Ако задържиш копчето по дълго за вкл. на алармата не ти ли вдига стъклата......макар че май беше на рено......??
Ако не ги вдига може да се направи !
Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 12:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
Ronin написа:xcalibur написа:Ronin написа:xcalibur написа:Искам да попитам за проблем с комфорта. Изведнъж спря да работи. Не е от алармата, защото и с ключа не се вдигат стъклата. Къде да търся проблема? Дали има някакъв бушон?
Незнам за каква кола питаш ?
Lupo 1,7 SDI, 2000г.
На тоя модел не съм сигорен къде ти се намира модула .....виж под задната седалка или някъде там....
Мисля че е зад горната кора в шофьорската врата.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
по-добре късно отколкото никога
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
ето една полезна тема от дизел форума
http://diesel-club.com/forum/viewtopic. ... 1%82%D0%B5
дерзайте
http://diesel-club.com/forum/viewtopic. ... 1%82%D0%B5
дерзайте
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
Ммммм .....да много интересно четиво.......айде някой като го пробва да пище...!
Re:
Ronin написа:Модула за вдигане на стъклата не е просто времезадържаща верига която следи товара само....
Препоръчвам ви един модел на БСМ който е с пик процесор и следи пиковете от искренето на четките от двигателчетата на ел стъклата ....
и вдига стъклата по отделно първо едното после другото....
Има и други модели но тези които следят по товар .......като се намокрят стъклата и каво става ....ами спират на половината.....
Слагайте на бсм и проблемите са сведени до нула....монтирам само такива и нямам рекламации....останалото си е на отговорност на клиента....
Нищо подобно колега! Модула на БСМ няма защита по ток. Днес купих един такъв модул след като прочетох твоя пост. Уви отворих го за да видя как е реализирано. О ужас - елементарна схема с един контролер PIC16F630, драйвер за релетата и 4бр. релета. Няма никакви защити. Как според теб ще се осъществи защита след като активния проводник от съответното моторче преминава през контактите на обикновенно реле, което се управлява от контролера. Абсолютно нищо не се мери, контролера няма ADC. Всичко е направено за време. Едно време може и да са имали защита, но сега нямат. Това устройство никога няма да го сложа в колата.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: Re:
denis1 написа:Ronin написа:Модула за вдигане на стъклата не е просто времезадържаща верига която следи товара само....
Препоръчвам ви един модел на БСМ който е с пик процесор и следи пиковете от искренето на четките от двигателчетата на ел стъклата ....
и вдига стъклата по отделно първо едното после другото....
Има и други модели но тези които следят по товар .......като се намокрят стъклата и каво става ....ами спират на половината.....
Слагайте на бсм и проблемите са сведени до нула....монтирам само такива и нямам рекламации....останалото си е на отговорност на клиента....
Нищо подобно колега! Модула на БСМ няма защита по ток. Днес купих един такъв модул след като прочетох твоя пост. Уви отворих го за да видя как е реализирано. О ужас - елементарна схема с един контролер PIC16F630, драйвер за релетата и 4бр. релета. Няма никакви защити. Как според теб ще се осъществи защита след като активния проводник от съответното моторче преминава през контактите на обикновенно реле, което се управлява от контролера. Абсолютно нищо не се мери, контролера няма ADC. Всичко е направено за време. Едно време може и да са имали защита, но сега нямат. Това устройство никога няма да го сложа в колата.
Незнам какво си купил НО.......никъде не съм писал че има защита по ток !!!!!!!!!!! Прочети какво съм написал отново....... Монтирай си го спокойно няма да имаш никакъв проблем......естествено ако знаеш как...нядявам се знаеш че ако имаш задни ел.стъкла(задните врати) модула е само за един чифт прозорци и то там се сменят наредбата на пиновете на копчетата.....! Това е един от най-интелигентните модули които съм срещал......п.с Нямам нищо общо с бсм...дори вече не се занимавам с автоаларми.....!
И за разлика от теб колега с пост номер 1 по тази тема което ще рече че дори не си заслужава да ти обърна внимание ще ти кажа само ИЗЛАГАШ СЕ !
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
Все пак като го огледах по задълбочено се оказа че са реализирали изключването с един транзистор, който следи пада на напрежение в нискоомен резистор 0,1ом. През него минава захранването към моторчетата. Той пък от своя страна информира контролера, който гаси релетата. Така няма опасност от изгаряне. Монтирах го днес и работи както трябва.
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
здравей те колеги, имам един въпрос ако не е много глупав разбира се. Така значи карам Голф 3 и фабрично има комфорт (става въпрос да вдига и сваля стъклата при задържане на ключа)монтирах си аларма която я купих специално да има комфорт опция но така и не я вързах. Голфа е 97г.и модулите са във всяка врата по отделно, та питането ми е как да вържа този един кабел от алармата така че да ми се вдигат стъклата като заключа с алармата ????
П.С. Един алармаджия ми обясняваше нещо за диоди но така и не мойах да го разбера какви са тези диоди и от каде да си ги купя
П.С. Един алармаджия ми обясняваше нещо за диоди но така и не мойах да го разбера какви са тези диоди и от каде да си ги купя
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
malkiiq написа:здравей те колеги, имам един въпрос ако не е много глупав разбира се. Така значи карам Голф 3 и фабрично има комфорт (става въпрос да вдига и сваля стъклата при задържане на ключа)монтирах си аларма която я купих специално да има комфорт опция но така и не я вързах. Голфа е 97г.и модулите са във всяка врата по отделно, та питането ми е как да вържа този един кабел от алармата така че да ми се вдигат стъклата като заключа с алармата ????
П.С. Един алармаджия ми обясняваше нещо за диоди но така и не мойах да го разбера какви са тези диоди и от каде да си ги купя
Колега, за връзването на изхода за ел.стъкла на допълн.слагана аларма чети тука: viewtopic.php?p=1848029#p1848029 и http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?p=2977#p2977 . Аз така съм го направил на моята Голф4(той е с фабричен комфорт) и работи.
Сега подробно принципа, който използвах аз: поне при Голф4 заключването/отключването е организирано чрез подаване на маса за време<1 сек. на два проводника, влизащи в модула в шоф. врата. А вдигането/свалянето на стъклата- подаване на маса за времето на задържане на ключа в съотв.положение на същите тези два проводника.
Машинките за заключване на Голф4 са електрически и допълн.аларма е настроена на закл/откл импулси 0.7сек. Изхода за ел.стъкла на моята допълн.аларма дава маса за 30сек. при заключване, при отключване- няма активност . Остана само да се обединят изходите на алармата за заключване и за ел.стъкла в една точка. Това става с диодите: за разделяне на веригите. Анодите им в една точка (проводника за заключване, влизащи в модула в шоф. врата), катодите им към съотваетните изходи на алармата. Вършат работа диоди 1N4007, защото токовете са малки (управляващи, а не работни на моторите).
При тебе остава да съобразиш:
1. Как ти се управлява заключването: с маса или с +12в? Мисля че е като при Голф4- с маса.
2. Колко дълги импулси са необходими за заключване/отключване? Ако не се лъжа, Голф3 беше с пневматика, а то иска по-дълги импулси (обикновено допълн.аларми дават 4 сек).
2. Какво става на проводника за заключване при задържане на ключа в ключалката на положение "заключване"?
3. Какво ти дава алармата в изхода за ел.стъкла и за колко време?
Дано съм бил полезен!
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
Благодаря колега за много от нещата ми отвори очите. Не бях съобразил че щом от предните врати се вдигат стъклата трябва да може и алармата да се върже там(а аз си мислех че ще трябва да пускам кабел до всяко едно копче-тъпо нали )а мойе ли някой да ме светне защо по някой път като вдигам някое стъкло то се вдига до някъде сваля се и после трябва да дам на контакт за да мога да го вдигна до горе.Случва се с всичките стъкла ??? Благодаря toniM за полезната инфо
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
На някой дали му се занимава да ми настрои и моя комфорт?Чрез вдс про или тсм както се прави
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
Колеги да попитам моята аларма има ли комфор модул ... ето и схемичката http://nqkoiii.snimka.bg/other/razni.32 ... 889617.big доло в ляво е това за стъклата но май трябва да си взема комфор модул и алармата просто да го оправлява
- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
Re: Комфорт модул-управление на ел.стъкла с аларма
_NqKoI_ написа:Колеги да попитам моята аларма има ли комфор модул ... ето и схемичката http://nqkoiii.snimka.bg/other/razni.32 ... 889617.big доло в ляво е това за стъклата но май трябва да си взема комфор модул и алармата просто да го оправлява
Колата има комфорт модул не тази аларма. Това е изход който подава "-" докато е натиснат съответно бутона който е за него.
При Голф 3 стъклата се управляват с централното закл. - като пуснеш дълаг импулс за закл. и стъклата се вдигат, като този импулс трябва да е от 16 до 32 секунди /поне така съм ги виждал на много аларми/ и се управлява с "+"
При Голф 4 е по същият начин само че се управлява с "-"
П.С. Виж за Голф 4 viewtopic.php?f=11&t=157002
Последна промяна от egoist_ok на Пет 08 апр 2011 7:23, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта