Блокировка на запалването

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
iupi
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 20 сеп 2010 8:52
Автомобил: Golf 3 Syncro
Двигател:
Местоположение: София

Блокировка на запалването

Мнениеот iupi » Нед 03 окт 2010 22:13


Здравейте колеги,
преди 2-3 седмици си взех едно голфче 2 и мин. събота и неделя му сложих едно много скапано ЦД Краун (преди 2 години чистак ново струваше 80 лв - може да си направите сметката, за какъв боклук говориме). Та слизам днес до голфчето и какво да видя - някой скапан изрод ми е счупил задното дясно малко стъкло. :banghead: и съответно глупавия касетофон вече го няма.
Това не ме притеснява, но се замислих ако някой кретен реши да открадне колицата и реших да направя нещо по въпроса.Та, интересува ме как да прекъсна веригата при запалване, слагайки скрит бутон, кои са кабелите, които трябва да прекъсна и дали има значение какъв прекъсвач ще сложа.

П.С.
По между другото търся заден десен малък прозорец за Г2, 5 врати,90 г. :x

Скапания боклук ще го добарам и тогава ........ :bishop




Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот live_for_passat » Пон 04 окт 2010 6:22


Според мен най-добре ще е да отделиш за аларма с имобилайзер, отделно от това можеш като си оставяш колата да си взимаш кабелчето от бобината към дистрибуторната капачка, аз така правех на московеца ми преди... :beer


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот enigma79 » Пон 04 окт 2010 8:04


live_for_passat написа:Според мен най-добре ще е да отделиш за аларма с имобилайзер, отделно от това можеш като си оставяш колата да си взимаш кабелчето от бобината към дистрибуторната капачка, аз така правех на московеца ми преди... :beer

Ами направо като спре на по видно място и да си прибира кабелите за свещите,може и самите свещите,да свали и акумулатора,както и да източи маслото,абе направо да вика бетоновоза и да цементира голфа mhihi Има начин и той зависи какво ще прекъсне.Колегата може да прекъсне под таблото някоя от жиците за запалването и да я отведе с ключ на скрито място.Другия вариант е с имобилайзер.Вече всеки си преценява как да го направи :да:


Потребителски аватар
iupi
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 20 сеп 2010 8:52
Автомобил: Golf 3 Syncro
Двигател:
Местоположение: София

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот iupi » Пон 04 окт 2010 10:12


live_for_passat написа:Според мен най-добре ще е да отделиш за аларма с имобилайзер, отделно от това можеш като си оставяш колата да си взимаш кабелчето от бобината към дистрибуторната капачка, аз така правех на московеца ми преди... :beer


Благодарско колеги,
а като каза за московец, направо се разплаках. Това със свалянето на акумулатора е някъкъв странен синдром на притежателите на москвичи. И аз докато имах всеки път му свалях батерията, докато един ден не я оставих - и на сутринта к...ец, няма мОсквич.
Смешното е че случката става 2004 год (да ти откраднат мОсквича), които беше 78 год. :lol:


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 741
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот vasilb » Пон 04 окт 2010 18:10


iupi написа:
live_for_passat написа:Според мен най-добре ще е да отделиш за аларма с имобилайзер, отделно от това можеш като си оставяш колата да си взимаш кабелчето от бобината към дистрибуторната капачка, аз така правех на московеца ми преди... :beer


Благодарско колеги,
а като каза за московец, направо се разплаках. Това със свалянето на акумулатора е някъкъв странен синдром на притежателите на москвичи. И аз докато имах всеки път му свалях батерията, докато един ден не я оставих - и на сутринта к...ец, няма мОсквич.
Смешното е че случката става 2004 год (да ти откраднат мОсквича), които беше 78 год. :lol:


Не е странно - през 94г. ни откраднаха Трабанта (тогава беше много търсен) и от тогава на новозакупеният му отвивахме лулите (Г-образни и свързват кабелите и свещите)! С акумулатора е много хамалогия, все пак са 15-20 кила! Зависи от фантазията каква врътка ще се направи - имаше някой от форума, който за да запали трябваше да натисне спирачките и още няколко неща, за да завърти стартера, което е ефективно, но пък някое реле от многото като изпляска и няма палене! Трябва да е сигурно и не чак толкова сложно с възможност за аварийно палене при проблем. Успех!


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот live_for_passat » Пон 04 окт 2010 20:33


Едно, две, три ключета на скрити места и си бомба. Влизаш в колата, прайш се че се чешеш по главата - първо ключе, слагаш си кафето на стойката - второ, и третото оставям на въображението на притежателя... :mrgreen: :beer


JoJoooo
Мнения: 475
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
Автомобил: Volkswagen Passat
Двигател: AJM
Местоположение: Карнобат - Ямбол

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот JoJoooo » Пон 04 окт 2010 21:17


Интересна работа мисля и аз да сложа нещо на Г3 точно зад капака на бушоните където е ни се вижда ни се чува и след като се кача уж се чеша за крака, а това ми е Тайната ;) тъй ша напраа ;)


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот enigma79 » Пон 04 окт 2010 21:28


JoJoooo написа:Интересна работа мисля и аз да сложа нещо на Г3 точно зад капака на бушоните където е ни се вижда ни се чува и след като се кача уж се чеша за крака, а това ми е Тайната ;) тъй ша напраа ;)

Ами ния вече знаем,няма нужда да се чешиш по крака :063:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот dandan » Пон 04 окт 2010 21:34


Стига с тия ключета , не че е безполезно, но една аларма струва около 40лв. Монтирането ще отнема малко повече време от колкото да монтира ключета, но пък ще има някаква все пак. Тогава дори може да си сложи и някаква музика, централно и др. глезотии


Потребителски аватар
live_for_passat
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София - Карлово

Re: Блокировка на запалването

Мнениеот live_for_passat » Вто 05 окт 2010 5:56


Може и ключе под седалката тип "драпам камбаните" или под пасажерската седалка тип "много си обичам жената" :063: Идеи много :beer



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта