Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Пет 18 мар 2011 10:26


Здравейте, на всеки който е попрочел малко повече за браун газ е попадал на статий в които се обеснява за изгарянето на бендзина в цилиндрите и каква част от него се отвежда в испускателните траби(нещо в проценти беше 60 към 40 нещо такова,ако греша ме поправете) Това което ние правим с изграждане на водородната система е да повишим КПД.Демак сместа от газ +бендзин или по точно бендзинови пари+въздух допринасят до пълното им изгаряне и почти 0-ви загуби.Все едно наливаш А95 а дефакто караш 100-105 октана ейти я икономията. Само не знам дали при студен мотор и студен концентрат при запалване автоматичния смукач ще работи за същото време както при нормален мотор (би трябвало да има разлика) .И едно питанее, защо ми се оцветиха в зеленикаво средните 2 клетки. Електролита е нов и е един и същ за всяка от 6-те клетки,замервах на всякаде 2в на 10а. :screwy изплакнах ги обилно с минерална вода. ПРИЯТЕН ДЕН.




Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот yms » Пет 18 мар 2011 11:13


За всеки , който е попрочел за ДВГ и е разбрал , какво е прочел е ясно :
Не подобряваш горенето . Не повишаваш КПД . В цилиндъра и така имаш почти пълно изгаряне на сместа . Загубите идват от триене , отвеждане на топлина - с охлаждащата течност , маслото , отработилите газове . Като налееш сто октанов бензин вместо деведесет и пет какво става ? Нищо , ако колата ти не е конструирана да работи на него .


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот fox_vt » Пет 18 мар 2011 12:40


Именно така е-икономията е от това че се вкарва допълнително гориво и се намаля основното,като допълнителното гориво е по евтино.Това е икономията горе долу същото като газова уредба на дизел или олио.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот yms » Пет 18 мар 2011 12:55


Кое е именно така ? Прочети написаното над мен . Къде е връзката с написаното от теб ?
Нещо не рабрах - газова уредба на дизел или олио - мислех , че е на газ .


ebrehu
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 18 мар 2011 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот ebrehu » Пет 18 мар 2011 17:11


Няма да казвам, че това с водородната клетка е глупост, за да не нарушавам добрия тон. Искам да поясня:
1. ДА водата може да се разложи чрез електролиза и това го знам още от шести клас от часа по химия.
2. ДА получената смес от водородни и кислородни молекули гори- факт.
Сега специално за тези, които са отсъствали от часовете по физика: В една затворена система, каквато е автомобилът, единственият външен източник на енергия, който би могъл да произведе този газ е горивото в резервоара (бензин/дизел/пропан-бутан/метан), т.е. ситуацията е "купувам по 6, продавам по 5, но съм в бизнеса".
Твърдения от рода на: "Алтернаторът така или иначе си произвежда ток, ние ще ползваме излишния" убиват всичко детско в мен.
Как работи двигателят? Изгаряме определено количество гориво. Тъй като системата е получила допълнителна топлина, следва или да увеличи обема си или ако го запази, да повиши налягането си (първи принцип на термодинамиката). Тъй като буталото е подвижно, камерата увеличава обема си, избутвайки го и така преобразува, получената чрез топлина, енергия в механично движение, т.е. в кинетична енергия. Тази енергия върти колелата и преодолява гравитация, триене и т.н. и ние се движим. Част от енергията изполваме за да я преобразуваме от кинетична в електрическа. С това се занимава алтернаторът. Той, обаче, не произвежда ток, който да си седи и да чака някой да го пожелае. Създава само електродвижещо напрежение, а ток протича толкова, колкото консуматорите в автомобила са "предизвикали" да протече взависимост от съпротивлението си. Колкото повече ток консумирате от алтернатора, точно толкова повече той натоварва двигателя, който от своя страна, точно толкова повече започва да консумира гориво. Ако пък не подадем повече гориво, просто ще намали оборотите си. Това е в идеалния вариант, в реалния имаме и загуби, които допълнително влошават нещата. Но забележете притоци на чудновата енергия от небитието няма.

Инженер съм и съм добре запознат с историята на науката. Наясно съм, че всичко ново е било отричано и оплювано, но забележете, от хора с предразсъдъци, от невежи и от църквата. Но Нютон не е отрекъл Галилей, Айнщайн не е отрекъл Нютон, Нилс Бор е спорил с Айнщайн с доводи, а не с полуобяснения, неясни дори на обясняващия.
Наясно съм и с друго, че когато в идеята има рацио, не може да я спре дори страхът от изгаряне жив на кладата, камо ли някакви монополи.
Наясно съм и с това, че "Титаник е бил построен от професионалисти и е затрил хиляди хора, а Ноевият ковчег- от аматьор и е спасил света". Подкрепям с две ръце аматьорския ентусиазъм, но нека се върши с горещо сърце и хладен ум.

Не позволявайте на вродената ни алчност, да ви замъглява съзнанието. Това вече сме го играли с пирамиди, тотализатори, телевизионни игри и т.н.

Ето и малко чужди материали. Преводът е от мен. Приятно четене.

Източник: http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml

Великата дяволия "карай колата си с вода"

Тъй като цената на петрола расте, става все по-неотложен въпроса за заместване на фосилните горива (бел.прев.- изкопаеми: природен газ, нефт, въглища) или поне подобряване на разхода на съвременните возила.

По цялото земно кълбо екипи от високообразовани учени се заробва в опит да изстиска последните няколко процента ефективност от конвенционалния двигател с вътрешно горене (ДВГ), защото те знаят, че дори малки подобрения могат да донесат голяма полза за автомобилните производители от ниския клас.

В същото време се появяват легиони от "гаражни механици", които също работят върху начини да подобрят разхода на своята кола.

Всякакви видове луди устройства наводняват пазара и обещават рязко да съкратят вашата сметка за гориво, подобрявайки разхода ви или може би дори напълно премахвайки нуждата да купувате бензин изобщо.

Вероятно най-общоразпространената от тези системи е HHO водородният генератор (бел.прев. HHO= Hydrogen-Hydrogen-Oxygen, водород-водород-кислород, т.нар. Браунов газ), който се поставя от многобройни личности и малки компании.

Свързвате една от тези "горивни клетки" към електрическата система на колата си, пълните я с вода, закарвате тръбичка до входа за въздух и "воала"... незабавно ще видите чувствително подобрение на разхода си на гориво.

Звучи твърде добре, за да е истина, нали?

А какво казват за нещата, които звучат твърде добре, за да са истина?

Нека хвърлим по-близък поглед на тези HHO "водородни горивни клетки".

Те, всъщност, са нищо повече от просто устройство за електролиза, което ползва електричество, за да раздели водата на нейните съставни части- два атома водород и един кислород.

Няма нищо магическо, това е процес познат от много дълго време. (бел.прев. В часовете по химия апаратът се изучаваше като Хофманов)

Породените от електролиза на вода газове (понякога наричани Браунов газ) могат да отново да се свържат чрез горене и да освободят енергия.

За нещастие, първият закон на термодинамиката http://en.wikipedia.org/wiki/First_law_ ... modynamics, казва твърде ясно, че енергията, породена от съединяването на водород и кислород чрез горене, може единствено да бъде равна на количеството енергия, вложена за разделянето им.

ПЪРВИ ЗАКОН НА ТЕРМОДИНАМИКАТА

Законът за запазване на енергията (изучаван като закон на Ломоносов) гласи, че общото количество енергия в една изолирана система остава константа във времето, иначе казано запазва се във времето. Следствие от този закон е, че енергията не може нито да се създава, нито да се унищожава, може само да се преобразува от един вид в друг, например от химическа в електрическа, от електрическа в топлинна, от топлинна в кинетична и т.н.

Първият закон на термодинамиката е изражение на принципа за запазване на енергията и обикновено се изразява чрез формула, задаваща че промяната във вътрешната енергия на една система се равнява на количеството подадена й топлина, минус количеството работа извършено спрямо обкръжаваща среда. Количеството подадена топлина може да бъде със знак минус, ако системата не получава, а отдава топлина, така както и извършената работа може да бъде със знак минус, когато околната среда извършва работа спрямо системата.

В действителност е по-зле и от това.

Тъй като има различни видове загуби при генерирането на електричество, доставката му до електролизната клетка и след това в процеса на горене, ние всъщност възстановяваме по-малко енергия от изгарянето на водорода, отколкото е вложена за създаването му.

Така че, след като тези загуби се вземат предвид, тези непотребни устройства всъщност ще накарат колата ви да ползва повече гориво- това допълнително гориво не прави нищо повече от това да загрява водата при електролизата, както и проводниците, които водят до клетката.

Нещо повече, въвеждането на водород и кислород във входа на двигателя ви може да доведе до това компютърът неточно на настрои сместа въздух/гориво до точка, където употребата на гориво или ще се влоши, или може да доведе до повреда в двигателя.

Както обикновено, в чудния свят на физиката няма безплатни обеди.

Но един незначителен научен факт не може да застане на пътя на тези, които мислят, че могат правят пари от настоящата горивна криза.

Те продължават настойчиво да твърдят, че можете да подобрите разхода си, като изсмучете мощност от алтернатора и я използвате, за да създавате водород.

Защо бихте купили, каквото и да е (било то схеми, ръководства, или готови приспособления) от някой, който си няма и бегла представа от елементарна наука?

Ето един типичен измамнически сайт http://www.water4gas.com/2books.htm, който прави възмутителни изявления, че ще "удвоите пробега си" и "ще получавате безплатна енергия". (бел.прев. Сайтът вече е само със заглавна страница).

Разбира се, те работят на "тънките ви струни" и чувство за вина, като твърдят, че също допринасяте и за опазването на планетата.

Е, съжалявам, но това е нищо повече от куп лъжи.

Никой, засега, не е разбил първия закон на термодинамиката и няма знак, че някой ще успее. Тези закони са непроменими и са издържали теста на времето и на много, много бляскави научни умове.

А какво да кажем за всичките тези пламенни свидетелства: http://www.water4gas.com/2books.htm#testimonials? (бел.прев.- Липсват)

Случайно, някои са фалшиви. Други са просто жалки заблудени глупаци, на които им се иска да бъде истина, толкова много, че се самозалъгват, че тази безсмислена идея в действителност работи.

Забележете как преобладаващата част от тези свидетелства идват от хора като: "Ерик от Уисконсин" или "Р.А.Форман (САЩ)". Няма начин да се свържете с тези хора, та дори и само да проверите, че в действителност съществуват.

Ще забележите също и нещо друго за много от тези, които подскачат и твърдят, че ползват системата и тя работи... предоставят ви връзка към уеб сайт. Тази връзка е или от тип "плати-за-да-щракнеш", или адрес на уеб сайт, рекламиращ тази измама. В първия случай, измамникът печели долар или нещо такова, всеки път когато някой (в това число и вие) щракне върху тази връзка. Във втория случай те обикновено са част от едно съдружие или схема за препращане, откъдето печелят по няколко долара от всяко приспособление, електронна книга или друга част от змийската отрова (бел.прев.- Заблудата), която продават.

Искате доказателства?

Добре, погледнете на тази страница http://www.water4gas.com/affilliatepgm-books.htm , където гордо се заявява, че "печелите 50% комисионна за всеки изпратен, който направи поръчка"

Та разбира се, че тези хора ще ви лъжат и казват, че работи, защото искат да им повярвате и да посетите уеб сайтовете или да купите продукт, така че да вземат печалба.

А по собствено признание на уеб сайта http://www.water4gas.com някои от техните приятели-измамници печелят десетки хиляди долари месечно, карайки хората да вярват, че това нещо наистина работи, често просто говорейки огромни лъжи и твърдейки, че получават изключителни икономии на гориво, като всъщност нямат никакви. Не ставайте една от техните жертви.

Друго добро обяснение на факта, че това е измама, е начинът, по който се продават тези системи по сайтове като YouTube. Просто погледнете резултата от това търсене на YouTube http://www.youtube.com/results?search_q ... d&hl=en-GB

Вижте как измамниците спамосват YouTube с безполезни, безкрайно повтарящи се обяви, които просто служат за представяне на тези безполезни произведения. Ако беше истинско произведение, което работеше, както е рекламирано, рекламата от уста на уста щеше да му осигури да се продава мълниеносно. Спамът е последното безплатно средство за поставящите тези продукти, при което никога няма да се получи устно потвърждение от тези, които са пропилели парите си.

Моля, направете услуга на всички и когато някой ви изпрати множество видеа, всичките еднакви и представящи тези недъгави схеми, отделете минутка и ги отбележете като спам. Помислете само, правейки това, може да спасите някой невинен лековерник да бъде оскубан.

Тази ужасна измама е просто опит да ви разделят с едни $97 от вашите трудно спечелени пари. Тези пари ще ви осигурят достъп до няколко електронни книжки, които претендират да съдържат тайните на удвоената ви икономия на гориво, разбивайки законите на термодинамиката.

Не си пилейте парите. Не ставайте просто още един лапни-шаран, увлечен от шарлатани като тези (а навън гъмжи от тях, дадох ви само един пример).

В днешния свят на стръмно растящи цени на горивата $97 няма да ви купят много бензин, но ще ви дадат доста повече от безполезните планове и ръководствата в тези книги.

Ако имате свой собствен сайт, моля добавете връзка към тази страница (http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml ), така че да може да бъде открита от тези бедни злочести души, които може да са намислили за пропилеят добри пари за една от тези измами.

Първото нещо, което ще забележите за тези схеми от тип „карай колата си с вода“, е размерът електролитната клетка и на кабелите, водещи до нея.

Обикновено, те са с размер на мармаладен буркан и кабели със сечение около 16AWG (бел.прев. AWG-Американска Единица за Кабели 16AWG~1,3mm2)- дебелина, която може спокойно да проведе около 30А, които при 12V, представляват мощност около 360W.

И така първият въпрос, очевидно, трябва да бъде...

Колко газ е нужен, за да се намали консумацията на гориво с 40%?

Първото нещо е да сметнем колко енергия се изисква, за да се поддържа средна скорост, да кажем 65mph (бел.прев ~105km/h). Съгласно този http://zfacts.com/p/821.html източник, отнема закръглено 20HP (конски сили) за движение с такава скорост.

Нека преобразуваме това в електрическа енергия, умножавайки по 746 (броят ватове за всяка конска сила). Получаваме 14920 или закръглено 15kW.

Ако искаме да заместим 40% от тази мощност с енергия от HHO-газ, трябва да използваме най-малко (15kW x 0,4), което дава 6000W (6kW).

Ако приемем, че електролизната клетка, която преобразува електричество в HHO-газ е с ефективност 100% (което несъмнено не е така), тогава това означава, че за да произведем толкова газ, се нуждаем от внушителните 6000W при 12V, т.е. ток 500A.

Внезапно, тези 30A кабели изглеждат доста несъразмерни, нали?

Нещо повече, тъй като средният автомобилен алтернатор може да достави само около 80А ток, това означава, че акумулаторът би трябвало да достави останалите 520А и би бил напълно разреден за по-малко от 10min (дори и в случай на добър 80AH акумулатор).

Разбира се тези прости изчисления пренебрегват факта, че електролизните клетки не са 100% ефективни и дори по-важния факт, че ефективността на средният ДВГ е закръглено около 30%, така че ако доставим на двигателя 6kW от HHO-газ, той би произвел едва под 2kW действителна мощност.

Вземайки под внимание тези неефективности, ние действително бихме се нуждали от потресаващите 1500А електрически ток, за да породим необходимия HHO-газ, който да намали разхода ни с 40%.

Ясно е, че математиката не излиза. Просто няма начин да можете да извлечете достатъчно електроенергия от автомобилната си система, за да създадете газ в необходимите обеми, които да произведат смислен количество енергия.

Колко ефективни са електролитните клетки?

В по-горните изчисления, приехме 100% ефективност, но печалната истина е, че дори най-добрите електролизни клетки предлагат далеч по-малко от това.

В случая с измамите тип „карай колата си с вода“, малките водосъдържатели, които обикновено се показват, са очебийно несъответстващи не само по своята неефективност, но и по своя действителен размер.

Законите на термодинамиката са в сила. Единственото, изложено на риск са парите на тези, които са достатъчно наивни, за да бъдат заблудени от тези измамници.

Но почакайте... напоследък получавам много имейли от HHO-измамници, които твърдят, че ги представям погрешно и че HHO не е в разрез със законите на термодинамиката.

Ето как те твърдят, че работи и защо аз продължавам да казвам, че няма да работи.

Откакто написах оригиналната статия за това как твърденията, че чрез създаване на HHO-газ бихте могли да „карате колата си с вода“, са явно нарушение на законите на термодинамиката, имах доста писма от хора, които казват „това не е начина, по който работи“.

Те твърдят, че тези HHO-схеми не нарушават законите на термодинамиката, заради спечелената икономия на допълнително гориво от начина, по който HHO-газа подобрява топлинната ефективност на вашия двигател, променяйки начина, по който нормалните бензинов и дизелов двигател възпламеняват горивото.

Те твърдят, че впръскването на HHO в смукателя на въздух, чувствително увеличава скоростта, с която сместа въздух/бензин в цилиндъра се възпламенява и поради това изгаря повече гориво, отколкото в непроменен двигател. Това допълнително изгорено гориво, означава допълнителна мощност или понижена консумация.

Добре, винаги се старая да държа мисълта си отворена за тези неща, така че реших да направя някои изследвания, за да видя дали това действително е истина.

Претърсих уеб-пространството с гугъл, да опитам да открия някаква здравомислеща наука, която поддържа твърденията на про-HHO-общността и открих интересен документ http://www.fisita.com/students/congress ... s/sc11.pdf публикуван на световния автомобилен конгрес FISITA 2004 в Барселона. (бел.прев.-Авторите са българи от Русенския Технически Университет http://tto.uni-ruse.bg. (бел.прев.-Изследванията им доказват, че добавянето на HHO подобрява горенето, но те не твърдят, че е възможно газът да се произвежда с електроенергия получена от алтернатора. Както е видно това са титулувани хора, занимаващи се с наука и най-малко те биха твърдели, че произвеждат безплатна енергия).

Тестовите методи звучат здравомислещо и представените в този документ резултати и заключения всъщност са много интересни. Като че ли оказват доверие на твърденията, лансиращи HHO-системите.

Обаче, при по-близко изследване всичко се разпада.

Да, добавянето на водород и кислород на входа на двигателя, изглежда подобрява топлинната ефективност (в случая с цитираните тестове) със замайващите 15%.

Но следното разбива твърденията на почитателите на HHO.

1. Количеството необходим HHO-газ е далеч, далеч повече, отколкото могат да произведат наличните на пазара и „направи си сам“ електролизни клетки. Всъщност количеството електричество, необходимо за създаване на тези обеми газ отново е над възможностите, на която и да е електрическа система на разпространен автомобил.
2. Изследването на изхода на двигателя, действително показва чувствително „завишение“ на отделените частиците, вземайки предвид, че поддръжниците на HHO претендират за занижени емисии. Всъщност, емисиите на току що цитираните частици са главна здравна опасност и причинител на преждевременна смърт.
И както често се случва с тези измами, настоящата има някаква много оскъдна връзка с научния принцип. За съжаление, това което не ви казват (или вероятно дори не разбират) е, че много мъничките количества от този газ, които впръскват в двигателите си, почти няма да имат какъвто и да е ефект върху горивната ефективност на двигателите им и каквото и подобрение да направят, ще бъде повече от загуба, поради допълнителния товар за алтернаторите им.

Действително, направих пресмятания, основани на оценката на енергията от електролиза и очакваните ползи от това водородно обогатяване описано в документа.

Ето още доказателства, че това не работи.

Трябва, обаче, да бъде забелязано едно нещо, ако същите тези имат коли с електронно управление на двигателя и компютър, който да показва разхода на гориво в mpg (бел.прев.-изминати мили с един галон. 6 l/100km = 39.2 mpg) може да стане объркване, когато дори следа от H2/O2 се впръсне по начина, по който поддръжниците на HHO предлагат.

Това може да стане причина да се покаже погрешно висок разход, макар той да не е достигнат и (дори по-лошо) може да накара двигателя ви да работи много пренасилено- на практика рискувайки повреда и произвеждайки завишени емисии на азотни окиси.

И ако вие сте някой, който е убеден, че получава подобрен пробег от своята HHO-система, ето един експеримент, който да опитате...

Първо, направете така, че да можете да включвате и изключвате електролизната си клетка, докато шофирате.

Сега, с изключена клетка, карайте с постоянна скорост 60mph (бел.прев. ~97km/h) за 1-2 минути, така че двигателят да достигне равномерна температура. Не използвайте автоматично поддържане на скоростта (бел.прев.- круз-контрол или темпомат), просто използвайте крака си, така че чрез педала на газта, да постигнете постоянна скорост.

Без да мърдате крака си (този, който е на педала на газта), включете електролизната си клетка.

Сега, ако всички твърдения за HHO истина, вашият двигател ще развие 20-30% повече мощност, отколкото е бил с изключена елетролизна клетка, така че ще забележите, че скоростта ви се увеличава до около 70-75mph (бел.прев.~113-121 km/h), тъй като HHO-газът е започнал да тече.

Ако не получите това увеличение, тогава това не работи.

А може да го направите и по друг начин...

Уверете се, че електролизната ви клетка е захранена и покарайте с устойчива скорост 60mph (бел.прев. ~97km/h).

Сега изключете клетката, без да отпускате и натискате педала на газта.

Мощността на двигателя ви би трябвало да забележимо да спадне, тъй като ефективността на възпламеняване (съгласно поддръжниците на HHO) ще трябва да е доста по-ниска, отколкото преди. Това означава, че колата или камионът ви би трябвало да се забави твърде забележимо- вероятно до около 45mph (~72km/h).

Ако опитате тези експерименти и не видите промените, които би трябвало, тогава трябва да сте много уверени, че горивната ефективност, която си мислите, че виждате е просто плацебо ефект (бел.прев.-В медицината самовнушението, че дадено лечение действа, мобилизира допълнителни сили в организма и може да има благоприятен ефект) или електронната система за управление на двигателя ви се залъгва да кара колата ви опасно, насилвайки я (с повишена опасност от повреда).

Ето още един въпрос- повишават ли се оборотите на празен ход на двигателя ви с 40%, тъй като HHO-газът започва да се генерира веднага след като запалите? Ако не- защо не?

Ако горивото изгаря 40% по-ефективно, тогава количеството гориво, необходимо за празен ход, който е да кажем, 1000rpm (оборота в минута), би трябвало, когато се вгради газово приспособление, да породи празен ход на двигателя с 1400rpm. Ако не, тогава ето го доказателството, че тази система не работи.

Досега съм помолил над сто HHO-измамници да проведат тези тестове и да обявят наблюденията си. Нито един не го направи. Това е така, защото мнозинството твърдящи, че това работи, дори нямат такава система в колите си, те са в тази измама само заради парите, които печелят.

И още една притеснителна страна на тези HHO-преобразувания ми мина през ум...

Всички тези, които „действително“ виждат малко подобрение в горивната ефективност след присаждане на тези приспособления, имат едно общо нещо... барникали са кислородния осезател (О2-сензор) на своите двигатели. Обосновката тук е, че допълнителният кислород от електролизата кара кислородния осезател да връща отчети, които ще накарат компютъра да увеличи количеството впръскан бензин, така че кислородният осезател, трябва да бъде осакатен или настроен да компенсира.

Това са пълни глупости. Кислородът, идващ от електролизната клетка, ще бъде напълно изразходван, когато окисли водорода по време на изгарянето.

Това което правите, когато лъжете кислородния осезател, е, че мамите компютъра да насилва двигателя да работи в оскъдица, далеч по-оскъдно отколкото е проектиран да работи, а това е лошо.

Да, може да спестите някой и друг долар на резервоар гориво, но ще платите скъпо за нагорели клапани и увредени сегменти.

Когато позволявате на двигателя си да работи в неправилен режим, се повишават вътрешните температури, както и тази на изгорелите газове. Това има огромен ефект върху живота на клапаните и леглата им, тъй като допринася за предварително запалване и вредните ефекти, които може да произведе.

А, ако сте някой, който е направил това и твърди, че постига допълнителен пробег, опитайте да разкачите HHO-системата, без повече да пипате кислородния осезател. Познайте какво, разходът ви ще се вдигне, дори повече! Виждате, че HHO-системата няма какво да направи за икономията на гориво, тя просто изнасилва заданията, с които лъжете компютъра за захранването с гориво.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот dandan » Пет 18 мар 2011 17:37


Наистина ентусиазма ви граничи с инат или не знам какво. По-евтино гориво! Колко по-евтино, колко гориво, калоричност, мощност... все неща които трябва в един момент да са ясни за да се продължи подобен проект, пък било то и налудничав. Не за друго, ами в един момент когато се окаже че всичко е било една голяма грешка и че доста хора са били подведени да си конструират едно безсмислено устройство, за загубеното време да не говорим.
0,1 kg/m3 е плътноста на водорода. За движение по прав път със 100км/ч са необходими около 15к.с. за всяка конска сила трябват около 300гр бензин или 6кг за 1ч. Или около 100 000 литра от вашия "браунов газ" за час. Понеже е по-калорично сигурно ще е някъде наполовина истинската стойност.
Числата са по памет и не държа да са точни но приблизително е нещо такова.
И преди да ме нападнете че това е само на теория, проверете си нещата на практика и тогава може да пак да си говорим.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Пет 18 мар 2011 19:01


Май пак почнахте да спамите, а ?? :dummy: :beat_butt2


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот yms » Пет 18 мар 2011 19:18


mafiota написа:Май пак почнахте да спамите, а ?? :dummy: :beat_butt2


Май пак почнахте с рекламите , а ? :dummy: :beat_butt2
До колкото се сещам форумът е автомобилен не за фантастика .


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот dandan » Пет 18 мар 2011 20:17


Колегата по-горе се е потрудил да ви предостави доста информация. Не очаквам някой от вас да си признае грешката, това е рядко срещано явление. Поне подкрепете своите твърдения с някои факти, които не са взети от съмнителен интернет източник, или просто замълчете. Колегата от клипа с горелката който твърди че може да загрее цял бойлер със 160W, това искам да го видя. Не че е невъзможно но ще стане за има няма 24ч. Или пък радиатора който е 1600W...
И пак казвам, това че вие сте решили да си губите времето не значи че трябва да губите времето и парите и на други като вас. Леко звучи като престъпление.


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Пет 18 мар 2011 22:18


Абе от кога изгониха професор Вучков от ефир :012: mhihi :063: ????


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Пет 18 мар 2011 22:26


emil210378 написа:Абе от кога изгониха професор Вучков от ефир :012: mhihi :063: ????

явно знае доста :?: :screwy кое е първо; ЯЙЦЕТО ИЛИ КОКОШКАТА :?:


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Пет 18 мар 2011 22:41


[quote="yms"]За всеки , който е попрочел за ДВГ и е разбрал , какво е прочел е ясно :
Не подобряваш горенето . Не повишаваш КПД . В цилиндъра и така имаш почти пълно изгаряне на сместа . Загубите идват от триене , отвеждане на топлина - с охлаждащата течност , маслото , отработилите газове . Като налееш сто октанов бензин вместо деведесет и пет какво става ? Нищо , ако колата ти не е конструирана да работи на него .[/quo

ДА ДА .АМА НА ДРУГА ПЛАНЕТА


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот yms » Пет 18 мар 2011 22:42


emil210378 написа:Абе от кога изгониха професор Вучков от ефир :012: mhihi :063: ????


От както " изобрети " и взе да продава по интернет " генератор на оксиводород " , икономисващ 60 - 70 % , а в някои случаи 100 - 120 % гориво .

emil210378 написа:
yms написа:За всеки , който е попрочел за ДВГ и е разбрал , какво е прочел е ясно :
Не подобряваш горенето . Не повишаваш КПД . В цилиндъра и така имаш почти пълно изгаряне на сместа . Загубите идват от триене , отвеждане на топлина - с охлаждащата течност , маслото , отработилите газове . Като налееш сто октанов бензин вместо деведесет и пет какво става ? Нищо , ако колата ти не е конструирана да работи на него .[/quo

ДА ДА .АМА НА ДРУГА ПЛАНЕТА


Да викаш е истерично .
На друга планета - какво ?
Законите са същите . Написаното ще е в сила .


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Пет 18 мар 2011 23:28


dandan написа:Колегата по-горе се е потрудил да ви предостави доста информация. ...........



остави го тоя горе ,писал писал, и накрая нищо не написал, язък! ihi

сега разбирам защо Илия Вълков не е останал в нашата държава - човека още тогава е разбрал - > няма оправия тук :D , философи колкото щеш, ама нали две болчета на кръст немогат да завият!
Карайте си на бензин и нафта, и ходете да протестирате за високите цени ...., направо се кефя ....

Последна промяна от mafiota на Пет 18 мар 2011 23:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Пет 18 мар 2011 23:37


Това на комшията и едно Българско има ама нещо линка ми се губи! Навират закона за запазване на енергията там къде слънце не грее :smt129 той е удобно извинение за не компетентност
http://www.youtube.com/watch?v=epLOEaoPMFU

А Българина има устройство което удвоява ел енергия точно по 2 и малко :smt023 На проф. ВУЧКОВ МНОГО ПОЗДРАВИ



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта