Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2

Мнениеот jojo84 » Сря 25 окт 2006 17:22


Така вижте колеги за първи път правия такава тема така, че не се сърдете ако направия някоя грешка.
Сега по темата



Инструменти ви трябват:Отвертка кръстата и права,ключе 10 и клещи (за препоръчване гарги за скобите, ако не са с винтчета скобите)и радиаторчето което струва 30лв.

Първо се сваля лявата подкора тя се държи на 6 винчета ето тази:Изображение

След това дясната подкора тя се държи на 5 винчета ето тази: Изображение

След това се маха топката на скоростния лост и гумата и там има едно винтче отвивасе и се маха средното барче като се издърпва към вас:
Изображение

След това зад него долу има една пласмаса която е за крака тя се маха с три винчета две от ляво и едно от дясно ето тази: Изображение

След това от дясната стра се маха едно уплатнение с 5 винчета ето това представлява:
Изображение

След това там кадето махнахте пластмасата за краката зад нея се намират жилата откачате ги и тях:
Изображение

След това най в дясно откачате парното от буксата и по нагоре има една като гаика се отвива:
Изображение

След това посредата се отвиват две гайки който държат парното посредата за една пласмаса една от ляво и една от дясно.

След това отвате от кам двигателя и ще видите 3 шпилки с гайки на тях една от дясно и две от ляво развиватеги те държът парното ето тука се намират шпилките това е от ляво снимката:
Изображение

След това откачате двата маркуча които отиват вътре в купето откачатеги от скобите :
Изображение

Влизате пак вътре в купето и издъпвате наляво парното и след като го извадите :
Изображение

След това се вади радиаторчето:
Изображение

И се сменя радиаторчето и давате последователно при зглабянето.
Надявам се да съм помогнал на някого.
Извинявам се за лошите снимки но нямах фотоапарат а GSM.
Ремонта ми беше направен в един сервиз в дървеница при Вальо и Краси искам и на тях да им благодаря за сериозната работа.
mod edit: wili98
оправих снимките ;)
и лека грешка в заглавието

Последна промяна от jojo84 на Чет 02 ное 2006 12:52, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 окт 2006 17:37


Евала за старанието.. аз се каних и аз да снимам ама.. забравих ;)

пропускаш, че този въздухопровод се крепи с 4 щипки.. които трябва да се откопчаят.. и е доста голяма сага ..
После закопчаването е почти невъзможно, освен ако не си гинеколог, и обикновенно маа с 2 щипки по-малко ;)


Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jojo84 » Сря 25 окт 2006 17:40


wili98 написа:Евала за старанието.. аз се каних и аз да снимам ама.. забравих ;)

пропускаш, че този въздухопровод се крепи с 4 щипки.. които трябва да се откопчаят.. и е доста голяма сага ..
После закопчаването е почти невъзможно, освен ако не си гинеколог, и обикновенно маа с 2 щипки по-малко ;)
много съм ти благодарен е се пак не съм го свалял аз но снимах какво свалят и гледах още един път мерси че оправи снимките.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 25 окт 2006 22:32


wili98 написа:пропускаш, че този въздухопровод се крепи с 4 щипки..

6 баце, не 4. /ако стаа дума за същото което си мисля./


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Сря 25 окт 2006 23:28


Е - той човекът ти написа, че "после маа с 2 щипки по-малко". Може и предишния собственик да е сменял радиатора на парното. :)
Шегувам се, разбира се.
Иначе поздравления за старанието и съм сигурен, че това ще помогне на доста колеги.


Потребителски аватар
MrDeath
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MrDeath » Чет 26 окт 2006 11:15


И аз правих същото в събота. Само че на пасат.
Сваля се цялото табло, жабки, барчета - всичко!
Нов радиатор - 60 лева, немски казаха че е, а турския 40 лева.
Незнам дали има разлика с това на Голф.
Та да попитам колега. Незнам до колко си погледнал, но ме интересува регулатора, който сменя посоката на въздуха от духалката да минава или не минава през радиатора на парното (регулира се с врътката студено/топло) как изглежда ?
При мен е една вертикална ламарина ~20х10 см, която е цялата надупчена с около 2-3 см дупки. Върти се около вертикална ос по 20 см страна.
Питам понеже подобрение в парното се усеща след смяната на радиатора, но не е това, което ТРЯБВА да бъде на пасат и голф.
Ако няма дупките - ще насочва всичкия въздух, цялата струя към радиатора, който е много горещ и ефекта ще е поразителен.

Имам сложен климатик, явно не фабрично производство и покрай монтажа сигурно се е наложило доста преработка на ситемата.
Мислех нова тема да пускам с въпроса ми, но тук доста добре е направено със снимките. Ако е за местене, моля модератор да се изкаже и я местя веднага. Също така извинения за колегата, че му пиша в темата!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 26 окт 2006 11:19


Много добре.
Повече такива онагледени теми : само VW

Последна промяна от L&R на Чет 26 окт 2006 15:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jojo84 » Чет 26 окт 2006 13:00


да и моето е така само, че ми бяха паднал донапрена и дупките се виждаха хаха и при мен бе6е така и затова с хартиен скоч ги запечатах и сега е супер имам парно като калорифер. затова ги запуши и ще се подобри защото да не си като мен да го сваляш още един път.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 26 окт 2006 13:06


Много добра тема, поздравления


Потребителски аватар
MrDeath
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MrDeath » Чет 26 окт 2006 13:42


за L&R
Темата ми не е за тука :(
Иначе съвета ти е ценен и в пасат форума никси ми даде същия съвет.
Хайде да не разводняваме темата на човека, че още и се кефя. Разглобяването - няма как! Ще се прави и втори път.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk4 gti 1999
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Харманли
Контакти:

2

Мнениеот golf777 » Чет 26 окт 2006 15:08


6+ жилата можеш и да не ги откачаш отдоло а за щипките и миши опашки вършат същата работа


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Пет 27 окт 2006 14:58


Мартине,не забравяй да споменеш ,че цялата манипулация бе извършена в работно време.


Lachi
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re:

Мнениеот Lachi » Сря 29 сеп 2010 0:40


MrDeath написа:И аз правих същото в събота. Само че на пасат.
Та да попитам колега. Незнам до колко си погледнал, но ме интересува регулатора, който сменя посоката на въздуха от духалката да минава или не минава през радиатора на парното (регулира се с врътката студено/топло) как изглежда ?
При мен е една вертикална ламарина ~20х10 см, която е цялата надупчена с около 2-3 см дупки. Върти се около вертикална ос по 20 см страна.
Питам понеже подобрение в парното се усеща след смяната на радиатора, но не е това, което ТРЯБВА да бъде на пасат и голф.
Ако няма дупките - ще насочва всичкия въздух, цялата струя към радиатора, който е много горещ и ефекта ще е поразителен.
!

На тази ламарина Трябва да има дунапрен, който да насочва въздуха, но от възрастта той се рони и въздуха минава през отворите. Аз ги увивам с мушама и защипвам с телбод, защото тиксото старее и се отлепва.


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2

Мнениеот boss_901 » Съб 02 окт 2010 20:11


Колеги на мойта двойка парно нещо не духа топло.От какво може да е :?: :? :? :?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2

Мнениеот веселин » Пон 04 окт 2010 10:32


boss_901 написа:Колеги на мойта двойка парно нещо не духа топло.От какво може да е :?: :? :? :?

Термостат ми идва първо на ум - поне при мен това беше причината преди години , но може и да е запушено радиаторчето от ръждица
Виж в разширителния съд на охладителната система какво е положението - ако там имаш ръждивокафява жмел - време е за цялостна промивка на системата - нов термостат и задълже сваляне и промивка на самото радиаторче и нова охладителна течност - поне на - 30



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта