ми хубуу-светят. ама не е добре-защо, написах по горе. а тия дивайси на Л&Р палят фаровете които се превръщат в ДРЛ.
габаритите не трябват-направо са си вредни през деня... дори и трети стоп да имаш-аз имам и 5ти даже, без майтап... ама са ме търтили 2 пъти досега сериозно при това-та страх лозе пази!
еб@л съм и габарити!
Устройства за автоматично пускане и гасене на фарове.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Nachev написа:А тоя дивайс на L&R дългите ли ползва или късите?
Ми както дойде , ако имаш товарен R или електронен регулатор захранва дългите, ако не класика пали и гаси късите с моторетката, като спазва и нужните закъснения.
Последна промяна от L&R на Нед 24 дек 2006 21:45, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
L&R написа:Ето примерна демонстрация на функциите на всички видове светлини, включая и дневните такива.
(клип)
Страхотно е станало! Браво
За Golf 2 става много бързо и лесно - свързват се три-четири кабела отзад на ключа за габарити/къси и готово. Също така лесно се връща старото положение при желание. То не променя функциите на ключа. Когато ключът за запалване е завъртян светят късите светлини без да е нужно ключът за габарити/къси да е включен.
На първата фигура е показан поглед откъм страната на кабелите на ключа, като изводите са условно номерирани.
1 - маса
2 - извод към осветлението на таблото след реостата за регулиране на силата на светене
3 - +12V когато ключът за запалването е завъртян
4 - извод за късите светлини
5 - извод за осветлението на таблото и на номера
6 - +12V винаги
7 - леви габарити (предни и задни)
8 - десни габарити (предни и задни)
На втората фигура е показано свързването. Извод 3 се включва към 4 и през диоди към 5, 7 и 8. Диодите трябва да са с максимален ток в права посока поне 1А желателно 3А. По желание 7, 8 и 5 може да не се включват за да не светят габаритите и осветлението на номера и таблото през деня.
На първата фигура е показан поглед откъм страната на кабелите на ключа, като изводите са условно номерирани.
1 - маса
2 - извод към осветлението на таблото след реостата за регулиране на силата на светене
3 - +12V когато ключът за запалването е завъртян
4 - извод за късите светлини
5 - извод за осветлението на таблото и на номера
6 - +12V винаги
7 - леви габарити (предни и задни)
8 - десни габарити (предни и задни)
На втората фигура е показано свързването. Извод 3 се включва към 4 и през диоди към 5, 7 и 8. Диодите трябва да са с максимален ток в права посока поне 1А желателно 3А. По желание 7, 8 и 5 може да не се включват за да не светят габаритите и осветлението на номера и таблото през деня.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 20 апр 2006 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ключ за фарове
Здравейте,случайно да знаете ключа на поло2 дали е същия като на голф2?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Я ме посъветвайте като човек с музикална гимназия
Мята кола когато я паля фаровете автоматично се изключват. Не мога ли да си изведа само едно допълнително ключе, без разните му диоди и релета , така че щом дам контакт фаровете да се включват.
Това Ц-К ключе да шунтира стандартния превключвател на светлините.
Мята кола когато я паля фаровете автоматично се изключват. Не мога ли да си изведа само едно допълнително ключе, без разните му диоди и релета , така че щом дам контакт фаровете да се включват.
Това Ц-К ключе да шунтира стандартния превключвател на светлините.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
kaloyan22 написа:Я ме посъветвайте като човек с музикална гимназия
Мята кола когато я паля фаровете автоматично се изключват. Не мога ли да си изведа само едно допълнително ключе, без разните му диоди и релета , така че щом дам контакт фаровете да се включват.
Това Ц-К ключе да шунтира стандартния превключвател на светлините.
Може , ама ключето трябва да е сериозно с прилежащите му кабели за 10А, което е равнопоставено на реленце кажи речи
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 20 мар 2009 10:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
Krasi написа:И кво се изясни, на мен поне ми се изясни, че отзад трябва да светят и габаритите, щото те светят при включени къси светлини....Вие как мислите, дали не съм прав?
По закон НЕ е задължително , а и е абсолютно безмислено да светят и габаритите отзад и никой катаджия няма да те глоби,ако имаш пуснати отпред къси светлини !!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта