Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот dandan » Пон 14 мар 2011 20:45


apchih написа:http://www.youtube.com/user/AVEX21?feature=mhsn#p/a/u/0/J0Loe2byIpQ

Браво за ентусиазма,
Но измерването на температурата не може да покаже каква мощност дава горелка или изобщо нещо. Наистина може да се измерва температура, но и няколко други фактора като се пресметнат и ще даде някакви приблизителни резултати. Понятията работа, енергия, мощност са взаимно свързани. Дори за автомобилите важи- висококалорично гориво дава повече енергия и мощност и върши повече работа за същото количество.
Така че с това което сте постигнали до тук,лесно може да се изчисли каква мощност (енергия) дава въпросното гориво. Може по сравнителен или друг опитен метод ако не вярвате на сметките.




Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Вто 15 мар 2011 9:51


Здравейте, след като се позатопли рещих да порабитя в гаража . Закупих си ламарина , донесоха ми чисто нов акумолатор ,който обаче никога не е работил като такъв.Просто кутия, и капак,наблъсках го с ламели в всяка акум.клетка и сега чакам да престоят в електролита 2-3 дни. В първия ми проект установих че ми е малка работната площ. За сега съм пробвал 1-ва клетка и има савсем друг ефект, а и не е готово захранващото у-во което един приятел прави. Надявам се че до седмица ще е готов за да тестваме вече всичко.Желая ви лек ден.УСПЕХ.


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот apchih » Вто 15 мар 2011 21:05


Ако се увеличи производителноста на клетката или се вържат няколко клетки последователно и към горивните камери постъпва повече Водород, това ще повлияе ли по негативен начин на горивния процес (да се "задави")?


Потребителски аватар
Велосираптор
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот Велосираптор » Вто 15 мар 2011 21:51


колкото повече водород подаваш толкова по-голяма икономия на гориво правиш,ако наистина е много- корекция на центровката ще оправи нещата ;)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Сря 16 мар 2011 7:57


apchih написа:.......... се вържат няколко клетки последователно и към горивните камери постъпва повече Водород, .............)?



Тогава и тока се повишава значително.
За някои коли заедно с клетка се предлагат и такива "Тапи" които се включват направо към OBD буксата, и влияят на горивоподаване, въздух и т.н. Тогава казват, че наистина се постига добра икономия!


emil210378 написа:............наблъсках го с ламели в всяка акум.клетка и сега чакам да престоят в електролита 2-3 дни. ..............


Това е така колега, но т. нар. почистване на ламелит се прави като клетката се постави електролит и освен това и се подаде малко ток около 2...3 ампера. Така да престои няколко дни.


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот emil210378 » Сря 16 мар 2011 9:31


Да така е но не смея да го оставя без наблюдение през ноща,а и колата е в гаража знам ли? Всичко става. Преди време бях оставил 1-я ми проект едно денонощтие и след това цялата кола беше в много фин бял прах . Не искам да пребоядисвам колата :lol: ПРИЯТЕН ДЕН.


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот apchih » Сря 16 мар 2011 10:06


Понеже не съм мн на ТИ с електрониката да попитам, клетката може ли да работи без този Широко - импулсен модулатор (PWM)? Гледам във ФИАТ форума са сложили клетката без този модулатор, проблем ли е това?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот vladtod® » Сря 16 мар 2011 10:50


apchih написа:Понеже не съм мн на ТИ с електрониката да попитам, клетката може ли да работи без този Широко - импулсен модулатор (PWM)? Гледам във ФИАТ форума са сложили клетката без този модулатор, проблем ли е това?

Няма проблем ,аз в момента правя замервания ,но засега постигнах 1лт за минута при 6А.
A относно по голямата консумация на поредица от клетки попаднах на това:
Изображение


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Сря 16 мар 2011 11:44


това горе е доста интересно , не съм попадал досега.

Ето тук някакви груби данни за размера на клетката:

Площта, която заемат ламелите и начина по който те са обработени. Колкото по-голяма е площта на ламелите, толкова повече газ ще произведем. Изчислено е, че за един ампер отговарят между 13 и 25 кв.см. площ ламели. Обработката на повърхността на ламелите има голямо значение за количеството произведен газ. Голямо подобрение се постига, като и двете страни на една ламела са обработени с шкурка с водоравни и отвесни движения. След това всички ламели се събират в устройството и са потопени в елекролит за най-малко три дни. Това ще породи бяло покритие на ламелите, което ще увеличи производителността. Ламелите след това се изплакват с дестилирана вода и се потапят в нов електролит.


Размера на ламелите може да се определи от даденото пространство в двигателният отсег и нуждата от газ от даденият автомобил. Ако имаме възможност, то оптималният размер за ламелите ще е с размери 12см x 12см = 144кв.см. Ако имаме предвид по-горе казаното, че един ампер ток се употребяват от 15-25кв.см. висококачествена стомана, то една клетка с площ от 2 x 144кв.см.=288кв.см. ще носи 288 : 20 =14,4 ампера ток.


Докато напрежението в клетката е фиксирано, силата на тока който използваме зависи от състава на електролита. Можем да достигнем минимален разход на енергия, като бавно увеличаваме състава на KOH в електролита, като започнем от 5%(по тегло) и стигнем то 28%. След горната граница, нямаме полза от добавяне на KOH


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот apchih » Сря 16 мар 2011 14:19


Да питам пак. 120А алтернатор, 14.5V при запален двигател, слагам реле (да сработва при запален двигател), бушон и директно на клетката? Има ли значение колко волта ще се пуснат към клетката или ще си работи по еднакъв начин на 13V и на 14.5V?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Сря 16 мар 2011 14:37


apchih написа:....Има ли значение колко волта ще се пуснат към клетката или ще си работи по еднакъв начин на 13V и на 14.5V?


Нама значение, просто трябва да си нагласиш тока от концентрацията на КОН-а, защото има момент след които дори и да ти консумира много ток клетката, производството на газ няма да се увеличи, т.е. ще имаш големи загуби!.


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот apchih » Сря 16 мар 2011 15:15


mafiota написа:
apchih написа:....Има ли значение колко волта ще се пуснат към клетката или ще си работи по еднакъв начин на 13V и на 14.5V?


Нама значение, просто трябва да си нагласиш тока от концентрацията на КОН-а, защото има момент след които дори и да ти консумира много ток клетката, производството на газ няма да се увеличи, т.е. ще имаш големи загуби!.


Идеята е да не прецакам алтернатора. Освен да сложа бушон (40А) и да пробвам с различни концентрации на КОН докато не се държи стабилно, без да гори бушона и да има достатъчна производителност на ННО. Ето това ще е клетката: Изображение


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот disela » Чет 17 мар 2011 17:17


Аз защо си мисля, че при двигателите които са, моноинжекция и пълна инжекция икономия няма да се реализира, при вкарването на газ в колектора, дюзите ще пускат същото количество гориво, както преди, т.е не се влияят от подаденото количество газ. Може и да греша де.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот fox_vt » Чет 17 мар 2011 18:53


Би трябвало колите с компиУтър след добавянето на газа да се повишат оборотите заради по калоричното гориво,и компа за да ги намали до нормалните ще намали и подаваното гориво.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Чет 17 мар 2011 20:17


икономията си я обяснявам по следния начин: с брауновия газ допълнително се повишава мощноста, и при едни и същи условия по "слабо" натискаш газта.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта