Поправка на награватели/реотани задно стъкло.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
mechoklecho
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Поправка на награватели/реотани задно стъкло.

Мнениеот mechoklecho » Нед 26 дек 2004 21:34


Здравейте,
Имам проблем с нагревателите на задното стъкло. Измерих, че до самите награватели стига напрежение от 12V. Опитах се да измеря и съпротивлението, ама не знам дали съм го измерил правилно, защото не исках да разпоявам връзките на реотаните. Т.е. изключих копчето и колата беше загасена. Тогава премерих съпротивлението (би трябвало веригата да е прекъсната, щом съм изключил копчето.) Съпротивлението беше 9,3 ома. Въпреки че не ми се разпотява стъклото, аз си натискам копченцето, щото може пък да сработи в даден момент. Знам ли? Това, което ми направи впечатление е, че след около 15-20 минути каране се появяват 2-3 разпотени петна по стъклото. Някой има ли идея как да ми помогне. Възможно ли е да се наложи да сменям цялото стъкло? :(




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 26 дек 2004 22:53


Продава се една работа точно за тази работа. Нещо като лепило е, използва се за оправяне на прекъснати писти при електронните платки, но доколкото знам става и за тези нагреватели /лошото е че не е пробвано дали работи наистина/ Иначе намираш къде е прекъснато /това не знам точно как ще стане/ и мажеш отгоре.


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пон 27 дек 2004 9:14


та зна4и има такова лепило наистина работи малко е скъпи4ко 30 лв беше
но има един момент че можеш да го използваш само ако не ти работят примерно 1- 2 реутана и са прекуснати на 1-2 места ина4е се появява опаснос да ти се спука прозореца така и неразбрах защо но.............така обесниха тея в Кобра та ако е много и имаш пулно каско знаеш как става номера минаваш вечер и го чукваш леки4ко :wink:
аиде успех


Потребителски аватар
mechoklecho
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mechoklecho » Пон 27 дек 2004 12:58


niksisoft написа:Продава се една работа точно за тази работа. Нещо като лепило е, използва се за оправяне на прекъснати писти при електронните платки, но доколкото знам става и за тези нагреватели /лошото е че не е пробвано дали работи наистина/ Иначе намираш къде е прекъснато /това не знам точно как ще стане/ и мажеш отгоре.

Чух и аз за тези лепила, ама не знам дали ще помогне. Много ме притеснява това, че се разпотява на 2-3 места. Т.е. изглежда, че прави контакт, ама никакъв ефект после. И тези 2-3 места са разпръснати по цялото стъкло.


Потребителски аватар
mechoklecho
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mechoklecho » Пон 27 дек 2004 12:59


bluefen написа:та ако е много и имаш пулно каско знаеш как става номера минаваш вечер и го чукваш леки4ко :wink:
аиде успех

Ееее, това е много грубо. А как да им обясня, че са ми строшили задното стъкло без ништо да измъкнат от колата :)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 27 дек 2004 13:34


лепилото е немско на сребърна основа и става идеално , точно сега се връщам на корсата имах два неработещи и го правих, важното е после два-три-четири часа да не ги пускаш реотаните и да видиш къде точно е прекъснато, много често се прекъсва като косъм и се вижда трудно, най-добре е с фенерче отвътре навън и гледаш къде прозира, лепилото ми струваше около 12 кинта, а има едно на бизон по-скъпо


Потребителски аватар
mechoklecho
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mechoklecho » Пон 27 дек 2004 14:37


Pichaga написа:лепилото ми струваше около 12 кинта, а има едно на бизон по-скъпо

От къде го взе това лепило?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 28 дек 2004 10:26


лепилцето е кооперативно и го купува колега, ако не се лъжа от магазин конрад за ел. джаджи, за съжаление не е в мен да видя какво пише но е малко кафяво шишенце като капки за нос :o и пише на бяло етикетче с малки черни букви нещо на немски, само разбрах че е на сребърна основа


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 28 дек 2004 10:45


като установиш къде е пробойната-залепи 2 ленти скоч да ти ограничават цапането при ремонта-после като разлепиш-да си стане готино.


Потребителски аватар
GoGo82
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GoGo82 » Вто 28 дек 2004 16:50


А дали ще стане с поялник и малко тенолче на изтънелите места??? Внимателно с леки движения наляво-надясно по реотанчето.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 28 дек 2004 17:47


:D :D :D Забрави за поялник!


Потребителски аватар
mechoklecho
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mechoklecho » Сря 29 дек 2004 10:15


Абе аз се притеснявам, че проблемът може да не е от прекъсване на реотана, защото, котато го включа, се получават точно 8 разпотени малки кръгчета. Т.е реотана бачка на тези места. Тези кръгчета са разпръснати по цялото стъкло.
Къде да отида, за да остановят точно какв е проблемът?


Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimpex_01 » Сря 29 дек 2004 15:39


Така и така сте на тема нагревател на задно стъкло може ли някой да ми каже колко трябва да е тока във веригата при работещ НОРМАЛНО нагревател и приблизително за колко време трябва да изсушава стъклото в това време. Не мога да разбера моя дали работи или стъклото съхне от затоплянето на купето???


Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Сря 29 дек 2004 15:42


Ами, ако се изсушава от топлината в купето, стъклото няма да ти се изсушава по начина, по който се изсушава от нагревателите... т.е... появяват се сухи ивички, които постепенно се разширяват;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 29 дек 2004 18:39


dimpex_01 написа:Така и така сте на тема нагревател на задно стъкло може ли някой да ми каже колко трябва да е тока във веригата при работещ НОРМАЛНО нагревател и приблизително за колко време трябва да изсушава стъклото в това време. Не мога да разбера моя дали работи или стъклото съхне от затоплянето на купето???

значи можеш да премериш тока при пуснат реотан и време за изсушаване а не можеш да откачиш едната клема и да измериш 12в и после съпротивление... gruebel gruebel :?:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chocho79 и 34 госта