Ремонт на бензиномер - VW Passat B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Ремонт на бензиномер - VW Passat B3 + снимки

Мнениеот bobcho » Нед 20 юли 2008 19:32


Снощи както си карах и внезапно стрелката на бензиномера се заби на 0.Бях изчистил този проблем точно преди 1 месец, но не използвах подходящ материал и той отново се прояви.Преди не снимах работата си, но ето, че днес си взех бележка.

Сваляне на помпата: (желателно е да се откачи '-' клема на акумулатора )
Изображение
Помпата се намира под постелката в багажника.Отвора в купето е закрит с кръгъл черен капак.При Пасат седан е по-добре да се свали седалката ... от към багажника трудно се работи.

Почистват се мърсотийте и прахта.
Откачват се захранващата букса и маркучите за бензина.След това с подходящ инструмент отвивате голямата черна капачка на резервоара ... и чук разбира се :):

Изображение

Вади се капачката на резервоара, след нея се издърпват и маркучите до помпата:
Изображение

След това се бърка с ръка в резервоара и помпата се отвива на ляво и внимателно се вади.От нея ще тече бензин!!!Трябва да се внимава и за поплавaка.

Изображение

На тази снимка се вижда откъснатия проводник, който в изправно състояние трябва да е свързан с черния кабел.Кабела на снимката беше изплетен от медни нишки както оригиналния, но явно не със същотот качество.За нов проводник използвах медна оплетка от графитна четка на колекторен мотор:

Изображение

Оригиналната нишка е същата, но с по-малко сечение.

Следва запояването на новата:

Изображение

Вече монтиран на мястото си:

Изображение

При монтажа помпата отново се вкарва внимателно в резервоара и се завърта на дясно докато се застопори.Идва ред на маркучите, уплатнението и на капака на резервоара.На капака и на резервоара има стрелки, които трябва да съвпаднат:

Изображение

Завива се винта и се стягат маркучите и се слага буксата.Скобите може да са оригиналните и да са изгнили, затова се подсигурете с нови такива.Бъдете на проветриво място и отворете всички врати на колата, защото изпаренията са си сериозни и като се работи наведен над бензина ... си е гадно.НЕ ПУШЕТЕ и не ПАЛЕТЕ запалки, кибрити и какъвто и да било огън.Нарочно съм използвал дървена пръчка за отвиване и завиване.

Дано съм бил полезен :)

ПП: '-' на акумулатора :)




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 20 юли 2008 19:55


Точно щях да пускам тема как се прави това движение :) Не ми работи бензиномера и тия дни ще си поиграя да го оправя . Може ли да се сложи обикновен кабел или трябва да е плетен ? Помпата на резба ли е (всмисъл за да я откачиш развърта ли се ) , или просто се законтря наляво-надясно ?

п.п Много полезна тема , браво :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 20 юли 2008 20:24


Трябва си оплетка.Иначе няма да издържи на мърдането нагоре надолу.Помпата се отвърта само 1/4 оборот и се завива толкова
:)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта