Филтър, пречистващ влизащия в купето въздух . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Вто 10 апр 2007 15:16


Аз си сложих абсолютно същия филтър за аспиратор и го сгънах на 4, защото на 2 влизаше много прах, и дори сега като прокарам пръст по духалката има прашинки. Пречиства по-слабо от стария-оригинален, но духа по- силно от него. Доволен съм горе-долу, но бих искал да го сменя с нещо по-добро. Има какво още да се желае. Върти ми се 2 ката филтър,2 ката чорапогащник и пак 2 ката филтър. Ще го пробвам. Във всички случай ще духа повече от филтърната хартия на ВАГ




Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 10 апр 2007 16:19


аз съм сложил женски чорапогашник!!!!става, ако прекалиш с катовете духа по слабо вентилатора!!!!!


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 11 апр 2007 11:36


Не може ли и да се добави някакъв ароматизатор за домашен климатик примерно. аз лично съм си сложил тънка вата за якета.Доволен съм и определено парахоляка спря.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 965
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Сря 11 апр 2007 21:56


наскоро един приятел (стар спец по проблемите на VW) ми каза да си сложа торбичка от прахосмукачка. а сега се сещам, че има и ароматизатори за прахосмукачки. сменяш на 1/2 година и толкоз. каза още "не е зле да се сложи и един чорапогащник за едрите боклуци"


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пет 13 апр 2007 12:13


luboveliki написа:аз съм сложил женски чорапогашник!!!!става, ако прекалиш с катовете духа по слабо вентилатора!!!!!
аз направих същото но освен решетката която пази да влизат някви по големи боклуци (листа и т.н) съм сложил и метална решетка от един стар Пионер говорител метална с много ситни дупки става идеално преди като го пусна и ми вееше листа в ушите ся няма такав пробле.......а тази пластмаса която крие цялата работа под капака е в окаяно състояние.....някой ако има за продан да драсне П.С.Въпреки че е помляна пак не влизат толкова боклуци....мога да кажа че на 80 % спадна мръсотията :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 13 апр 2007 15:37


luboveliki написа:аз съм сложил женски чорапогашник!!!!става, ако прекалиш с катовете духа по слабо вентилатора!!!!!

Ако е втора употреба ,мирише mhihi добре ,че съм с хартиен.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Съб 14 апр 2007 19:04


сложих един дамски чорап от ликра /20 дена/ :lol: отгоре вата за якета и върху ватата още един чорап. Добре си духа вентилатора, смятам, че ще има ефект при прахоляци.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 14 апр 2007 21:08


Има ли смисъл да се занимавате с такива глупости-чорапи, чорапогащи, ваи от якета и тем подобни. Един нов филтър струва 10-15 лева. Пречиства по-добре и ще изтрае повече.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 15 апр 2007 13:33


22 лв. с активен въглен на Филтрон/10-12 за обикновен/.Сменям го като почне да духа слабо и да се поти стаклото от това-приблизително 20-30 к километри.Това с аспиратора 2-3 ката все си мисля че ще тормози цялата система щото филтара за купе е доста тънък.Единствено си мисля ако се направи стойка и на нея се лехпи тънък кат филтър за аспиратор но май си е доста играчка и не си заслужава :?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 15 апр 2007 15:10


Rabbit_TDI написа:22 лв. с активен въглен на Филтрон/10-12 за обикновен/.Сменям го като почне да духа слабо и да се поти стаклото от това-приблизително 20-30 к километри.Това с аспиратора 2-3 ката все си мисля че ще тормози цялата система щото филтара за купе е доста тънък.Единствено си мисля ако се направи стойка и на нея се лехпи тънък кат филтър за аспиратор но май си е доста играчка и не си заслужава :?

Е, не е много играчка - 5 минути - един кат от тънката вата /лошото е,че лятото всеки месец трябва да се сменя / и другия кофти момент е ако кората е от тънките - тип кофичка за кисело мляко и вече е почнала да се чупи /за Г2 най вече / :(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 юли 2007 23:10


golfer написа:очаквам следващия епизод с филтър от фритюрник! :D

Е, Боби, дочака го! :lol: :lol:
Става лесно, бързо и евтино!
И най-вече -> ЕФИКАСНО!!!
Те ви кутийката с мрежичка, която стои над моя вентилатор
Изображение
Може би ви прави впечатление, че по краищата му има някакви странни дупки? :gruebel
'Patience, my son! Patience!' yoda
А ето и очаквания филтър от фритюрник :lol: :lol:
Изображение

Мислех да изрежа тази пластмасова мрежичка, ама защо? :dontknow:
Я как хубаво си хлътна навътре! Пък и ми пази филтъра от засмукване ;)
Изображение

Приготвяме си и една ей такава мрежичка, като може, от мерак, да я пръснем и със спрейче
Изображение
Еееето защо били дупкитее... :) За да се вкарат болтчета М4х20 в предварително навитата в отворите резба
Изображение
След това, тези болтчета са фикснати с лепило
Изображение
Аз много си уважавам двукомпонентното лепилце SUN-FIX, ама и с други марки става, споко!
А, сега! Що били подострени болтчетата?!?!?
Че няма при всяка смяна на филтъра да ги целя с перфоратора за листове, я! Те сами си вляат! mhihi
Изображение
И ЕТО, ДАМИ И ГОСПОДА... :director
... полуготовия продукт! :roll:
Изображение

Що 'полуготовия' ли?
Ми щото идеята беше да не е с обикновени, а с перчати гайки, за да мога да си го развивам без ключета, на ръка.
Нищо, де! Утре няма да забравя да си купя! ;)
РАВНОСМЕТКА:
Филтър от фритюрник, с прахоулавящ и с мирисоулавящ (с активен въглен) слой ->2.35лв!
10 бр болтчета М4х20... ми не знам... взех ги от склада!
10 бр перчати гайки... утре вечер се надявам да ъпдейтна! ;)

vladtod® написа:
kadrav7755 написа:Миризмата рочти е невазможно мисля да се спре,четох нянъде за луксозните модели,че имали някакви системи но непомня нищо повече.с това се изчерпвам аз :evil:


Има но са скъпи,филтър с активен въглен като на противогазите.Цена не мога да доложа но знам ,че има.

Те го де!
С активен въглен е! Като на противогазите!
пробвал съм го и за КамАЗ. Не мирише! Но беше захванат с телчета... Не е технически издържан, сега!

Наздраве! :beer
Аз отивам да слагам картофките! :lol:


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 31 юли 2007 7:12


:да:


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Вто 31 юли 2007 14:55


Всичко това е много добре като идея, аз също го бях направил, но за да не си играя с винтове, го набутах под пластмасовата "кутия". Имаше обаче два проблема:
1. Вентилаторът сериозно се мъчеше и едвам духаше в купето дори на максимална скорост
2. Една приятна и дъждовна есенна вечер съвсем спря да духа - филтърът беше уловил толкова много влага, че през него не минаваше никакъв въздух.

Решението сега - широк бинт в няколко слоя, хванат с ластик и по-честа смяна.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 15:49


FLAIR написа:2. Една приятна и дъждовна есенна вечер съвсем спря да духа - филтърът беше уловил толкова много влага, че през него не минаваше никакъв въздух.

Това ми беше първата версия! :lol:
И след няколко дъждовни дни и вечери, като се напои едно хубаво филтъра и... стъклото нямаше изчистване от испотяването, баси! :(
Наложи се с малките отзад да карам до Троян на отворени прозорци... а беше хладно...
Иначе си повяваше, макар и по-слабо.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 31 юли 2007 17:15


Много сложно бе, мрежичка, гайки, и т.н.
Просто парчето вата трябва да е малко по-голямо и го овързваш с мека тел отстрани без нищо да разглобяваш.
Така карам от години, слагам вата за абсорбатор на 2 ката и не съм имал проблеми с овлажняване и т.н.
Духа малко по-слабо, но разликата не е голяма - при движение с малко по-висока скорост пак няма нужда от вентилатор.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта