Маншоните бяха скъсани и двата, респективно, се износи и взе да почуква дясната ябълка на щангата, маслото също ревеше за смяна и в неделния след обяд, вместо да гледам Ф1 се поомазах малко че скоро не бях
Първо източваме старото масло от маркуча на помпата
Отвиваме гайките и вадим накрайниците
След това трябва да се отвият двата хидравлични тръбопровода от самата рейка, за което трябва хубав и здрав гаечен ключ 18
Трябва и да се отвие карето, което свързва рейката с кормилния прът, надига се гумения маншон и с ключ 13 се отвива законтрящото болтче, вътре при педалите се също се отвива законтрящото болтче между двете карета и това което е към самата рейка излиза. Нямам снимки на самите болтчета които се развиват, поради това че нямаше място за телефона, само за ключовете.
Следващото са четирите болта които държат рейката за моста, отвиват се с ключ 13, като отгоре има контра гайка, самите болтове не излизат през моста
Сега вече рейката е освободена, обаче за да излезе от колата минава само от шофьорската страна и то след като се развият болтовете, за да слезе моста малко надолу.
Излиза вече рейката и се вижда това
За да се смени накрайника се отвива зад ябълката с ключ 32 или раздвижен ключ. На тази снимка с червеното съм оградил къде се намира болтчето което държи карето към кормилния прът.
Сглобяването по обратен ред
Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Е ти за смяна на вътрешен накрайник сваляш и Рейката ли? Или си имал и проблем с Рейката? Имаче поздравления за темата и снимковия материал!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Двата накрайника и двата маншона и смяна на маслото. Умувах и най - лесния вариант ми се стори именно този.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Ти си разглобил половината кола...не е имало смисъл......но иначе похвално...темата е полезна
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
поздравления колега и аз ще трябва да правя същата операция но трябва да си намеря рейка и разбрах че е с два вида шлици ситен и едър и не знам какъв е моя шлиц става по сложно свали търси докато намеря си ебало фара искат ми 100 кинта за смяната на рейката и рейката ако е 100 то по добре маи да си купая масло и по често да наливам докато изхвърля колата на моргата
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Просто като я взимаш рейката я вземи с карето към волана.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Вътрешния накрайник има ли шплент или нещо такова, че гледам повечето коли имат. Утре трябва да сменявам единия, но ще се пробвам на място, без да свалям всичко.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Няма шплент вътрешния накрайник. За по лесен достъп, ако сменяваш левия накрайник въртиш волана в крайно дясно положение и откачваш носача от тампоните, така имаш достъп до вътрешния край на накрайника,отвива се мисля с 32 ключ, аз ползвам водопроводен тип гарга
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Не съм свалял носача, има място да влезе ключ 32. Желателно е да са двама човека, единия да намества ключа, другия да дърпа бута, защото е доста тегавичко.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Сваляне на хидравлична рейка на Пасат Б3
Просто накрайника ти е бил с шестостен 32, моя единия беше направен само две страни една срещу друга на 32 и нямаше никакъв шанс за ключ 32, за това носача и с тръбния ключ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта