Филтър, пречистващ влизащия в купето въздух . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Miteto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
- Автомобил: Фейтън
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз си сложих абсолютно същия филтър за аспиратор и го сгънах на 4, защото на 2 влизаше много прах, и дори сега като прокарам пръст по духалката има прашинки. Пречиства по-слабо от стария-оригинален, но духа по- силно от него. Доволен съм горе-долу, но бих искал да го сменя с нещо по-добро. Има какво още да се желае. Върти ми се 2 ката филтър,2 ката чорапогащник и пак 2 ката филтър. Ще го пробвам. Във всички случай ще духа повече от филтърната хартия на ВАГ
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
аз направих същото но освен решетката която пази да влизат някви по големи боклуци (листа и т.н) съм сложил и метална решетка от един стар Пионер говорител метална с много ситни дупки става идеално преди като го пусна и ми вееше листа в ушите ся няма такав пробле.......а тази пластмаса която крие цялата работа под капака е в окаяно състояние.....някой ако има за продан да драсне П.С.Въпреки че е помляна пак не влизат толкова боклуци....мога да кажа че на 80 % спадна мръсотиятаluboveliki написа:аз съм сложил женски чорапогашник!!!!става, ако прекалиш с катовете духа по слабо вентилатора!!!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
22 лв. с активен въглен на Филтрон/10-12 за обикновен/.Сменям го като почне да духа слабо и да се поти стаклото от това-приблизително 20-30 к километри.Това с аспиратора 2-3 ката все си мисля че ще тормози цялата система щото филтара за купе е доста тънък.Единствено си мисля ако се направи стойка и на нея се лехпи тънък кат филтър за аспиратор но май си е доста играчка и не си заслужава
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:22 лв. с активен въглен на Филтрон/10-12 за обикновен/.Сменям го като почне да духа слабо и да се поти стаклото от това-приблизително 20-30 к километри.Това с аспиратора 2-3 ката все си мисля че ще тормози цялата система щото филтара за купе е доста тънък.Единствено си мисля ако се направи стойка и на нея се лехпи тънък кат филтър за аспиратор но май си е доста играчка и не си заслужава
Е, не е много играчка - 5 минути - един кат от тънката вата /лошото е,че лятото всеки месец трябва да се сменя / и другия кофти момент е ако кората е от тънките - тип кофичка за кисело мляко и вече е почнала да се чупи /за Г2 най вече /
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
golfer написа:очаквам следващия епизод с филтър от фритюрник!
Е, Боби, дочака го!
Става лесно, бързо и евтино!
И най-вече -> ЕФИКАСНО!!!
Те ви кутийката с мрежичка, която стои над моя вентилатор
Може би ви прави впечатление, че по краищата му има някакви странни дупки?
'Patience, my son! Patience!'
А ето и очаквания филтър от фритюрник
Мислех да изрежа тази пластмасова мрежичка, ама защо?
Я как хубаво си хлътна навътре! Пък и ми пази филтъра от засмукване
Приготвяме си и една ей такава мрежичка, като може, от мерак, да я пръснем и със спрейче
Еееето защо били дупкитее... За да се вкарат болтчета М4х20 в предварително навитата в отворите резба
След това, тези болтчета са фикснати с лепило
Аз много си уважавам двукомпонентното лепилце SUN-FIX, ама и с други марки става, споко!
А, сега! Що били подострени болтчетата?!?!?
Че няма при всяка смяна на филтъра да ги целя с перфоратора за листове, я! Те сами си вляат!
И ЕТО, ДАМИ И ГОСПОДА...
... полуготовия продукт!
Що 'полуготовия' ли?
Ми щото идеята беше да не е с обикновени, а с перчати гайки, за да мога да си го развивам без ключета, на ръка.
Нищо, де! Утре няма да забравя да си купя!
РАВНОСМЕТКА:
Филтър от фритюрник, с прахоулавящ и с мирисоулавящ (с активен въглен) слой ->2.35лв!
10 бр болтчета М4х20... ми не знам... взех ги от склада!
10 бр перчати гайки... утре вечер се надявам да ъпдейтна!
vladtod® написа:kadrav7755 написа:Миризмата рочти е невазможно мисля да се спре,четох нянъде за луксозните модели,че имали някакви системи но непомня нищо повече.с това се изчерпвам аз
Има но са скъпи,филтър с активен въглен като на противогазите.Цена не мога да доложа но знам ,че има.
Те го де!
С активен въглен е! Като на противогазите!
пробвал съм го и за КамАЗ. Не мирише! Но беше захванат с телчета... Не е технически издържан, сега!
Наздраве!
Аз отивам да слагам картофките!
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Всичко това е много добре като идея, аз също го бях направил, но за да не си играя с винтове, го набутах под пластмасовата "кутия". Имаше обаче два проблема:
1. Вентилаторът сериозно се мъчеше и едвам духаше в купето дори на максимална скорост
2. Една приятна и дъждовна есенна вечер съвсем спря да духа - филтърът беше уловил толкова много влага, че през него не минаваше никакъв въздух.
Решението сега - широк бинт в няколко слоя, хванат с ластик и по-честа смяна.
1. Вентилаторът сериозно се мъчеше и едвам духаше в купето дори на максимална скорост
2. Една приятна и дъждовна есенна вечер съвсем спря да духа - филтърът беше уловил толкова много влага, че през него не минаваше никакъв въздух.
Решението сега - широк бинт в няколко слоя, хванат с ластик и по-честа смяна.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
FLAIR написа:2. Една приятна и дъждовна есенна вечер съвсем спря да духа - филтърът беше уловил толкова много влага, че през него не минаваше никакъв въздух.
Това ми беше първата версия!
И след няколко дъждовни дни и вечери, като се напои едно хубаво филтъра и... стъклото нямаше изчистване от испотяването, баси!
Наложи се с малките отзад да карам до Троян на отворени прозорци... а беше хладно...
Иначе си повяваше, макар и по-слабо.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Много сложно бе, мрежичка, гайки, и т.н.
Просто парчето вата трябва да е малко по-голямо и го овързваш с мека тел отстрани без нищо да разглобяваш.
Така карам от години, слагам вата за абсорбатор на 2 ката и не съм имал проблеми с овлажняване и т.н.
Духа малко по-слабо, но разликата не е голяма - при движение с малко по-висока скорост пак няма нужда от вентилатор.
Просто парчето вата трябва да е малко по-голямо и го овързваш с мека тел отстрани без нищо да разглобяваш.
Така карам от години, слагам вата за абсорбатор на 2 ката и не съм имал проблеми с овлажняване и т.н.
Духа малко по-слабо, но разликата не е голяма - при движение с малко по-висока скорост пак няма нужда от вентилатор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта