Добре ,ще видя и двата варианта.А знам ,че се продават и емулатори за КАН ама като търсих в ИБей нищо не открих.Може ли някой да ми даде линк да видя какво е туй нещо и колко пари е.
п.п. М/у другото ми изпадна и си купих табло Full Fis от дизелов Голф 2002 г. Имали вариант да го направя за бензинова кола като след това му сменя и вътре оборотомера и километражните плаки с бензинови. Номера на таблото е: 1J0 920 846C -VDO V13
Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да има вариант:
1. Купуваш още едно табло за циферблати или намираш само циферблати.
2. След това сменяш еепрома на таблото с такъв по твое желание (бензинов).
3. Вадиш пин кода, донастройваш километрите и си активираш всички глезотийки, които искаш да имаш.
4. Монтираш таблото и обучаваш ключовете.
5. Наслаждаваш се на резултата.
Ако имаш затруднения - пиши в темата или на л.с.
1. Купуваш още едно табло за циферблати или намираш само циферблати.
2. След това сменяш еепрома на таблото с такъв по твое желание (бензинов).
3. Вадиш пин кода, донастройваш километрите и си активираш всички глезотийки, които искаш да имаш.
4. Монтираш таблото и обучаваш ключовете.
5. Наслаждаваш се на резултата.
Ако имаш затруднения - пиши в темата или на л.с.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Здравейте колеги,
Понеже искам и аз да си сменя таблото си купих 2 броя с half fis. Едното е VDO 1J0 920 820C (мисля, че е immo 2), a другото е 1J0 920 826C (immo 3), което на лепенката пише BRC(или нещо подобно), а на пластмасата отзад Motometer. Ta въпроса ми е кое ще е по добре да се монтира в колата (Бора 1,9 110кс с КАН). До колкото разбрах, след четене на други теми във форума, при Motometer не е избледнявал толкова дисплея с течение на времето, за разлика от VDO. Oбаче при immo 2 се обучават само ключовете към таблото, а при immo 3 се обучава таблото към компа на колата и после ключовете. Моля по запознатите да споделят мнение.
Понеже искам и аз да си сменя таблото си купих 2 броя с half fis. Едното е VDO 1J0 920 820C (мисля, че е immo 2), a другото е 1J0 920 826C (immo 3), което на лепенката пише BRC(или нещо подобно), а на пластмасата отзад Motometer. Ta въпроса ми е кое ще е по добре да се монтира в колата (Бора 1,9 110кс с КАН). До колкото разбрах, след четене на други теми във форума, при Motometer не е избледнявал толкова дисплея с течение на времето, за разлика от VDO. Oбаче при immo 2 се обучават само ключовете към таблото, а при immo 3 се обучава таблото към компа на колата и после ключовете. Моля по запознатите да споделят мнение.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Обучаването на таблото към ЕКУ-то е лесна процедура, която не е проблем.
В зависимост от това, дали колата ти е иммо2 или иммо3 имаш следните опции:
Ако е иммо2 можеш да сложиш и двете;
Ако е иммо3 можеш само иммо3;
Относно избледняването - така или иначе имаш две табла. Виж кое е с по-запазения дисплей и сложи него.
Аз лично бих сложил иммо3, заради допълнителните функции, които предлага.
В зависимост от това, дали колата ти е иммо2 или иммо3 имаш следните опции:
Ако е иммо2 можеш да сложиш и двете;
Ако е иммо3 можеш само иммо3;
Относно избледняването - така или иначе имаш две табла. Виж кое е с по-запазения дисплей и сложи него.
Аз лично бих сложил иммо3, заради допълнителните функции, които предлага.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да се похваля и аз с вече завършен проект. Нов километраж с half fis 1J0 920 826C с допълнително активиран остатъчен разход и голямо приключение с прокарване на кабела за температурния датчик, но важен е крайния резултат. Всичко това благодарение на колегата plamski3, който въпреки че вчера валя почти през целия ден, не ме върна, а свърши всичко с голямо търпение.
Доста ги разбира нещата момчето и винаги се отзовава, като имам въпроси. Ето го и крайния резултат:
Доста ги разбира нещата момчето и винаги се отзовава, като имам въпроси. Ето го и крайния резултат:
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да допълня за колегите с Поло 9N при смяна на таблото при кола без борд към такава с борд освен описаното обучение на таблото и имобилаизера трябва и инсталацията от донора,че след 2005г нямат универсална заложена за всичко се пускат допълнително от таблото към главния комп вчера направих тази процедура при положения ,че имам две поло-та едното ударено с борд и да прехвърля таблото и борда използвах част от инсталацията на ударено. Цялото табло на земята и размотаване на кабелите и описание на всички като има и разделяне на един кабел към комфорт модула и навън към главния комп и на буксата на превключвателя на фарове, чистачки-малкия борд на мястото на часовника.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:30
- Автомобил: VW Sharan vr6 4motion
- Двигател: AYL 2003
- Местоположение: Обл. Плевен
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Вчера отделих 2ч40мин
прекарах 4 кабела от ново лостче до таблото..
Миг време с ваг-ком и уляля..
Въпроса ми е друг има ли нещо като тайно меню.. при емн ?
прекарах 4 кабела от ново лостче до таблото..
Миг време с ваг-ком и уляля..
Въпроса ми е друг има ли нещо като тайно меню.. при емн ?
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
yobremove написа:Здравейте колеги,
Понеже искам и аз да си сменя таблото си купих 2 броя с half fis. Едното е VDO 1J0 920 820C (мисля, че е immo 2), a другото е 1J0 920 826C (immo 3), което на лепенката пише BRC(или нещо подобно), а на пластмасата отзад Motometer. Ta въпроса ми е кое ще е по добре да се монтира в колата (Бора 1,9 110кс с КАН). До колкото разбрах, след четене на други теми във форума, при Motometer не е избледнявал толкова дисплея с течение на времето, за разлика от VDO. Oбаче при immo 2 се обучават само ключовете към таблото, а при immo 3 се обучава таблото към компа на колата и после ключовете. Моля по запознатите да споделят мнение.
820C Табло за голф няма....
826c не е BRC,a RB8
:)
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Километража 820C не беше изправен и го върнах, а и имали значение като ако не е 6 накрая е immo2. A за другото не е RB8, а е BPV и в момента съм с него.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
По спомен, бората беше иммо 2. Така че може да сложиш всичко (иммо2 и иммо3). Всичко зависи какво табло ще намиериш. Аз имам няколко иммо3, но не знам дисплете им колко ще издържат. Имай предвид, че ако сложиш иммо3 зумера за забравени фарове няма да работи.
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Plamski3 - Здравейте ,
след много ходене по мъките не можах да се справя с моето табло ,а то е Immo3 големия дисплей и проблема е, че не ми показва скоростите отдолу понеже съм с автоматик .Също така не мога да накарам да ми показва моментния и средния .Показва ми оставащите километри с горивото в резервоара,средната скорост и температурата......
Все още се блъскам.....
след много ходене по мъките не можах да се справя с моето табло ,а то е Immo3 големия дисплей и проблема е, че не ми показва скоростите отдолу понеже съм с автоматик .Също така не мога да накарам да ми показва моментния и средния .Показва ми оставащите километри с горивото в резервоара,средната скорост и температурата......
Все още се блъскам.....
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
plamski3 написа:Имай предвид, че ако сложиш иммо3 зумера за забравени фарове няма да работи.
Няма ли никакъв шанс при смяна от Имо 2 към Имо 3 зумера да тръгне? Липсата на зумер е доста дразнеща
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Има - смяна на комфорт модула + електрониката в шофьорската врата (за зумера). Иначе, за да работи всичко коректно - смяна на машинките във всички врати.
@muko
Здравей,
Дай ми малко повече информация за колата, година на производство, парт номер на табло, кодиране и т.н. С теб май си бяхме писали, но не помня кога и къде
@muko
Здравей,
Дай ми малко повече информация за колата, година на производство, парт номер на табло, кодиране и т.н. С теб май си бяхме писали, но не помня кога и къде
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Здравейте , трябва ми номера на буксата на датчика за външна температура имало и някаква планка , ако някой може да помогне с номерата понеже ще слагам фис ,но съм с климатик, номера на датчика го знам.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Аз минах през тази процедура, понеже не можах да си намеря букса взех друга, която става и после се запълва със силикон, а планка си имаше в бронята, би трябвало и при теб да я има.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lirata и 21 госта