не се виждат ама и аз не ги намирам из нас - не ме питай къде са хванали гората
можеш да го смениш без да сваляш полуоската - но с канал или подемник
аз го сменях на двора върху одеало и реших ,че ако я сваля ще ми е по-лесно
Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- krasimir.ds
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 19 мар 2009 23:23
- Автомобил: vw golf 2
- Двигател:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Здравейте,днес си купих маншон за вътрешното каре,или по-точно го смених за пореден път в магазина,защото първо ми дадоха по-голямо,втория път по-малко ,че на третия път го оцелихме(вътрешния диаметър на моето е 94мм).Първите два маншона бяха GKN Lobro и в кутията имаше гайка за външното каре,шайба, зегерка и болтове за вътрешното, а този който ми пасна е KRAFT и като се прибрах вкъщи останах много изненадан ,че няма нито гайка за външното каре,нито зегерка и шайба за вътрешното. Въпроса ми е ще мога ли да сложа старите шайба и зегерка на вътрешното каре, за шайбата едва ли ще е проблем,но за зегерката бърка ли,външната гайка поне я има в комплекта на външното каре ,понеже ще сменям и него
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Няма проблем да си остане със старата зегерка
- krasimir.ds
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 19 мар 2009 23:23
- Автомобил: vw golf 2
- Двигател:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
К.Одаджийски написа:Няма проблем да си остане със старата зегерка
благодаря колега,утре мисля да действам
- krasimir.ds
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 19 мар 2009 23:23
- Автомобил: vw golf 2
- Двигател:
Re: Смяна маншон на вътрешно каре Г2
Миналата седмица и аз сменях външно каре и маншона на вътрешното на дясната полуоска,която е по-дълга и е много по-неудобно да се развият болтовете на вътрешното каре, ако няма канал, а аз нямам.Искам да споделя аз как ги развивах и завивах въпросните болтове като колата е на крик(и добре укрепена де),пък дано да помогне на някой.Когато колата е вдигната на крик, полуоската увисва надолу и горните болтове се откриват много добре(а иначе самия маншон пречи на достъпа до тях,защото малко ги скрива),а долните болтове напълно се скриват.С няколко удължения и дванадесетостенния накрайник вкарах от подкалника и развих болта ,който ми е отгоре и имам хубав достъп до него,за да си осигуря достъп до следващия болт ,брат ми който помага в ремонта освождаваше от скорос,аз си завъртах полуоската, за да си наглася следващия болт да е отгоре ,пак на скорост за да го развия,пак освобождава да завъртя полуоската да си наглася следващия и така с 6-те болта,същата процедура и при завиването . Предварително си бях почистил болтовете ,където ще влиза накрайника ,за да може да си влезе добре самия накрайник.Карето не съм го разглобявал за да го почиствам ,а го пуснах в една кутийка с бензин ,и с една малка бояджийска четка го човърках(доста го човърках)обръщах го няколко пъти ,сменях мръсния бензин и се изми доста добре според мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта