клапите задължително.Поздрави и успех.

Относно термостата може да го тестваш в една тейжерка в вода дали отваря като водата в която е се загрее и след това дали се прибира иглата (затваря) като поистине.
п.п Очакваме да пиешеш какво е станало.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот genov1 » Пон 26 ное 2012 13:15


Точно Нисенс не стават. Ей виж тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=121182, имаше и в офроуд форума някакви теми и със снимки, и като гледам всичките им радиатори са амуминиеви, т.е пълен шит! Проблема им е че антифриза минава директно от входа към изхода, и радиаторчето изобщо не се загрява и после чакай да стопли купето ..
Оригиналните радиатори са медни, и като хванеш един такъв разбираш каква е разликата, просто е двойно по-тежък от този новия т.н 'радиатор' ..


Потребителски аватар
iavo_pi4a
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот iavo_pi4a » Вто 11 дек 2012 12:21


Здравейте :) най накрая успях вчера да седна и да сваля цялото парно... имаше само на една клапа която беше се разпаднала... но така и така съм свалил всичко та направих всички :) изчистих и радиаторчето на климатика... и зглобих всичко на ново и със новото радияторче на парното... нооо пак си е същата работа :( не е е силно въобще парното :( един приятел каза да си вържа изпарителя последователно... и го направих... и пак същата работа и май пак ще трябва да сменя термостата... ако тоя е бъгав дано с новия където ще го взема да се оправят нещата... таа колеги да ми препоръчате някаква марка :) предния който го купих беше на BEHR


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1898
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот stefarata » Вто 11 дек 2012 13:02


iavo_pi4a написа:Здравейте :) най накрая успях вчера да седна и да сваля цялото парно... имаше само на една клапа която беше се разпаднала... но така и така съм свалил всичко та направих всички :) изчистих и радиаторчето на климатика... и зглобих всичко на ново и със новото радияторче на парното... нооо пак си е същата работа :( не е е силно въобще парното :( един приятел каза да си вържа изпарителя последователно... и го направих... и пак същата работа и май пак ще трябва да сменя термостата... ако тоя е бъгав дано с новия където ще го взема да се оправят нещата... таа колеги да ми препоръчате някаква марка :) предния който го купих беше на BEHR

температурата ти варира ли? спада ли при движение, как загрява колата?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот genov1 » Вто 11 дек 2012 13:25


iavo_pi4a написа:Здравейте :) най накрая успях вчера да седна и да сваля цялото парно... имаше само на една клапа която беше се разпаднала... но така и така съм свалил всичко та направих всички :) изчистих и радиаторчето на климатика... и зглобих всичко на ново и със новото радияторче на парното... нооо пак си е същата работа :( не е е силно въобще парното :( един приятел каза да си вържа изпарителя последователно... и го направих... и пак същата работа и май пак ще трябва да сменя термостата... ако тоя е бъгав дано с новия където ще го взема да се оправят нещата... таа колеги да ми препоръчате някаква марка :) предния който го купих беше на BEHR

Колега, като ти чета мненията, ами термостата ти е за смяна. Ти казваш че си го сменял, ама няма как при работещ термостат температурата да падне до 40 градуса, просто е невъзможно. Виж при някой модели двигатели термостата можеше да се постави и на обратно, и тогава пак не работи, проверете и това. Пробвай и друго, нека да работи на място, тогава и с прее*ан термостат пак ще вдигне 90 градуса, тогава пусни парното и ако пак не топли, значи И радиатора не става. Няма значение че си го купил чисто нов, напиши в търсачката 'парно' и ще видиш колко много хора са пропищели от тези псевдо радиатори които са залели пазара в момента


Потребителски аватар
iavo_pi4a
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот iavo_pi4a » Вто 11 дек 2012 14:52


колега genov1 :) както съм свалил стария така съм сложил и новия :)не съм го обърнал... с пружината на вътре е :) мотора е 1.8 MI ABS.. бях забравил да спомена че за около 45мин. някъде работеща на място стига почти 80 градуса и включва перката... което за мен не е нормално :( а като я подкарам пада на половината от което е загряла... сега ще сменя пак термостата с Vernet... едно френдче което бачка в сервиз ми каза днес че е бил много по добър от BEHR и че е нямало да съжалявам и ще ми донесе един след работа... а дано защото вече до гуша ми дойде... а пък един друг ми изтърси че е трябвало да сменя гарнитура на главата... то това остана само...


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1389
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот dontaskdontsay » Вто 11 дек 2012 22:23


След смяна на радиаторчето на парното ми се изгуби и духането на предния прозорец.
Предното стъкло се обдухва само от към половината на пасажера а пред шофиора духа съвсем слабо все едно е на първа степен.

На какво се дължи това: на не добре снадени въздуховоди ли ?
Сега пак ли трябва да се свали цялото табло или има и по лесен вариант?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11926
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 12 дек 2012 8:11


Няма по- лесен вариант, въздуховодите за стъклото са зад радиото, поне целия среден панел трябва да се свали. Не знам кой ти го е правил, но ако са тия на поци майсторите, закарай го при друг. Ако искаш мога да ти кажа кой и къде ще ти го направи. Аз също бих го направил, но до януари няма да имам никакво време



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта