Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Водороден генератор

Мнениеот mafiota » Пон 28 фев 2011 18:33


dandan написа: ..Не виждам обаче нито един да каже, че е направил нещо което да е неуспешно, подобни опити не минават без неуспехи.
Колегата който искаше система с резонанс- това е такава която е с малки загуби, т.е. подобна система успява да поддържа някаква честота с много малко внесена външна енергия но и с почти нищо използвано от нея, опиташ ли се да вземеш нещо и резонанса отива на кино.



Не е така колега, има си добър диалог по темата, но в друг форум. Сигурно има хора които са постигнали доста сериозни успехи, но всеки си пази задника - нещо подобно като тото милионерите в БГ :)))

А колкото до резонанса , не виждам какъв е проблема да се поддържа с някаква обратна връзка тъй като параметрите на разтвора се променят във времето.




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Водороден генератор

Мнениеот vladtod® » Пон 28 фев 2011 20:54


Да споделя и аз докъде стигнах след като казах ,че ще плагиатствам .Първо спретнах едно малко генераторче ей така за спорта за да си припомня какво е било в час по физика през миналия век ,получих това което исках ,няколко взрива без поражения :lol: след което започнах същинския генератор който е едно към едно с този Изображениекато изключим щуцерите които ги дялнах на струга днес .Плочите са изрязани на плазма,плексигласа със зеге-то и чакам да се "накиснат" пластините преди да почна да го сглобявам,аа още не съм измислил от какво да си направя резервоар....бълбукарника или охладителя ще е от филтър за вода Изображение
За мераклиите,разходите ми са ,38 лв за неръжд. с изрязване 100x100 ,плексиглас free :lol: ,полипропилен за щуцери 10 лв, калиева основа 1 кг 6 лв.,маркуч 5лв .Следват тестове и пак ще коментирам.


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Водороден генератор

Мнениеот disela » Пон 28 фев 2011 21:06


Колега от колко плочи ще е генератора и колко са дебели, ако може на ЛС да споделиш от коя фирма ги поръча


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот nikson85 » Пон 28 фев 2011 21:42


dandan написа:В темата става въпрос за глупости ако мога така да го нарека, макар че самият процес не е глупост ами се учи по химия незнам в кой клас беше, и няма такъв Браунов газ , това си е разложена вода на водород и кислород , т.к. при разлагането се получават 2 части водород и една част кислород. И тук пак важи закона за запазване на енергията- колкото енергия се използва за разлагането , толкова се получава после при изгарянето , от което имаме единствено загуба щото тока го получаваме с известни загуби , пък после изгаряме полученото и получаваме обратно около 30% от цялата енергия в най-добрия случай. Това е като да въртим с електродвигател един генератор и той да захранва електродвигателя, само че с много големи загуби.

мисля , че ако свържиш ел.мотор и генератор няма да работят взаимно :screwy защото имало два ротора.
а от това за водорода ако е с 10 процента пестене на енергия просто не си заслужава и 100лв да вложиш


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Re:

Мнениеот mafiota » Пон 28 фев 2011 22:32


nikson85 написа: ...........мисля , че ако свържиш ел.мотор и генератор няма да работят взаимно :screwy защото имало два ротора.
а от това за водорода ако е с 10 процента пестене на енергия просто не си заслужава и 100лв да вложиш


говори се за 30...40 процента , ако добре си научиш урока :D

vladtod® написа:Да споделя и аз докъде стигнах след като казах ,че ще плагиатствам ........


Казват, че от сухата клетка най-добре се изкарва :да:
Огледай на тея пичове. Имат интересен замисъл с разширителния съд : http://hydroxsystems.blog.bg/


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Re:

Мнениеот nikson85 » Пон 28 фев 2011 22:47


mafiota написа:
nikson85 написа: ...........мисля , че ако свържиш ел.мотор и генератор няма да работят взаимно :screwy защото имало два ротора.
а от това за водорода ако е с 10 процента пестене на енергия просто не си заслужава и 100лв да вложиш


говори се за 30...40 процента , ако добре си научиш урока :D

vladtod® написа:Да споделя и аз докъде стигнах след като казах ,че ще плагиатствам ........


Казват, че от сухата клетка най-добре се изкарва :да:
Огледай на тея пичове. Имат интересен замисъл с разширителния съд : http://hydroxsystems.blog.bg/

ако е тези проценти е добре излизати все едно имаш газова уредба с тия цени на горивата
колко горе долу струва да си монтираш такова нещо и какъв експлоатационен период издържа? :screwy :beer


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Водороден генератор

Мнениеот dandan » Вто 01 мар 2011 4:29


Ще понаглеждам темата за всеки случай :)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Водороден генератор

Мнениеот mafiota » Вто 01 мар 2011 10:02


dandan написа:Ще понаглеждам темата за всеки случай :)


понаглеждай докато някой не е гръмнал mhihi
Който се захваща с това трябва да бъде доста осторожен , че газа си е бая опасен. Казват ,че бълбукарника е задължителен като едно от средствата за защита, а и не само - самия газ се филтрира през него. И с особенно внимание трябва да се работи особенно при бензиновите двигатели. До колкото разбирам е желателно при експлоатация на бензинова кола предварението да се намали от стандартното, т.е. да дава искра когато буталото е по-близо до ГМТ. Дори някъде споменават да се пали след ГМТ - но това е май ако си с плазмено :shock :?

Като се позатопли почвам по този проект:
http://www.waterfuelcell.org/WFCproject ... l_v1.2.pdf


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Re:

Мнениеот vladtod® » Вто 01 мар 2011 13:30


nikson85 написа:колко горе долу струва да си монтираш такова нещо и какъв експлоатационен период издържа? :screwy :beer


527лв до 2000 см3,ако не замръзне зимата след като повишаваш гъстотата на електролита като увеличаваш калиевата основа,вероятно ще издържи повече от 10 г.А избиването ще е толкова бързо защото с 6 лв за калиева основа и 5 лв за дестилирана вода няма да стигнеш цената на пропан бутана зареждайки всяка седмица по 50 лв примерно.Аз затова реших да заровя 60-70 лв за да видя ефекта ,но ще видим.

Последна промяна от vladtod® на Пон 07 мар 2011 15:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот dandan » Вто 01 мар 2011 17:10


Ето ви други насоки-безопасни :wink: http://www.youtube.com/watch?v=fgk0HfXhU9M
http://www.youtube.com/watch?v=PKz1Y3UayHw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OEfpGoYMdvQ даже и за такъв автомобил, който сам се захранва с електрически генератор на безплатна енергия.
Пълно е с такива само да има време човек за губене :D


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот vladtod® » Вто 01 мар 2011 19:57


Много "магии" ама някой са трудно осъществими.Ей го де моя "атрибут" който сглобих току що.

Последна промяна от vladtod® на Пон 07 мар 2011 15:16, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот vladtod® » Вто 01 мар 2011 19:59


Малко са разбъркани ,но се подразбира последователността.

Последна промяна от vladtod® на Пон 07 мар 2011 15:16, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот mafiota » Вто 01 мар 2011 20:38


колега не са ли малко повечко неотралните?
До колкото разбирам при теб клетката е: +NNNN-NNNN+ ??


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот vladtod® » Вто 01 мар 2011 20:53


mafiota написа:колега не са ли малко повечко неотралните?
До колкото разбирам при теб клетката е: +NNNN-NNNN+ ??

Мариянски ,нали го правим по книга :D там е така ,но може и други вариянти,просто поръчвам още пластини и съм готов.


Потребителски аватар
Велосираптор
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 02 май 2007 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Генератор на оксиводород - HHO (Браунов газ)

Мнениеот Велосираптор » Чет 03 мар 2011 0:59


mafiota написа:колега не са ли малко повечко неотралните?
До колкото разбирам при теб клетката е: +NNNN-NNNN+ ??

западните източници препоръчват неутралните ламели да са даже 5 на брой +ннннн-ннннн+.по този начин се получават по 2 волта между двойка ламели.ако има по-голямо напрежение то не се оползотворява за разделяне на водните молекули,а се получават топлинни загуби- електролита ненужно се загрява.
колега vladtod искам да те поздравя за резултата и ентусиазма! имам само един въпрос - на оригиналната суха клетка разстоянието межу ламелите не е ли по-малко отколкото се е получило при теб?ако е така има ли разлика в производството и поведението на клетката при еднакви други параметри-напрежение и сила на тока,концентрция на КОН?колкото до резервоар от сайта на ланда енерджи можеш да си поръчаш точно пригоден за целта.по-ефтин вариант е от някоя морга да си вземееш разширителен съд от охладителна система на някаква кола и евентоално да му добавиш още един щуцер някъде горе/а защо не на самата капачка??/.балбукарника или бълбучника или бабълъра можеш да си направиш и сам.по моите наблюдения на тези водни филтри им искат поне 20 лева...а мислил ли си дали наистина ти трябва.ако получения газ го прекараш през резервоара за КОН няма смисъл от повече филтрации.ако смяташ да го ползваш за искрогасител и при взрив да си заминава бълбучника, а не резервоара-това е друг въпрос, но и там има по-ефтини решения.в ю тюб гледах как направиха искрогасител от 2 камъчета за въздух за аквариумни рибки-сложиха ги в месингова тръба,като преди това ги залепиха на вътрешната страна на щуцерите и демонстрираха точно с ННО газ как като го запалиш от едната страна- от другата нищо нестава.
а за колегата dandan ще споделя че аз имам неуспехи със сухата клетка,която ми донесоха от щатите.още след първото напълване започна да сълзи между ламелите и уплътненията.свалих я от колата,подложих по една шайба от двете страни,при затягането скъсах 4 болта понеже американците незнайно защо са решили да използват 4х80мм,а не нещо по-дебело.след повторния монтаж в колата започнах да налучквам концентрацята на КОН и засега мога да кажа че с 20,10 и 5 % КОН 40 амперов бушон си заминава плашещо бързо-за под 10 минути,въпреки пулсовия модулатор.вече съм забъркал и 2,17% КОН,но незнам точката и на замръзване и затова тя стои в бутилка на терасата-да видя опитно какво ще стане.досега установих че на -5 е течна.за горните концентрации мога да кажа че държат поне до -12...просто нестана по-студено докато те бяха на терасата :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jh_ivanov и 42 госта