Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Нед 21 Дек 2014 3:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Изображение Изображение Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Съб 28 Фев 2009 18:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19.09.2007
Мнения: 6924
Местожителство: Бургас/Ст.Загора
Като начало си набавяте следните инструменти
дванадесетостен 8
торкс 40
чук
гедоре
тръба
права отверка
клещи
Прикачени файлове:
Skype.jpg

след това се насочвате към въпросното каре.
тук е момента да ви напомня че може да се справите и без канал но аз горещо го препоръчвам!
карето се държи на 6 болта които развивате с дванадесетостена.
при поставянето му го чукнете леко с чука така че да избегнете превъртането на някой от тях.
Прикачени файлове:
IMG_0003 (800 x 600).jpg

в случай че това стане набивате торкса с дълго рамо през подкалника...
аз поне така направих
Прикачени файлове:
IMG_0004 (800 x 600).jpg

за да стане смяната по-лесно (поне според мен е така) трябва да свалите и външното каре...
аз имах за смяна на същата страна маншон на външното така че действах смело.
как става номера ще видите тук :arrow:
viewtopic.php?f=11&t=87390


Последна промяна от parno на Съб 28 Фев 2009 18:45, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Съб 28 Фев 2009 18:38 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19.09.2007
Мнения: 6924
Местожителство: Бургас/Ст.Загора
:Mr Green Fun
Прикачени файлове:
IMG_0009 (800 x 600).jpg
IMG_0009 (800 x 600).jpg [ 84.92 KiB | Прегледано 2767 пъти ]


след като развиете болтовете изваждате полуоската и се вижда това :x
Прикачени файлове:
IMG_0006 (800 x 600).jpg
IMG_0006 (800 x 600).jpg [ 114.42 KiB | Прегледано 2732 пъти ]

:screwy
Прикачени файлове:
IMG_0007 (800 x 600).jpg
IMG_0007 (800 x 600).jpg [ 101.84 KiB | Прегледано 2750 пъти ]

сега за да извадите всички части на карето ви трябват клещи и права отверка за да махнете зегерката която се вижда на горната снимка
след като я махнете леко с чука излиза карето.преди махането на зегерката аз го бях разчоплил предварително.
в кутията на новия маншон има гайка за външното каре , зегерка за вътрешното (тази която се вижда ) и метален пръстен които се поставя преди карето на самата полуоска , грес достатъчна за 1 каре.


Прикачени файлове:
IMG_0006 (800 x 600).jpg
IMG_0006 (800 x 600).jpg [ 114.42 KiB | Прегледано 2698 пъти ]


Последна промяна от parno на Съб 28 Фев 2009 18:46, променена общо 1 път
Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Съб 28 Фев 2009 18:41 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19.09.2007
Мнения: 6924
Местожителство: Бургас/Ст.Загора
на мястото където се захваща карето се вижда това...
сега не съм много сигурен но някъде бях чел че има тапички които се сменят поради факта че с времето пропускат масло от скоростите.
ако това което се вижда са те ще замоля някой да сподели :)
Прикачени файлове:
IMG_0008 (800 x 600).jpg

сега в сила влизат кило бензин и няколко парцала.
разглобявате каретата и ги почиствате добре
Прикачени файлове:
IMG_0010 (800 x 600).jpg

след това почиствате полуоската и слагате новия маншон като му цъквате малко грес от пакета,лепвате гарнитурката която идва с комплекта за карето от към ск.кутия , гресирате хубаво и по обратния ред с болтовете и останалите тъпотии :drunk


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 2:51 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14.03.2005
Мнения: 7048
Местожителство: Казанлък
Карето на пасата дали е като това :roll:
мога ли да отвия 3 болта и да мина 1км?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 8:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19.09.2007
Мнения: 6924
Местожителство: Бургас/Ст.Загора
не мога да ти кажа дали е такова :)
а защо ти е да развиваш 3 и да минеш километър?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 10:52 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14.03.2005
Мнения: 7048
Местожителство: Казанлък
parno написа:
не мога да ти кажа дали е такова :)
а защо ти е да развиваш 3 и да минеш километър?

Защото има един канал който е на километър от гаража ми :) Половината път мога да го мина по инерция. Идеята е да ида и поне да разхлабя леко болтовете или да развия поне няколко за да ми е по лесно после :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 11:40 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.07.2006
Мнения: 233
Местожителство: София
като се разглоби има вериянт да се събере неправилно(вътрешното каре)ще разбереш ако си го направил карето не се чупи на никаде :shock .Така събрано (неправилно)карето трябва да се завърти една съчма наляво или надясно и си готов 8)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 13:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 25.06.2007
Мнения: 1526
Местожителство: София Лозен
Skype: cardan6820
Автомобил: Seat Ibiza TDI Sport
Двигател: ASV
много полезна тема. браво на колегата. само искам да добавя че на голф 3 процедурата е същата.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 14:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19.09.2007
Мнения: 6924
Местожителство: Бургас/Ст.Загора
мдам явно има и вариант да бъде събрано неправилно :?
излиза че каналите на карето трябва да са на Х като в средата му стоят сачмите когато полуоската е в право положение.
не можах да го сбера.
външното го опатках за 2 мин това го мотая 2 часа и най-накрая засилих полуоската из двора да лети :twisted:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 01 Мар 2009 14:41 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.07.2006
Мнения: 233
Местожителство: София
събра ли го колега :?:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Вто 03 Мар 2009 20:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.06.2007
Мнения: 182
Местожителство: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Skype: svetlqka-s
Автомобил: AUDI A4
Някой да сподели за испускането на масло от полуоските, понеже го имам този проблем. :beer


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Сря 04 Мар 2009 13:04 
Offline
Аватар

Регистриран на: 05.11.2006
Мнения: 304
Местожителство: Варна
Skype: alex92923
Там операцията е същата , но след като свалиш карето осрава да свалиш и фланеца.В средата на фланеца има една капачка като я махнеш под нея има зегер ,който държи фланеца към оста от диференциала.Внимавай зад фланеца има прожина която го държи под напрежение.След като фланеца е свален ще видиш семеринга която е за смяна.В кутията нетрябва да има масло.И по сложната част е поставянето на зегера който държи фланеца.Прави св една планка с отвор в средата през който да преминава болт с такъв размер че да се завие в оста на диференциала.Така планката прибира фланеца към кутията и натяга прожината докато се покаже отвора в който трябва да вллезе зегра.Ако не си го правил по добре иди на майстор. :Mr Green Fun


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Сря 04 Мар 2009 13:50 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.06.2007
Мнения: 182
Местожителство: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Skype: svetlqka-s
Автомобил: AUDI A4
alex929 написа:
Там операцията е същата , но след като свалиш карето осрава да свалиш и фланеца.В средата на фланеца има една капачка като я махнеш под нея има зегер ,който държи фланеца към оста от диференциала.Внимавай зад фланеца има прожина която го държи под напрежение.След като фланеца е свален ще видиш семеринга която е за смяна.В кутията нетрябва да има масло.И по сложната част е поставянето на зегера който държи фланеца.Прави св една планка с отвор в средата през който да преминава болт с такъв размер че да се завие в оста на диференциала.Така планката прибира фланеца към кутията и натяга прожината докато се покаже отвора в който трябва да вллезе зегра.Ако не си го правил по добре иди на майстор. :Mr Green Fun



Благодаря ти за бързият одговор :да:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Нед 14 Мар 2010 15:43 
Offline
Аватар

Регистриран на: 01.02.2008
Мнения: 563
Местожителство: Ловеч
Skype: za_men
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Нека напиша как сменихме с един прятел маншона на вътрешното каре на вентото.Необходимите инструменти са:
камък15
камък17
камък19
камък13
дванадесетостен 8
чук
отверка и разбира се самия маншон
Изображение

Започваме като свалим ето това желязо за да имамме достъп до самото каре
Изображение
Развиваме 2та болта с камък 13 като държим контра от другата страна.След като го свалим вече може по свобондо да се работи по карето.Започваме с развиването на 6те болта с дванадесетостена 8.Добре е да се почукне да влезе хубаво за да непревърти.При мен нямаше такива ядове и се развиха без проблеми и шесте болта.Като развием болтовете за да излезе самата полуоска е нужно да се разкачат биалетката и външния накрайник със камък19.
Изображение
Изображение
После откачаме и шарнира отгорната страна
Изображение
Сега след като сме развили шесте болта на карето,откачили сме биалетката,накрайника и шарнира,може да извадим полуоската от кутията с леко извъртане и да видим самото каре
Изображение
Самото каре се държи от зегерка,която сваляме с помоща на отверка
Изображение
Като я свалим със леко почукване излиза карето от полуоската.Изваждаме карето и махаме зегерката,която го ограничава
Изображение
Почистваме старата грес от карето и полуоската хубаво с парцали и бензин и залепваме гарнитурката,която върви съм самия маншон
Изображение
Взимаме пакетчето със грес,която върви в комплекта и слагаме във почистеното каре и колкото остане в самия маншон
Изображение
Сега вече идва ред и на събирането.След като сме нанизали новия маншон слагаме ограничителната зегерка,нанизваме карето Изображение и от другата страна слагаме внимателно другата зегерка като гледаме хубаво да влезне в канала си.От там нататък вичко е ясно.Пъхаме обратно полуоската на мястото си.Завиваме 6-те болта с дванадесетостена,закачаме биалетката,шарнира и накрайника и след като пуснем колата да си легне на тежеста притягаме всичко отново и се радваме на крайния резултат :banana


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2 Публикувано на: Сря 29 Авг 2012 8:12 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07.07.2005
Мнения: 2992
Местожителство: София
Вчера видях че маншонът на дясно вътрешно каре е тотал щета, та явно и на мен ми предстои смяна.
Колата е Г2, без стабилизираща щанга.
Е ли възможно откачането на полуоската ( со все каре, маншон и т.н. карантия ) само с развиването на 6те болта или трябва да откачам и от към главината?

бтв, някой има ли снимките от първия пост, понеже не се виждат :(


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design