Регулиране на фарове
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
Много ясно, че ще стане, стига предницата да не ти е мляна преди това от друг собственик и да няма възможност, иначе от закрепващите болтове само се нагласят грубо, а финната настройка, която според мен е единствената е от въпросните шестограми. И повече не ходи при тия майстори ако предницата на колата ти е наред!
- mioiox
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 11:12
- Автомобил: Allroad
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
По въпроса с това как се регулират лупи (независимо ксенони или не) - ей тук има смислено обяснение (в края на статиятa) - http://www.bonemanfz6.com/Mods/mod_hid.htm - самата статия също е хубава.
Ето и обяснението:
1. Align your car dead center in your driveway....the front and back of your car need to be perfectly aligned in the center.
2. Pull your car up to the garage door...as close as you can get w/o hitting the door..dead center in the middle of the garage door / driveway.
3. Put a piece of tape where the headlight beams hit the garage door. This should only be small dot of light.
4. Pull you car back 25'. Your Projector lens should be 25' away from the garage door...not your tires or your bumper...your headlights. DEAD CENTER IN THE DRIVEWAY
5. With tape Place a VERTICAL line that intersects each piece of tape that you put on the garage where your headlight beams hit. Use a yardstick or a straight edge t make it perpendicular to the driveway. This is important for aiming your lights right to left....this is just as important as up and down because if your lights are aimed to far left you will still be shining oncoming traffic in the eyes and if they are aimed too far right your not getting the most out of your light.
6. With tape place a horizontal line along the garage that intersects each piece of tape that you put on the garage where your headlight beams hit. They should both be the same height off the driveway.
7. With tape place a horizontal line along the garage that is 2.1" lower than the tape you placed on the garage in instruction #6. This line should be parallel with the line in #6...just 2.1" lower.
8. Cover up the passenger side headlight with a thick towel.
9. Turn on your lights
10. Drivers Side UP/Down: Bring the lower step of the cutoff to or below the tape line that is 2.1" lower than your headlights...Dot Spec is 2.1" to 2.5" drop over 25'
11. Drivers Side Right / Left: The Vertical line on the drivers side of the garage should intersect the middle of the slant on the cutoff. Move the beam pattern until this is the case.
Moving the projectors from right to left may effect the height of the beam pattern. If this is the case..just go back and fine tune.
12. Cover the Drivers side headlight with a thick towel.
13. Repeat the UP/Down Left/Right procedure that you did on the drivers side with the passenger side. The vertical line on the passenger side of the garage is to be used for intersecting the slant in the cutoff on the passenger side headlight beam.
Ето и обяснението:
1. Align your car dead center in your driveway....the front and back of your car need to be perfectly aligned in the center.
2. Pull your car up to the garage door...as close as you can get w/o hitting the door..dead center in the middle of the garage door / driveway.
3. Put a piece of tape where the headlight beams hit the garage door. This should only be small dot of light.
4. Pull you car back 25'. Your Projector lens should be 25' away from the garage door...not your tires or your bumper...your headlights. DEAD CENTER IN THE DRIVEWAY
5. With tape Place a VERTICAL line that intersects each piece of tape that you put on the garage where your headlight beams hit. Use a yardstick or a straight edge t make it perpendicular to the driveway. This is important for aiming your lights right to left....this is just as important as up and down because if your lights are aimed to far left you will still be shining oncoming traffic in the eyes and if they are aimed too far right your not getting the most out of your light.
6. With tape place a horizontal line along the garage that intersects each piece of tape that you put on the garage where your headlight beams hit. They should both be the same height off the driveway.
7. With tape place a horizontal line along the garage that is 2.1" lower than the tape you placed on the garage in instruction #6. This line should be parallel with the line in #6...just 2.1" lower.
8. Cover up the passenger side headlight with a thick towel.
9. Turn on your lights
10. Drivers Side UP/Down: Bring the lower step of the cutoff to or below the tape line that is 2.1" lower than your headlights...Dot Spec is 2.1" to 2.5" drop over 25'
11. Drivers Side Right / Left: The Vertical line on the drivers side of the garage should intersect the middle of the slant on the cutoff. Move the beam pattern until this is the case.
Moving the projectors from right to left may effect the height of the beam pattern. If this is the case..just go back and fine tune.
12. Cover the Drivers side headlight with a thick towel.
13. Repeat the UP/Down Left/Right procedure that you did on the drivers side with the passenger side. The vertical line on the passenger side of the garage is to be used for intersecting the slant in the cutoff on the passenger side headlight beam.
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
Искам да помоля някой колега с фабрични фарове на Голф 4, ако може да пусне снимка срещу стена.
Инетресува ме пречупването на светлината на давата фара дали е еднакво, защото аз имам два комплекта, но има разлика между чупката на левия и на десния
Ако може снимка и на двата фара поотделно , ще е супер.
Благодаря предварителноЧ
Инетресува ме пречупването на светлината на давата фара дали е еднакво, защото аз имам два комплекта, но има разлика между чупката на левия и на десния
Ако може снимка и на двата фара поотделно , ще е супер.
Благодаря предварителноЧ
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Регулиране на фарове
Някой мерил ли е късите какво растояние осветяват пред колата. Регулирах ги по схемата и осветеното е 19 метра. Трябва ли да се вдигат още? Хайде довечера някой с 2ка с 2 фара да измери и да постне.
Много ми е некомфортно като тръгна да карам. Нищо не се вижда
Мерси
Много ми е некомфортно като тръгна да карам. Нищо не се вижда
Мерси
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Регулиране на фарове
Аз си го правя сам. Такива схеми и работи не ползвам. Веднъж преди време минах през СБА на техните апарати и не бях въобще доволен. Отивам примерно на равен паркинг с много коли и регулирам по най-ниската, да свети малко под предния и прозорец когато багажника ми е пълен да речем. Става супер и никой не ми присветка. Десния винаги си го пускам малко по-високо от левия.
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Регулиране на фарове
да разкажа сега и за моя проблем и как аз стигнах до неговото решение!
бях със стандартните оригинални двусекционни фарове на голф 3 с хубави крушки осрам,не ми харесваха как светят и се опитах да ги регулирам.само 4е при отварянето им установих 4е имат счупени части които пречат за регулирането им.заех се да ги отворя почистя и ревизирам.оправих ги и регулирах вече"новите" фарове с помоща на един приятел успях да ги наглася да светят много добре.
реших че трябва да сменя фаровете с нещо по-новаторско и се спрях на едни лупи които мн ми харесаха и ги сложих.от там запо4наха проблемите с тези фарове!Не се виждаше абсолютно нищо.регулирането се правеше по идентичен начин както оригиналните но...проблема бе в колата...много бе ниска отпред и се наложи да направя друго.
сложих по една гайка от долните страни на фаровете за да мога да ги повдигна още,понеже ве4е врътките бяха отвити до край.мога да кажа че съм се справил добре.При удобен момент ще снимам за да покажа какво съм направил.
бях със стандартните оригинални двусекционни фарове на голф 3 с хубави крушки осрам,не ми харесваха как светят и се опитах да ги регулирам.само 4е при отварянето им установих 4е имат счупени части които пречат за регулирането им.заех се да ги отворя почистя и ревизирам.оправих ги и регулирах вече"новите" фарове с помоща на един приятел успях да ги наглася да светят много добре.
реших че трябва да сменя фаровете с нещо по-новаторско и се спрях на едни лупи които мн ми харесаха и ги сложих.от там запо4наха проблемите с тези фарове!Не се виждаше абсолютно нищо.регулирането се правеше по идентичен начин както оригиналните но...проблема бе в колата...много бе ниска отпред и се наложи да направя друго.
сложих по една гайка от долните страни на фаровете за да мога да ги повдигна още,понеже ве4е врътките бяха отвити до край.мога да кажа че съм се справил добре.При удобен момент ще снимам за да покажа какво съм направил.
- bqlovento
- Мнения: 178
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сторгозия
- Контакти:
Re: Регулиране на фарове
black` написа:Аз си го правя сам. Такива схеми и работи не ползвам. Веднъж преди време минах през СБА на техните апарати и не бях въобще доволен. Отивам примерно на равен паркинг с много коли и регулирам по най-ниската, да свети малко под предния и прозорец когато багажника ми е пълен да речем. Става супер и никой не ми присветка. Десния винаги си го пускам малко по-високо от левия.
Това дето десния трябвало да свети по-високо е голяма глупост и е неправилно.И двата фара трябва да светят на еднаква височина а по-високата осветеност в дясно се получава от самите рефлектори и призмички на стъклото.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
bqlovento написа:black` написа:Аз си го правя сам. Такива схеми и работи не ползвам. Веднъж преди време минах през СБА на техните апарати и не бях въобще доволен. Отивам примерно на равен паркинг с много коли и регулирам по най-ниската, да свети малко под предния и прозорец когато багажника ми е пълен да речем. Става супер и никой не ми присветка. Десния винаги си го пускам малко по-високо от левия.
Това дето десния трябвало да свети по-високо е голяма глупост и е неправилно.И двата фара трябва да светят на еднаква височина а по-високата осветеност в дясно се получава от самите рефлектори и призмички на стъклото.
100% вярно!
Затова и фаровете на колите от Англия са различни, ако беше до реглажа нямаше да има проблеми!
Re: Регулиране на фарове
А как се регулират дългите фарове на голф 3 с 2 секционен фар?
Когато спря близко - 1-2 метра от стена и пусна дългите единя фар свети средоточено в кръгче, а другия в разпръснато кръгче.
Въртях вътрешните врътки на фаровете - рефлектора се мърда напред и на зад но разлика просто няма
Когато спря близко - 1-2 метра от стена и пусна дългите единя фар свети средоточено в кръгче, а другия в разпръснато кръгче.
Въртях вътрешните врътки на фаровете - рефлектора се мърда напред и на зад но разлика просто няма
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
Ако всичко ти е наред вътре във фаровете, то при реглаж на късите се регулират и дългите. Просто дългите са твърдо свързани с късите и като преместиш късите както трябва то и дългите също трябва да си дойдат на правилното място. Аз поне за реглаж на дълги не съм чувал.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
mioiox написа:По въпроса с това как се регулират лупи
Колеги, когато гледате начин на реглаж внимавайте източника да не е от USA, понеже..........
Re: Регулиране на фарове
На ниво горе долу са еднакви, но самия отпечатък който остава върху (примерно стена) се различава, единя фар свети в плътен малак кръг, а другия в разсеян доста по голям кръгdancing_niki написа:Ако всичко ти е наред вътре във фаровете, то при реглаж на късите се регулират и дългите. Просто дългите са твърдо свързани с късите и като преместиш късите както трябва то и дългите също трябва да си дойдат на правилното място. Аз поне за реглаж на дълги не съм чувал.
Фаровете са една марка (депо ) и са нови и двата
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
Освен кофти поставени крушки, менте крушки, фабричен дефект на фара, знам ли и аз. Като са нови отиваш в магазина и им трошиш главите да си оправят фаровете.
Късмет!
Късмет!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Регулиране на фарове
някой може ли да направи снимка на стената осветена от фаровете/хубаво регулирани/ да видим как изглежда ,защото при мен се получава нещо като назъбена шарка/от 5-7метра/ от двата фара и иди разбери кво става
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Регулиране на фарове
hitman0013 написа:някой може ли да направи снимка на стената осветена от фаровете/хубаво регулирани/ да видим как изглежда ,защото при мен се получава нещо като назъбена шарка/от 5-7метра/ от двата фара и иди разбери кво става
Заповядай колега!
Не е от мойте фарове, но изобразява правилния реглаж!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта