Някой интересува ли се от такъв компресор ?
http://shotik.snimka.bg/hobby/napravi-s ... 3.20051508
Производство на DDR,със 3 предпазни клапана,маслоуловител,манометър,има и маркуч,електромотор 2.2 кВ /220 волта,пистолет за боядисване,пистолет за песъкоструене,бутилката е неръждавейка,може да добавя и 50 л. резервоар от бойлер.Маховикът е едновременно за предаване на въртеливото движение и за охлаждане на главата ,което е постигнато с перките на колелото,които са завъртяни и са като вентилатор.Ползван е не повече от 50 часа,боята на стойката и маслоуловителя са оригинални ,а компресора е с фабричният си вид.На една от снимките има таблица с данните му.
Който се интересува ,да ми пише на л.с.,за да монтирам елмотора и да го приведа в действие.
След оглед и желание за закупуване може да обсъдим цената.
Намира се в София ,жк Х.Димитър.
За сега се отлага продажбата на компресора.
Как да си направя компресор за въздух
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да си направя компресор за въздух
Последна промяна от shotik на Сря 04 май 2011 17:40, променено общо 1 път.
- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: Как да си направя компресор за въздух
Колега компресора от някой фризер ли си го взел?На старата ми работа редовно ми се налагаше да вързвам кабелите на фризерите.Така като гледам мисля, че компресора е от някакво АХТ, може би 36 или по голямо.До колкото си спомням на средната планка се вързаше или + или -.Съгурен съм, че на средната планка имаше кабел.Най-лесно е да видиш на друг хладилник или фризер или да питаш някой техник на хладилна техника
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Как да си направя компресор за въздух
Не компресора е от хладилник snaige, имаше още 4 кабела които отиваха към регулатора. Син +, Кафяв -, Жълт с зелено 0, и един черен който бе на нещо като реле вижда се на снимката зад клемите. Подадох ми и + и - но не тръгва а преди да го сваля от хладилника си работеше
- badov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France
Re: Как да си направя компресор за въздух
Да не би да му трябва и регулатора от който се настройваше кога да изключва агрегата?Не си спомням как се връзваха кабелите.Търсих из нета, ама нищо И аз си спомням, че имаше мост към средната планка, но както ти сподели, аз съм ги връзвал с регулатор и с перка за оглаждане. Нека колегите които са правили вече компресори с такъв агрегат да кажат как се връзва.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Как да си направя компресор за въздух
passat_rs написа:Не компресора е от хладилник snaige, имаше още 4 кабела които отиваха към регулатора. Син +, Кафяв -, Жълт с зелено 0, и един черен който бе на нещо като реле вижда се на снимката зад клемите. Подадох ми и + и - но не тръгва а преди да го сваля от хладилника си работеше
Компресора има работна и стартова намотка ако не си подал фаза на едната няма да тръгне трябва да направш мост на тия кабели дет си махнал.Син и кафяв да ги вържеш на късо.Внимаваи с тока!!!
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Как да си направя компресор за въздух
Нали си махнал термостата.Термостата включва и изключва компресора като е стъдено изключва като е топло включва.На тоя компресор трябва да е имало още 2 кабела дето ти си ги махнал на тях даваш мост.
Четеш между редовете и в горния пост съм споменал кои кабели да окъсиш.
Четеш между редовете и в горния пост съм споменал кои кабели да окъсиш.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Как да си направя компресор за въздух
Специално зареди теб ходих да го снимам.
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Как да си направя компресор за въздух
Специално зареди теб ходих да го снимам.
Еха ей го черния кабел бя, аз се мъча да направя мост от N към S
Благодаря за снимката, помпата тръгна
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Как да си направя компресор за въздух
Колеги днес се заиграх с компресора и ми направи впечетление че като го изключа и включа отново не тръгва веднага. Трябва да се изчака няколко минути, открих и от къде става така. Има нещо като голямо хапче (метално)загрее ли и изключа компресора хапчето трябва да изтине за да тръгне. Намерих и бутилка иска да го направя като напомпи 5 атмосфери да спре и като падне на 4 само да се включи. Намерих и това сега питането ми е ако махна въпросното хапче дали ще причиня лошо на помпичката
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Как да си направя компресор за въздух
Компресора ще си работи чудесно и без "хапчето", ама по-добре го остави. Това е предпазител и аз съм изгорил поне 5 компресора защото съм решил да го спестя. Трябва да намериш пресостат с голям хистерезис (тоест да изключва примерно при 7 бара и да включва отново при 5 бара тази разлика е много вероятно да може да се регулира от самия пресостат) и тогава компресора ще има възможност да изстине преди следващото включване.
Желателно е да помпиш бутилката до 15 бара и на изхода да сложиш редуцирвентил за желаното налягане. Ако използваш бутилка от АГУ гледай да запазиш оригиналната сонда, на нея би трябвало да има предпазен клапан, който да освободи налягането, ако пресостата не изключи. Ако сложиш и качествен маслоотделител ще можеш и да боядисваш малки детайли, въпреки малкия дебит на самия компресор.
Желателно е да помпиш бутилката до 15 бара и на изхода да сложиш редуцирвентил за желаното налягане. Ако използваш бутилка от АГУ гледай да запазиш оригиналната сонда, на нея би трябвало да има предпазен клапан, който да освободи налягането, ако пресостата не изключи. Ако сложиш и качествен маслоотделител ще можеш и да боядисваш малки детайли, въпреки малкия дебит на самия компресор.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Как да си направя компресор за въздух
Пресостатите изключват стандартно до 12бара. Не че няма и на 100бара. Иначе има различни варианти, 2, 5, 6 бара . Продават се във всеки магазин за компресори, автосервизно оборудване, електричаски, градински магазини и други.
Има от 20 до 200лв. Нагласяш си го и си свиркаш.
Термо релето си го остави за да ползваш дълго компресора. Ценно е.
Има от 20 до 200лв. Нагласяш си го и си свиркаш.
Термо релето си го остави за да ползваш дълго компресора. Ценно е.
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Как да си направя компресор за въздух
Това горе на снимката е пресостат, купих го срещо една бира направих си тест с манометър изключи на 7 атмосфери и включи на 5.5 атмосфери мисля да не го пипам повече смятах да го сваля на 5 но нека си остане така
- vento man
- Мнения: 268
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 19:26
- Автомобил: Vw vento
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: Как да си направя компресор за въздух
Извинявам се колеги но твърдите че с компресор от хладилник ше мога да боядисам цяла кола ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта