Поправка на награватели/реотани задно стъкло.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
zorro
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 12 окт 2004 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zorro » Сря 05 яну 2005 7:14


И на мен ми работят само 4 реотана - 3 отдолу и май предпоследния отгоре.
Не съм сигурен колко са всички, но горе-долу още токова не работят!
Дали наистина може се пукне стъклото ако се оправят неработещите с това лепило?
Някой правил ли е подобна операция?




Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот davidbros » Сря 05 яну 2005 8:56


Минах през Бриколажа да го видя това лепилце.
Та там едно от момчетата ме разпитва за какво ми е електропроводящо лепило та ме заведе и ми го показа /щот го търсех при бои и лепила/. Та ме заведе при авто изториите и ми дава едно, предназначението на което /по описание/ е за попълване на шупли и пукнатини. Нищо за електропроводимост или реотани. Ама едно такова мижаво мисля 2-3 гр и цена 18 лв и малко съмнително и дебело ми се стори та не го взех. Може и то да е но имам съмнения.
Някой ако е копувал дали е това или си пише електропроводимо и тнт.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Чет 13 окт 2005 16:15


Сребърен лак - 3 гр 12лв. Магазин за електронка. С него отключвам процесори :)


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Пет 14 окт 2005 9:22


davidbros написа:Минах през Бриколажа да го видя това лепилце.
Ама едно такова мижаво мисля 2-3 гр и цена 18 лв и малко съмнително и дебело ми се стори та не го взех. Може и то да е но имам съмнения.

Намери представител или магазин на Локтайт (LOCTITTE) - имат такова лепило но е доста скъпо.


Botev
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

за каското

Мнениеот Botev » Вто 18 окт 2005 9:08


спираш си колата пред блока, чупиш зад нея една чаша, обаждаш се на кат и те идват казваш им че снощи си си паркирал тук колата и на сутринта я намираш с праснат прозорец, те ти правят протокол в който пишат че ти е счупен прозореца в следствие на хвърлена чаша от блока, след което отиваш с протокола в застрахователната компания и попълваш заявление за щета и пишеш да е за вандализъм прилагаш си протокола и няма как да не ти платят прозореца :) който иска да мами застрахователи насреща съм :) за какво е иначе каското на колата ако не е да го източваш особенно към края на полицата накичваш си цялата кола и отиваш и те се хващат за главата ;))) но имаш ли протокол от КАТ никои нищо не може да ти каже ;)))


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Нед 08 яну 2006 0:01


bluefen написа:...
но има един момент че можеш да го използваш само ако не ти работят примерно 1- 2 реутана и са прекуснати на 1-2 места ина4е се появява опаснос да ти се спука прозореца така и неразбрах защо но.............така обесниха тея в Кобра...:wink:


... така и не разбрах тва истина ли е? някой пробвал ли е да залепи повече реотани? и какъв е резултата?


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Нед 08 яну 2006 7:23


Резултата е че от 8 работеха 3, а сега работят 6, щото са толкова накъсани, че няма оправяне.
Е... не, че няма да опитам да оправя и тези двата де... ама това ще е със следващата инвестиция (още 7лв.)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 08 яну 2006 10:49


mechoklecho написа:Абе аз се притеснявам, че проблемът може да не е от прекъсване на реотана, защото, котато го включа, се получават точно 8 разпотени малки кръгчета. Т.е реотана бачка на тези места. Тези кръгчета са разпръснати по цялото стъкло.
Къде да отида, за да остановят точно какв е проблемът?

Тези малки кръгчета ти показват къде е прекъснат реотана..!
С тези лакове е пробвано от мен и работи перфектно!.
Но се прилага, за не по-големи от 1см прекъсвания на реотана.

Изображение
Това ти трябва.!
Това го купих от горубляне от някаква автомания... но доколкото разбрах го има в пулсатор
цена - 5-7 лв... 2 грама, и стига за предостатъчно мацане, но моето след 1 то използване се спече после... чудих се дали да не го разредя с короселин, ама си бях оправил реотаните вече.

На срещата мога да покажа, как е станало.

-Значи както казва Vaskoto1 bowdown се лепи с тиксо от двете страни на реотана, така че да очераеш един вид самият реотан, и после мацаш смело.
-Препоръчвам ти след като намажеш да изчакаш 1-2 мин, и да махнеш тиксото...
-Не пускайте реотана, поне 10-15 мин.
-След като направите тези намеси, става много финно, и трябва да работи.
-Имайте в предвид, че там където сте мазали, пак ще прави кръгчета но ще работи!

Пак повтарям... не свързвайте разкъсани части по-големи от 1-2 см!!!!! ще гръмне изключително бързо и няма смисъл.

С този пост отговарям на повечето хора, как се установява къде е прекъснато.

Другият вариант е чисто визуален... гледате срещу светъл източник самите реотани и се вижда къде са прекъснати... това се прилага, при по-големи прекъснати участъци...


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Пон 09 яну 2006 11:37


...а с пукането на стъклото как стои въпроса? Щото ми звучи страшничко? на мене ми обясниха, че т'ва лепило имало вероятност да спука джама, по простата причина че неочаквано добре залепвало за стъклото и от температурната разлика когато е студено стъклото и нагревателя нагрее пука джама, където е залепено, щото се разширява и т.н... сега, не знам предполагам че става дума само за големи участъци както казва wili98. Моят въпрос е: според тези които имат опит, при мене има много неработещи нагреватели 7 или 8 на брой, но с невидими почти прекъсвания, колкото косъм примерно, ако си купя такова нещо и ги намажа само малко колкото да хване, рискувам ли по някакъв начин? :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 09 яну 2006 12:56


Не въобще не залепва здраво за стъклото, просто се нагрява много повече поради по-ниското му съпротивление...
За това не повече от 2 см с този лак..
Виж с графит и каноколит може да се експериментира... тъй като графита има специфично високо съпротивление, и може да се постигнат по-добри резултати с големи прекусвания...


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 09 яну 2006 14:24


CyberBlade написа: С него отключвам процесори :)

Можеш ли? :D


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пон 09 яну 2006 15:41


Много ме притеснява това, че се разпотява на 2-3 места. Т.е. изглежда, че прави контакт, ама никакъв ефект после. И тези 2-3 места са разпръснати по цялото стъкло.

при мен има същия проблем нагревателите не работят, на места прозореца се оправя сам, но според мен е от въздушната струя защото става на специфични места (около 3-тия стоп, в центъра или от единия край) и не е на ивички, а на петна!

и мисля че е по-скоро в копчето защото като го натисна не му светва диодчето (освен това ми казаха че би трябвало да имам нагреватели и в огледалата, които се включват със същото копче, а ефект няма)


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пон 09 яну 2006 21:28


VWGT написа: ... (освен това ми казаха че би трябвало да имам нагреватели и в огледалата, които се включват със същото копче, а ефект няма)


Ако огледалата са ти ел. може да имаш нагреватели, но пак не е гаранция...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 09 яну 2006 21:39


VWGT написа:.....

Явно проблема не е в прекъснати част от реотани...
Драсни в някой от гол, пасат, поло, в зависимост от твоята машина...


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Вто 10 яну 2006 15:01


wili98 написа:Не въобще не залепва здраво за стъклото, просто се нагрява много повече поради по-ниското му съпротивление...
За това не повече от 2 см с този лак..


да разбирам ли, че за фини прекъсвания (които не се виждат почти) и с фина намеса с лака не рискувам стъклото дори ако реотаните са 7 или 8?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта